Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015- 33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби).
Очікувана вартість
94 768,00 UAH
UA-2019-04-23-001590-b ● 5c969e58e5054969ab109f75c9b9cf4f
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ комунального закладу охорони здоров'я "Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер" м. Слов'янськ |
Код ЄДРПОУ: | 42195374 |
Місцезнаходження: | 84112, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Урицького 24а |
Контактна особа: |
Роменський Анатолій 380500330612 slav.tub@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 94 768,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 947,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
(Антисептичні та дезінфекційні засоби).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 упаковка
Засіб дезінфікуючий "АХД 2000 експрес (AHD 2000 express)", 1000 мл з дозуючим пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84112, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
110 упаковка
Засіб дезінфікуючий "Бланідас 300 (Blanidas 300)" в таблетках (по 300 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84112, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
150 упаковка
Засіб дезінфікуючий Бланідас Актив, 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84112, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2019 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 13:11 |
ТД.docx |
23 квітня 2019 13:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2019 13:11 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-23-001590-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 16 травня 2019 11:59
Вимога!
Шановний! Не запропонували вам 40% хабаря на відміну від вашого улюбленого учасника - ось головна причина дискваліфікації. Те що зазначено в протоколі відхилення, жодній здоровій людині до голови не прийде. Всіх хабарник дискваліфікував, а акцептував свого улюбленця з пропозицією впритул до очікуваної вартості закупівлі, який, навіть, не намагався конкурувати по ціні, який відомий всій Донецькій області своїми пропозиціями хабарів! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, режими використання, Ph, спектр антимікробної дії, миюча здатність властиві лише зазначеним в документації торговим маркам одного виробника. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Розмірковування хабарника, що в запропонованому засобі "Саніліт" немає у складі бікарбонату натрію та карбонату натрію не відповідає дійсності, тому що ці речовини зазначені у складі. Хабарнику треба протерти очі.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, режими використання, Ph, спектр антимікробної дії, миюча здатність властиві лише зазначеним в документації торговим маркам одного виробника. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Розмірковування хабарника, що в запропонованому засобі "Саніліт" немає у складі бікарбонату натрію та карбонату натрію не відповідає дійсності, тому що ці речовини зазначені у складі. Хабарнику треба протерти очі.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-23-001590-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 травня 2019 14:47
До вимоги
По-перше, Хабарник-Замовник всупереч Закону про публічні закупівлі не відповів у термін, який зазначений в положеннях вищевказаного Закону, чим його порушив. По-друге, хабарник вирішив направити відповідь на нашу електрону пошту, яка відповідю не може бути зарахована, тому що відповідь повинна розміщуватись тільки на сторінці аукціону. Більш того, аргументи наведені у листі не дають відповідь на нашу вимогу, а саме, що еквівалентів неможливо підібрати згідно медико-технічного завдання, тому що прописаний склад. Ви же проводите відкриті торги і обов"язково повинні розглядати еквіваленти! Хабарник вирішив погратися в алергії, про що зазначив у своєму листі, але це не більш ніж брехня навмисно придумана, щоб виправдати свої корупційні дії. Згідно Тробового Кодексу, алергії - це Надзвичайна Подія, яка повинна була належним чином зареєстрована, випадок зафіксований лікарем -алергологом, повинні були викликані представники постачальника та виробника продукції, написана заява в поліцію, але а ні до нашої компанії, а ні до виробника ніхто не звертався. Замовник цинічно бреше і ми це доведемо контролюючим органам, куди вже направили заяву.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 22 травня 2019 14:49
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2019-04-23-001590-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 травня 2019 14:52
До нашої вимоги
По-перше, Хабарник-Замовник всупереч Закону про публічні закупівлі не відповів на нашу вимогу у термін, який передбачений в положеннях вищевказаного Закону, чим його порушив. По-друге, Хабарник вирішив направити відповідь на нашу електрону пошту, яка відповідю не може бути зарахована, тому що відповідь повинна розміщуватись тільки на сторінці аукціону. Більш того, аргументи, наведені у листі, не дають відповідь на нашу вимогу, а саме, що еквівалентів неможливо підібрати згідно медико-технічного завдання документації, тому що там прописаний склад. Ви же проводите відкриті торги і обов"язково повинні розглядати еквіваленти! Хабарник вирішив погратися в алергії, про що зазначив у своєму листі, але це не більш ніж брехня, навмисно придумана, щоб виправдати свої корупційні дії. Згідно Трудового Кодексу, алергії - це Надзвичайна Подія, яка повинна була належним чином зареєстрована, випадок зафіксований лікарем -алергологом, повинні були викликані представники постачальника та виробника продукції, написана заява в поліцію, але а ні до нашої компанії, а ні до виробника ніхто не звертався. Замовник цинічно бреше і ми це доведемо контролюючим органам, куди вже направили заяву!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2019 17:52
Шановний Учасник.
