“Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП “Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр” по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі”
Очікувана вартість
18 848 083,60 UAH
UA-2019-04-23-000755-a 5e8bd35840c1464788a7c8978dfad537
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП ЛЬВІВСЬКИЙ ЛІСОВИЙ СЕЛЕКЦІЙНО-НАСІННЄВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 34260396
Вебсайт замовника: http://llsnc.com.ua/
Місцезнаходження замовника: 79491, Україна, Львівська обл., Львів-Брюховичі, вулиця Львівська, 10
Контактна особа замовника: Сплавінський Михайло Михайлович
+380322346334
llsnc@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:27
Очікувана вартість: 18 848 083,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 94 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 848,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
“Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП “Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр” по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79491, Україна, Львівська область, м. Львів, смт. Брюховичі, вул. Львівська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 квітня 2019 16:20
Електронний цифровий підпис
23 квітня 2019 16:13
Тендерна документація.doc
23 квітня 2019 16:13
Технічне завдання.doc
23 квітня 2019 16:13
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000038 ● b5caf49f1fcd497da294e6cc8ee62a0b
  • Статус: завершено ● Дата: 27 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-06 17:06:16
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.06.2019 №93

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-23-000755-a 23.04.2019 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-07 12:14:15

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-04-23-000755-a, яка проводилася Державним підприємством «Львівський лісовий селекційно – насіннєвий центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6 та пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Згідно з рішенням Адміністративної колегії Львівського територіального відділення антимонопольного комітету України від 28.03.2018 № 63/14-р/к (далі – Рішення) ТОВ «ХоСаРо», погоджувало свою поведінку під час підготовки та участі у закупівлях з іншим учасником торгів, що є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 4 частини 2 статті 6 та пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ХоСаРо», з підстав визначених в п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6 та п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-13 11:13:22

Відповідь на Запит замовнику на пояснення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

