Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень"
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-04-23-002664-b ● 430a3f2105b94278b0bedb53d6547b4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №25 М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 02544365 |
Вебсайт: | http://www.vpu25.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, Старосільська, 2 |
Контактна особа: |
Назарова Олена Олександрівна 380445409027, vpu25@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Робочим проектом передбачити капітальний ремонт частин наступних приміщень: 1. Навчально - спортивний корпус. 2. Навчально - виробничі майстерні. 3. Навчальний корпус.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень Вищого професійного училища № 25 м.Києва, в Дніпровському районі» (ДК 021:2015 Код СPV 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування).
1. Виконання проектних робіт виконується проектною організацією згідно переліку основних даних і вимог, викладених у завданні на проектування об’єкту.
2. Предметом договору є розроблений згідно ДБН.2.2-3-2014 і ДБН В.2.2-13-2003 робочий проект, погоджений з відповідними організаціями, зазначеними у завданні на проектування, та перевірений експертизою з отриманням позитивного експертного звіту.
До складу проекту об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень Вищого професійного училища № 25 м. Києва, в Дніпровському районі» входять наступні види робіт, виконання яких забезпечується проектною організацією:
2.1. Збір вихідних даних зазначених у завданні на проектування та виконання обмірювальних робіт з обстеженням стану приміщень та інженерних мереж для використання в подальшій роботі (І етап).
2.2. Розробка стадії “Робочий проект”, погодження проекту з Замовником (ІІ етап).
2.3. Усунення зауважень експертизи. Видача комплексної документації готової до здійснення робіт Замовнику (ІІІ етап) .
3. Термін розробки проекту встановлюється в межах 35 робочих днів з дати укладання договору та його реєстрації в Головному управлінні Державної Казначейської Служби України в м. Києві.
4. Вартість проектно-вишукувальних робіт визначається на об’єкт в цілому за нормативами ціноутворення в одному з програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Розрахунок вартості проектно-вишукувальних робіт виконується в нормативних показниках станом на 2019 рік за формою №2-П та №3-П, із застосуванням коефіцієнта для визначення договірної ціни, з обов’язковим наданням електронної моделі кошторису (бази даних) на електронному носії по формі 2-П. Вартість проектно-вишукувальних робіт уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів на розробку проекту на відповідність завданню на проектування та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
5. Розрахунки та платежі за виконані проекті роботи здійснюється замовником за результатами виконання окремих етапів у відповідності з календарним графіком та підписаного сторонами Акту виконаних робіт:
5.1. По виконанню І-го етапу робіт – у розмірі фактично виконаних обсягів робіт, підтверджених рахунками і кошторисами.
5.2. Після розроблення проектно-кошторисної документації стадії “Робочий проект” згідно ДБН і завдання на проектування – у розмірі 100% вартості стадії “Робочий проект” (ІІ етап).
6. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
7. Відповідальність за порушення зазначених договором термінів розробки, погодження та внесення змін до проектно-кошторисної документації згідно зауважень експертизи – згідно чинного законодавства України.
Зазначені технічні вимоги та умови завдання на проектування є істотними умовами договору на проектування.
Даний додаток обов’язково подається Учасником у складі пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Виконання проектних робіт виконується проектною організацією згідно переліку основних даних і вимог, викладених у завданні на проектування об’єкту.
2. Предметом договору є розроблений згідно ДБН.2.2-3-2014 і ДБН В.2.2-13-2003 робочий проект, погоджений з відповідними організаціями, зазначеними у завданні на проектування, та перевірений експертизою з отриманням позитивного експертного звіту.
До складу проекту об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень Вищого професійного училища № 25 м. Києва, в Дніпровському районі» входять наступні види робіт, виконання яких забезпечується проектною організацією:
2.1. Збір вихідних даних зазначених у завданні на проектування та виконання обмірювальних робіт з обстеженням стану приміщень та інженерних мереж для використання в подальшій роботі (І етап).
2.2. Розробка стадії “Робочий проект”, погодження проекту з Замовником (ІІ етап).
2.3. Усунення зауважень експертизи. Видача комплексної документації готової до здійснення робіт Замовнику (ІІІ етап) .
3. Термін розробки проекту встановлюється в межах 35 робочих днів з дати укладання договору та його реєстрації в Головному управлінні Державної Казначейської Служби України в м. Києві.
4. Вартість проектно-вишукувальних робіт визначається на об’єкт в цілому за нормативами ціноутворення в одному з програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Розрахунок вартості проектно-вишукувальних робіт виконується в нормативних показниках станом на 2019 рік за формою №2-П та №3-П, із застосуванням коефіцієнта для визначення договірної ціни, з обов’язковим наданням електронної моделі кошторису (бази даних) на електронному носії по формі 2-П. Вартість проектно-вишукувальних робіт уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів на розробку проекту на відповідність завданню на проектування та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
5. Розрахунки та платежі за виконані проекті роботи здійснюється замовником за результатами виконання окремих етапів у відповідності з календарним графіком та підписаного сторонами Акту виконаних робіт:
5.1. По виконанню І-го етапу робіт – у розмірі фактично виконаних обсягів робіт, підтверджених рахунками і кошторисами.
5.2. Після розроблення проектно-кошторисної документації стадії “Робочий проект” згідно ДБН і завдання на проектування – у розмірі 100% вартості стадії “Робочий проект” (ІІ етап).
6. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
7. Відповідальність за порушення зазначених договором термінів розробки, погодження та внесення змін до проектно-кошторисної документації згідно зауважень експертизи – згідно чинного законодавства України.
Зазначені технічні вимоги та умови завдання на проектування є істотними умовами договору на проектування.
Даний додаток обов’язково подається Учасником у складі пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, місто Київ, Київ, Старосільська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2019
—
17 червня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 10:53 |
план.pdf | |
23 квітня 2019 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 15:39 |
ТД місця заг корист відкриті торги.doc | |
23 квітня 2019 15:39 |
З-ня на проект КР частин приміщень.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 25 квітня 2019 13:54
Дата відповіді: 26 квітня 2019 10:59
Доброго дня.
1. для оцінки вартості робіт, просимо надати техніко-економічні характеристики об'єкту проектування (площа, об'єми частин приміщень, які проектуються, План БТІ з відображенням меж проектування
2. Це точно відкриті торги? Просимо перечитати чинне законодавство. Дана закупівля підпадає під критерію допорогових щакупівель
3. Просимо надати завдання на проектування з чітким зазначенням, які саме роботи необхідно виконати
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В технічний опис закупівлі доданий файл "План", де червоним кольором відмічено площу частин приміщень, які проектуються. (більш детальну інф. за тедефоном (044) 540-58-40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» |
146 500,00
UAH з ПДВ
|
136,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРІС-ІНВЕСТ" |
198 917,04
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+" |
160 100,00
UAH з ПДВ
|
109 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інститут Сумипроект" |
160 548,00
UAH з ПДВ
|
111 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУДІК МАРІЯ ПАНАСІВНА" |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
111 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "ТАМ Архітектурно - Інноваційна Компанія" |
229 500,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САБІ" |
182 500,00
UAH з ПДВ
|
133 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" |
186 095,00
UAH з ПДВ
|
142 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КБР" |
190 651,32
UAH з ПДВ
|
190 651,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» #42031078 |
Відхилено |
136,40
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 11:40
|
ТОВ "АРІС-ІНВЕСТ" #41424816 |
Переможець |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 10:51
|
Дог 56 РП заг кор.pdf | укладений |
27 травня 2019 12:37
|