По - перше в чому полягає Ваша вимога? Так як крім наклепу, психологічного тиску та погроз у тексті нічого не має.
По – друге «Хабарник» можливо це нова назва вашої організації, а ми ВСП КЗОЗ «ОКПТД» м. Слов’янськ.
По – третє строк оскарження умов закупівлі був до 05 травня 2019 року. Ви сиділи мовчки і Вас усе влаштовувало. Згідно тендерної документації, медико-технічної характеристики у першому заявленому дез. Засобі повинен бути вміст спирту не менше ніж 65% . А Ви втюхіваєте нам у якості еквівалента дез. Засіб з вмістом спирту 55%.
Щодо наявності виявлення алергічної реакції у працівників, то це зовсім не стосується нашої справи зараз.
Скаржитись та писати заяви в контролюючи органи, це Ваше Законне право. А ми маємо право оскаржити будь яке рішення через суд на протязі 10 днів.
Дякуємо за увагу!!!
По - перше в чому полягає Ваша вимога? Так як крім наклепу, психологічного тиску та погроз у тексті нічого не має.
По – друге «Хабарник» можливо це нова назва вашої організації, а ми ВСП КЗОЗ «ОКПТД» м. Слов’янськ.
По – третє строк оскарження умов закупівлі був до 05 травня 2019 року. Ви сиділи мовчки і Вас усе влаштовувало. Згідно тендерної документації, медико-технічної характеристики у першому заявленому дез. Засобі повинен бути вміст спирту не менше ніж 65% . А Ви втюхіваєте нам у якості еквівалента дез. Засіб з вмістом спирту 55%.
Щодо наявності виявлення алергічної реакції у працівників, то це зовсім не стосується нашої справи зараз.
Скаржитись та писати заяви в контролюючи органи, це Ваше Законне право. А ми маємо право оскаржити будь яке рішення через суд на протязі 10 днів.
Дякуємо за увагу!!!
Номер вимоги: UA-2019-04-23-001590-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 24 травня 2019 11:25
До відповіді хабарника
Знахабнілий розкрадач бюджетних коштів так намагається виправдати свої корупційне рішення, що не знає, що ще придумати. Вже пише про спирт 65%.Чому не 64%? Жоден Наказ МОЗ не вимагає від полікомпонентного засобу вміст спирту 65%!!! Ви ще про невідповідність кольору етикеток напишіть. Знахабній хабарнику та дерібанщик бюджетних коштів, ми направили листи до контролюючих органів. Дуже сподіваємось, що рішення, яке вони приймуть після перевірок вашої шарашкіної корупційної контори буде правильним - притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб-корупціонерів та їх звільнення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 09:01
Шановний Учасник. У зв’язку з вищезазначеною інформацією подальша дискусія не має ніякого сенсу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
77 650,00
UAH з ПДВ
|
75 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дезодар" |
80 640,00
UAH з ПДВ
|
75 569,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЄРМІЛОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
94 050,00
UAH з ПДВ
|
94 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бучко Марина Іванівна |
94 250,00
UAH з ПДВ
|
94 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АЛЧЕЄВА НАТАЛЯ ДМИТРІЇВНА |
94 743,00
UAH з ПДВ
|
94 743,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВІТКО СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " |
94 768,00
UAH з ПДВ
|
94 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
75 568,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 11:27
|
ТОВ "Дезодар" #41937138 |
Відхилено |
75 569,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 11:31
|
ФОП "ЄРМІЛОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2364412311 |
Відхилено |
94 050,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 11:41
|
ФОП Бучко Марина Іванівна #3196118947 |
Переможець |
94 250,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 07:50
|
договор 53.20.pdf | укладений |
29 травня 2019 07:49
|