Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тhe current average repair of the public roads of local importance О-02-03-01 Vinnytsya-Hnivan-Tyvriv km 15+311 – 37+351, length of 22,04 km (s. Selyshe – m.Tyvriv) within the Vinnitsa region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Vadim Volodumurovich +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 197 622 588,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 988 112,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 988112.94 UAH |
Publication date: | 23 квітня 2019 10:32 |
Enquiries until: | 14 травня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 травня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 197 622 588 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 988 113 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2019 09:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2019 09:04 |
9) ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ .docx | |
10 травня 2019 09:04 |
Перелік змін.docx |
10 травня 2019 09:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
10 травня 2019 09:04 |
9) ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ .docx
|
||||
10 травня 2019 09:04 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
ЄДРПОУ 42434474
ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД»»
23310, Вінницька обл., Тиврівський р-н, м. Гнівань, вул. Вінницьке шосе, буд. 17
ЄДРПОУ 41925143
В И М О Г А
щодо надання інформації про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» та усунення порушень, допущених під час оцінки пропозиції на участь у закупівлі через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
23.04.2019 року Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» було опубліковано оголошення UA-2019-04-23-000675-b про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області (45233142-6 Ремонт доріг)».
Пропозиції учасників мали бути надані до 24.05.2019 року (00:00 год).
24.05.2019 року (00:01 год.) тендерні пропозиції Учасників набули статусу «Оцінки» на етапі «Прекваліфікація».
Для участі в Аукціоні було подано 5 (п’ять) тендерних пропозицій Учасників, серед яких і Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»».
12.06.2019 року Уповноваженою особою Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» було опубліковано Протокол №129 розгляду тендерних пропозицій, у якому наведено підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»».
ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» не погоджується із вищевказаним рішенням Уповноваженої особи з підстав, що наведені нижче:
– Відповідно до п.п. 1.1. п.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник, поряд із іншим, у складі тендерної пропозиції повинен був надати інформацію щодо виконання обсягів робіт (надання послуг) згідно Додатку №3 до тендерної документації. В той же час Додаток №3 до тендерної документації містив вимоги щодо відображення Відомості обсягів робіт (послуг), яка заповнюється відповідно Технічного завдання на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області (45233142-6 Ремонт доріг) (Додаток №5 Тендерної документації). Інформація повинна була містити весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання.
На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» надано Відомість обсягів робіт (послуг) (Вих. №23/38 від 22.05.2019), яка у відповідності до вимог Замовника (запропонованої форми) містить наступну інформацію: № п/п, Обґрунтування РЕКН, Найменування робіт та витрат, Одиниця виміру, Кількість, Примітка. Надання такого документу у складі тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам Замовника, оскільки містить інформацію про виконання обсягів робіт (надання послуг), сформована згідно запропонованої форми, а її зміст містить весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком №5 до Тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника на те, що обов’язку (вимоги) зазначення у відомості обсягів робіт котків ІІІ групи (на пневмоколісному ходу) Замовником не ставилась. В той же час, вимога щодо наявності в учасника Котка на пневмоходу ставилась Замовником відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п.п. 5.1.1 Розділу ІІІ Тендерної документації (Додаток 1).
ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»», виконуючи умови тендерної документації, в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Вих. №23/1 від 30.04.2019) зазначило наявність Котка на пневмоходу, Оренда (Договір оренди транспортних засобів № 3 від 03.01.2019 р.), Орендодавець: ФОП Надорожний Микола Миколайович. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідну інформацію про будівельні механізми, устаткування та обладнання тощо, які застосовуватимуться (використовуватимуться) під час виконання робіт зазначають у проектно-кошторисній документації, яка відповідно до вимог Замовника, надається у разі визнання Учасника переможцем закупівлі.
Однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМФ«ЕТАЛОН-БУД»» на думку Замовника, було те, що в Додатку №5 технічне завдання було чітко встановлено норму витрат в’яжучого матеріалу на квадратний метр, а також об’єми даного виду робі, тому застосування повторного розливу бітуму є безпідставним та не обґрунтованим.
ТОВ«БМФ«ЕТАЛОН-БУД»» повідомляє про те, що проектне рішення не було надано в Тендерній документації, натомість із Технічного завдання неможливо з’ясувати, які норми розливу в’яжучого матеріалу присутні в проекті рішення. А відтак, враховуючи вищевказану інформацію, тендерну пропозицію ТОВ«БМФ«ЕТАЛОН-БУД»» в цій частині було відхилено безпідставно.