У відповідь на Запит замовнику на пояснення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» подано копію Ухвали Господарського суду Львівської області від 11.04.2019 року в справі № 914/630/19 за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» до відповідача Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Львів, предметом спору є визнання недійсним рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року. За результатами розгляду вказаної справи Господарський суд Львівської області ухвалив: частково задовольнити заяву Товариство з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» про забезпечення позову у справі № 914/630/19 частково та зупинити дію рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року в частині, що стосується Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо».
Додатково у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» надано копію відповіді № 300-29/01-5951 від 08.05.2019 року Про розгляд листа ТзОВ «ХоСаРо» від 02.05.2019 року № 65/04 щодо надання роз’яснень про зупинення дії рішення територіального органу Антимонопольного Комітету, виданої Антимонопольним комітетом України, у якій вказано про те, що частина 5 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачає право суду зупинити дію рішення органу Антимонопольного комітету України. Також у цьому документі зазначається, що прийняття судом ухвали щодо зупинення дії рішення органу Комітету в порядку забезпечення позову про визнання відповідного рішення недійсним є підставою вважати, що відповідний суб’єкт господарювання не є таким, що притягувався до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, до моменту скасування відповідного заходу забезпечення позову згідно із законодавством.
Враховуючи наявність документального підтвердження факту призупинення дії рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 63/14-р/к від 28.03.2019 року, рішення, прийняте тендерним комітетом ДП ЛЬВІВСЬКИЙ ЛІСОВИЙ СЕЛЕКЦІЙНО-НАСІННЄВИЙ ЦЕНТР" щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ХоСаРо» переможцем відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП «Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр» по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі” (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), прийняте в рамках норм чинного законодавства, а відхилення його тендерної пропозиції за вказаних обставин не мало місця та було б протиправним.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП ЛЬВІВСЬКИЙ ЛІСОВИЙ СЕЛЕКЦІЙНО-НАСІННЄВИЙ ЦЕНТР", 34260396, Україна, Львів-Брюховичі, вулиця Львівська, 10
  2. Інформація про предмет закупівлі: “Реконструкція складу, фасадів адміністративно-лабораторного корпусу, прохідної, теплогенераторної, навісів та благоустрій території ДП “Львівський лісовий селекційно-насіннєвий центр” по вул. Львівській, 10 у смт. Брюховичі”, 18848083.6UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 5e8bd35840c1464788a7c8978dfad537, 2019-04-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 06 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання та виконання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік (UA-P-2019-04-23-002667-c); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, протокол засідання тендерного комітету від 17.05.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2019, договір закупівлі від 31.05.2019 № 63, пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro». Проведеним моніторингом порушень не встановлено., 18 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування процедури закупівлі, затвердження тендерної документації, розгляду (відхилення) тендерних пропозицій, укладення договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 17 879 742,00
UAH з ПДВ
17 879 742,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо" 18 832 565,43
UAH з ПДВ
18 832 565,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНТЗАХІД" 18 837 755,34
UAH з ПДВ
18 837 755,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 14:40
Кредобанк 2.pdf
10 травня 2019 09:16
цінова пропозиція.pdf
10 травня 2019 09:16
проект договору.pdf
10 травня 2019 09:16
реєстр документів.pdf
09 травня 2019 13:47
гарантійний строк.pdf
09 травня 2019 13:47
графіки.pdf
09 травня 2019 13:47
кошторис ч2.pdf
09 травня 2019 13:47
кошторис ч1.pdf
09 травня 2019 13:47
протокол 17.pdf
09 травня 2019 13:47
згода підпис договору.pdf
09 травня 2019 13:47
технічне завдання.pdf
09 травня 2019 13:47
антикор програма.pdf
09 травня 2019 13:47
ст17.pdf
09 травня 2019 13:47
Рейтинг.pdf
09 травня 2019 13:47
Ліцензія 2019.zip
09 травня 2019 13:47
Гарантия 10347.zip
09 травня 2019 13:47
забезпечення.pdf
09 травня 2019 13:47
Витяг ПДВ.pdf
09 травня 2019 13:47
дозвіл 2.pdf
09 травня 2019 13:47
дозвіл.pdf
09 травня 2019 13:47
Ліцензія 2019.pdf
09 травня 2019 13:47
довкілля.pdf
09 травня 2019 13:47
істотні.pdf
09 травня 2019 13:47
персональні.pdf
09 травня 2019 13:47
формальні.pdf
09 травня 2019 13:47
субпідряд.pdf
09 травня 2019 13:47
санкції.pdf
09 травня 2019 13:47
1-ПВ.pdf
09 травня 2019 13:47
фінансовий звіт 2018.pdf
09 травня 2019 13:47
1 ДФ за 2018 рік.pdf
09 травня 2019 13:47
УБІБ.pdf
09 травня 2019 13:47
Кредобанк.pdf
09 травня 2019 13:47
Уличне ч2.rar
09 травня 2019 13:47
Уличне ч1.rar
09 травня 2019 13:47
Короленка.rar
09 травня 2019 13:46
аналогічні.pdf
09 травня 2019 13:46
штатний розпис.pdf
09 травня 2019 13:46
лист Сімбо Капітал.pdf
09 травня 2019 13:46
техніка.rar
09 травня 2019 13:46
кваліф дані.pdf
09 травня 2019 13:46
відомості ЄДРПОУ.pdf
09 травня 2019 13:46
витяг з ЄДР.pdf
09 травня 2019 13:46
виписка Вельт.pdf
09 травня 2019 13:46
установчі.rar
09 травня 2019 13:46
відомості учасника.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 14:22
МВС.pdf
20 травня 2019 16:10
Довідка (1).zip
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
17 травня 2019 15:25
Договірна цінаpdf.pdf
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ОС_2-1_1.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС2_2-1-9.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_2-1-8.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ВРПОД.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_2-2-1.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ССР_5.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ОС_7-1_1.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ОПР.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ОС_2-2_1.xls
17 травня 2019 15:25
25_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ЛС2_2-1-10.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ЛС2_2-1-7.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ЛС2_2-1-11.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ОС_6-1_1.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ДЦ_4.xls
17 травня 2019 15:24
25_ДЦ_ДЦ_2.xls
17 травня 2019 15:24
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2019 12:59
фото.zip
10 травня 2019 12:59
розрахунки до дц.pdf
10 травня 2019 12:59
договірна ціна.pdf
10 травня 2019 12:59
7ст.pdf
10 травня 2019 12:59
8ст.pdf
10 травня 2019 12:59
9ст.pdf
10 травня 2019 12:59
6ст.pdf
10 травня 2019 12:59
5ст.pdf
10 травня 2019 12:59
4ст.pdf
10 травня 2019 12:59
3ст.pdf
10 травня 2019 12:59
2ст.pdf
10 травня 2019 12:59
1ст.pdf
10 травня 2019 12:59
Завантаження.rar
10 травня 2019 12:59
лист підтвердж.PDF
10 травня 2019 12:59
Відгук.pdf
10 травня 2019 12:59
Аналогічні договора.pdf
10 травня 2019 12:59
Копії договорів.pdf
10 травня 2019 12:59
Установчі документи.pdf
10 травня 2019 12:59
Довідки.pdf
10 травня 2019 12:59
Фінансові звіти.pdf
10 травня 2019 12:59
до ст17pdf.pdf
10 травня 2019 12:59
Проект договору.pdf
10 травня 2019 12:59
Наявність працівників.pdf
10 травня 2019 12:59
Персональні дані.pdf
10 травня 2019 12:59
Реєстр.pdf
10 травня 2019 12:58
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2019 12:58
Свідоцтво.jpg
10 травня 2019 12:58
Fwd_ Fwd_.zip

Публічні документи

09 травня 2019 12:19
sign.p7s
09 травня 2019 12:14
Цінова пропозиція.pdf
09 травня 2019 12:14
ТЧ.pdf
09 травня 2019 12:14
Проект договору.pdf
09 травня 2019 12:14
Лист-гарантія санкції.pdf
09 травня 2019 12:14
Копія звіту 1 ДФ.pdf
09 травня 2019 12:14
КК Договір Малехів.PDF
09 травня 2019 12:14
КК Довідка про досвід.pdf
09 травня 2019 12:14
Захист довкілля.pdf
09 травня 2019 12:14
Довідки з Кредобанку.pdf
09 травня 2019 12:14
Гарантійний лист 2.pdf
09 травня 2019 12:14
Гарантійний лист 1.pdf
09 травня 2019 12:14
ВПВ17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Відхилено 17 879 742,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо"
#20794249
Переможець 18 832 565,43
UAH з ПДВ
20 травня 2019 12:12

Документи

17 травня 2019 14:42
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХоСаРо"
#20794249
18 832 565,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 травня 2019 14:08
Договір.zip укладений
31 травня 2019 12:31
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 10:25
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 липня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку