Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи обідні
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-04-23-002057-b 6eb8d72bec534363be19389afd6a8cbf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 15:30
Початок аукціону: 03 травня 2019 13:07
Початок аукціону: 03 травня 2019 13:07
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти у середину установи в холл (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. В комерційній пропозиції вказати виробника. 10. Зразки на запит обов’язкові.11 Постачальник - Київ та Київська обл
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Столи обідні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2019  —  03 травня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 14:27
ДОГОВІР шаблон.docx
23 квітня 2019 14:27
Столи обідні 2019р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 квітня 2019 11:11
Дата відповіді: 24 квітня 2019 14:39
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Сума закупівлі вказана- в т.ч.ПДВ.(з ПДВ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ 17 100,00
UAH з ПДВ
17 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 10:44
Електронний підпис
26 квітня 2019 10:43
согласие с договором.pdf
26 квітня 2019 10:43
керівник.pdf
26 квітня 2019 10:43
даю сгоду на обробку .pdf
26 квітня 2019 10:43
без печати.pdf
26 квітня 2019 10:43
Dovidka_19058485100130311228.pdf
26 квітня 2019 10:43
справка.pdf
26 квітня 2019 10:43
инн .pdf
26 квітня 2019 10:43
паспорт 3.pdf
26 квітня 2019 10:43
паспорт 2.pdf
26 квітня 2019 10:43
паспорт 1 .pdf
26 квітня 2019 10:41
пропозиція стол2019.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 15:14
паспорт 2.jpg
26 квітня 2019 15:14
паспорт 1.jpg
26 квітня 2019 15:14
един_налог.jpg
26 квітня 2019 15:14
довідка.jpg
26 квітня 2019 15:14
банк.jpg
26 квітня 2019 15:14
витяг_1.jpg
26 квітня 2019 15:14
витяг.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ

ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ
#3619505132
Переможець 17 100,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ
#3619505132
17 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 23 Говорунов М Д.pdf укладений
15 травня 2019 14:29