Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ЛЬВІВСЬКИЙ ЛІСОВИЙ СЕЛЕКЦІЙНО-НАСІННЄВИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 34260396 |
Вебсайт: | http://llsnc.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 79491, Україна , Львівська обл., Львів-Брюховичі, вулиця Львівська, 10 |
Контактна особа: |
Сплавінський Михайло Михайлович +380322346334 llsnc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 18 848 083,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 848,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2019 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 16:13 |
Тендерна документація.doc | |
23 квітня 2019 16:13 |
Технічне завдання.doc | |
23 квітня 2019 16:13 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-06-000038 ● b5caf49f1fcd497da294e6cc8ee62a0b
- Статус: завершено ● Дата: 27 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2019 №93
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-23-000755-a 23.04.2019 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-07 12:14:15
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-04-23-000755-a, яка проводилася Державним підприємством «Львівський лісовий селекційно – насіннєвий центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6 та пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Згідно з рішенням Адміністративної колегії Львівського територіального відділення антимонопольного комітету України від 28.03.2018 № 63/14-р/к (далі – Рішення) ТОВ «ХоСаРо», погоджувало свою поведінку під час підготовки та участі у закупівлях з іншим учасником торгів, що є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 4 частини 2 статті 6 та пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ХоСаРо», з підстав визначених в п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6 та п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-13 11:13:22
Відповідь на Запит замовнику на пояснення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
У відповідь на Запит замовнику на пояснення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» подано копію Ухвали Господарського суду Львівської області від 11.04.2019 року в справі № 914/630/19 за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» до відповідача Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Львів, предметом спору є визнання недійсним рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року. За результатами розгляду вказаної справи Господарський суд Львівської області ухвалив: частково задовольнити заяву Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» про забезпечення позову у справі № 914/630/19 частково та зупинити дію рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року в частині, що стосується Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо».
Додатково у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» надано копію відповіді № 300-29/01-5951 від 08.05.2019 року Про розгляд листа ТзОВ «ХоСаРо» від 02.05.2019 року № 65/04 щодо надання роз’яснень про зупинення дії рішення територіального органу Антимонопольного Комітету, виданої Антимонопольним комітетом України, у якій вказано про те, що частина 5 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачає право суду зупинити дію рішення органу Антимонопольного комітету України. Також у цьому документі зазначається, що прийняття судом ухвали щодо зупинення дії рішення органу Комітету в порядку забезпечення позову про визнання відповідного рішення недійсним є підставою вважати, що відповідний суб’єкт господарювання не є таким, що притягувався до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, до моменту скасування відповідного заходу забезпечення позову згідно із законодавством.
Враховуючи наявність документального підтвердження факту призупинення дії рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року, рішення, прийняте тендерним комітетом ДП ЛЬВІВСЬКИЙ ЛІСОВИЙ СЕЛЕКЦІЙНО-НАСІННЄВИЙ ЦЕНТР" щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), прийняте в рамках норм чинного законодавства, а відхилення його тендерної пропозиції за вказаних обставин не мало місця та було б протиправним.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
17 879 742,00
UAH з ПДВ
|
17 879 742,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" |
18 832 565,43
UAH з ПДВ
|
18 832 565,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРАНТЗАХІД" |
18 837 755,34
UAH з ПДВ
|
18 837 755,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Відхилено |
17 879 742,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 14:42
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" #20794249 |
Переможець |
18 832 565,43
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 12:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 14:49
|
Договірна ціна 2.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:43
|
Договірна ціна 1.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:43
|
Додаткова угода Хосаро.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 10:29
|
Додаткова угода _ 6.jpg | зміни до договору |
09 червня 2021 10:22
|
Додаткова угода _ 6 _3.jpg | зміни до договору |
09 червня 2021 10:22
|
Додаткова угода 6.jpg | зміни до договору |
09 червня 2021 10:22
|
Договірна ціна 20210001.jpg | зміни до договору |
09 червня 2021 10:22
|
Договірна ціна 2019-20210002.jpg | зміни до договору |
09 червня 2021 10:22
|
Договірна ціна 2019-20210001.jpg | зміни до договору |
09 червня 2021 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 15:35
|
Хосаро.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 21:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:10
|
Додаткова угода реконструкція фасадів0002.jpg | зміни до договору |
31 березня 2020 14:05
|
Додаткова угода реконструкція фасадів0001.jpg | зміни до договору |
31 березня 2020 14:05
|
Договірна ціна0002.jpg | зміни до договору |
31 березня 2020 14:05
|
Договірна ціна0001.jpg | зміни до договору |
31 березня 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:57
|
Додаткова угода 2 Хосаро0003.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:56
|
Додаткова угода 2 Хосаро0002.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:56
|
Додаткова угода 2 Хосаро0001.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 10:25
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 14:08
|
Договір.zip | укладений |
31 травня 2019 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |