Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (шкільні меблі для початкових класів)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2019-04-23-002152-b 9b87fe94cf7a4fdc8ed56d4cfd5716e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Яцина

+380975930779 osvitashabo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 42045473
Місцезнаходження: 67770, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський район, село Шабо, вул. Центральна, 63
Контактна особа: Наталя Яцина
+380975930779
osvitashabo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 14:04
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
258 комплект
шкільні меблі для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67770, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район , заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 14:38
ТД меблі 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-23-002152-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 14 травня 2019 12:02
Вимога щодо дискваліфікації переможця
Розділ III п.1. Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції.
Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується копією наказу про призначення.

Учасником надано оригінал а не копію наказу про призначення директора, витяг з протоколу про призначення директора.

Розділ III п.6Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.(учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).

Учасником надана довідка а не гарантійний лист.

Додаток 1 до тендерної документації. З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи: - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника;

Учасником надана не порівняльна таблиця, а таблиця відповідності, у складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО, що запропоновані ним меблі «будуть відповідати вимогам тендерної документації, а саме: Каркас – квадратна металева труба 25х25мм та 20х20мм товщиною не менше 1,2 мм,, Каркас – квадратнаметалева труба 25/25мм, товщиною не менше 1,2 мм.
Даним учасником запропоновані не чіткі характеристики товару.

Додаток 3 до тендерної документації, тендерна пропозиція передбачає вказати факс.
Учасник не вказав інформацію про факс.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 16:31
На вашу вимогу UA-2019-04-23-002152-b.a1 від 14.05.2019 року надаємо роз'яснення:
Частиною 4 ст. 28 Закону встановлено наступне «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.». Тож замовник дотримався вимог Закону та розглядав пропозиції учасників відповідно до Закону та вимог тендерної документації. Щодо ваших тверджень стосовно невідповідності поданих документів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ" вимогам тендерної документації повідомляємо наступне. Статтею 22 частиною 3 Закону встановлено «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». Хочемо звернути вашу увагу, що п.1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки й описки.
Наприклад:
-орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником;
-зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації (Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав аналогічний за змістом документ, що називається «лист-пояснення…»);
-не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або учасника торгів;
-невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; тощо.
Наявність таких помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Тож, як вбачається з зазначено вище, зауваження, що викладені у Вашій вимозі підпадають під ознаки формальних, які не впливають на зміст пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Меблеві Технології 436 390,00
UAH з ПДВ
436 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 439 482,00
UAH з ПДВ
437 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРИТОНЧУК АНТОНІНА СЕРГІЇВНА 438 600,00
UAH з ПДВ
438 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 23:49
Електронний підпис
08 травня 2019 23:27
1. Реєстр.pdf
08 травня 2019 23:27
6.3 Проект договору.pdf
08 травня 2019 23:26
3.3 Довідка виробник.pdf
08 травня 2019 23:26
3.1 Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 15:47
Податкова.pdf
13 травня 2019 15:47
МВС.pdf
08 травня 2019 19:36
Електронний підпис
08 травня 2019 19:35
ТУ Кабінети.pdf
08 травня 2019 19:35
Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2019 19:35
Стаття 17.pdf
08 травня 2019 19:35
Реєстр документів .pdf
08 травня 2019 19:35
Проект Договору.pdf
08 травня 2019 19:35
Порівняльна таблиця.pdf
08 травня 2019 19:35
Паспорт, код директора.pdf
08 травня 2019 19:35
Наказ про призначення.pdf
08 травня 2019 19:35
Копія Витягу ПДВ.pdf
08 травня 2019 19:35
Копія Витягу з ЄДР.pdf
08 травня 2019 19:35
Копія Виписки.pdf
08 травня 2019 19:35
Згода на обробку даних.pdf
08 травня 2019 19:35
Довідки з банку.pdf
08 травня 2019 19:35
Довідка мтб.pdf
08 травня 2019 19:35
Гарантійні листи.pdf
08 травня 2019 19:35
Висновок ДСЕЕ лотки.PDF

Публічні документи

07 травня 2019 12:31
Технічне завдання.pdf
07 травня 2019 12:31
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2019 12:31
Проект договору.pdf
07 травня 2019 12:31
Паспорт Харитончук.PDF
07 травня 2019 12:31
Код Харитончук.PDF
07 травня 2019 12:31
Кваліфікація.pdf
07 травня 2019 12:31
Згода на обробку даних.pdf
07 травня 2019 12:31
Витяг ЄП.PDF
07 травня 2019 12:31
Витяг ЄДРПОУ.PDF
07 травня 2019 12:31
Виписка ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Меблеві Технології

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРИТОНЧУК АНТОНІНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Меблеві Технології
#32819986
Відхилено 436 390,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 13:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 437 280,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
437 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 21:56
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 16:05
договір парти.pdf укладений
24 травня 2019 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 437 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 880,00 UAH)