Відповідно п. 6.5. Розділу VI тендерної документації Замовником ставилась вимога щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції листа щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проекту документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовником конкретної вимоги щодо надання двох окремих документів не ставилась, натомість вимогою було надання листа із зобов’язанням ….
На виконання даної вимоги ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» надано Лист щодо зобов’язання на внесення коштів грошової застави (Вих. №23/30 від 22.05.2019), змістом якого підтверджено зобов’язання учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та окремо проекту документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання Товариства переможцем процедури закупівлі, чим підтверджено готовність учасника щодо внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю та надання проекту документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником;
- переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відтак, жодна з цих підстав не може бути застосована до ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД» як підстава відхилення його пропозиції, оскільки учасником виконано всі вимоги Замовника, визначені Тендерною документацією.
Згідно ст.3 Закону України «Про Публічні Закупівлі» одним з основних принципів здійснення закупівель, поряд із іншими, є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Надати інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» з урахуванням вищевказаного.
3. Усунути порушення норм діючого законодавства, допущені під час оцінки пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»» та допустити до аукціону по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області (45233142-6 Ремонт доріг)» з урахуванням відомостей, відображених у даній Вимозі.
Директор ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД»» М.М. Надорожний
17.06.2019
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-14-000020 ● 5be9d6c4cf924d999effdf209168214f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2019 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 №45
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-04-23-000675-b 23.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-22 16:29:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг поточного середнього ремонту автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжністю 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-23-000675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Яким чином надана відповідь на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 17 червня 2019 року, учасника ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», тендерна пропозиція якого відхилена, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12 червня 2019 року №129?
2. Яким чином учасник ТОВ «Спільне українсько-австрійське підприємство «ІНТЕРВІАС УКРАЇНА», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій від 21 червня 2019 року №140) обрано переможцем торгів, виконав вимоги визначені:
- абзацом 2 підпункту 5.1.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання інформації, що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці працівників та підтверджуючих документів (посвідчень), а у разі відсутності надання листа-пояснення?
- пунктами 5, 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів у спосіб передбачений пунктом 5.5.4 тендерної документації?
- підпунктами 6.2-6.10, 6.13, 6.14 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, з метою підтвердження достовірності інформації, які містяться у документах тендерної пропозиції щодо надання у визначений строк пакету документів щодо найбільш економічно вигідної (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження, згідно встановленого переліку та відповідність розрахунку договірної ціни вимогам СОУ 42.1-37641918-085:2018?
- підпунктом 6.1 пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», в частині внесення учасником- переможцем торгів не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю та оформлення відносин між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації?
Крім того, яким чином замовником розглянуто тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
Зокрема кваліфікаційним критеріям, в частині включення до довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази мінімально-необхідної кількості техніки для надання послуг згідно Технічного завдання по кожному виду робіт (Додаток 1 тендерної документації), а саме:
Учасниками ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», ТОВ «Спільне українсько-австрійське підприємство «ІНТЕРВІАС УКРАЇНА» зазначено лише мінімально-необхідну кількість техніки (автогрейдер, фреза, автогудронатор, асфальтоукладник, котки, екскаватор, поливайна машина), тоді як даними учасниками у своїх, відомостях обсягів робіт оприлюднених в повному обсязі, для забезпечення виконання технічного завдання зазначена наступна техніка:
- екскаватор Volvo EC 240 BLC (пункти 14, 183 відомостей), коток пневмоколісний Hamm HD 150ТТ (пункти 29, 38, 48, 60, 70, 81, 103, 113, 123, 135, 145, 161, 172, 197, 207, 227, 239 відомостей) коток комбінований Hamm HD110K (пункти 29, 50, 72, 104, 125, 162, 198, 229 відомостей), коток на пневмоколісному ходу масою 24т (пункт 149 відомостей), маркірувальна машина Hofmann 33-HC-1(пункти 252, 253 відомостей), маркірувальна машина Road Lazer (пункт 255 відомостей) - ТОВ «Спільне українсько-австрійське підприємство «ІНТЕРВІАС УКРАЇНА»;
- бульдозер САТ D8 (пункт 173 відомостей), маркірувальна машина Hofmann RL 700-DH (пункти 185, 190, 196, 202, 208 відомостей), маркірувальна машина Hofmann TS 290-TE (пункти 186, 191, 197, 203, 209 відомостей), маркірувальна машина Hofmann 2К 50 (пункт 214 відомостей) - ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-28 12:28:35
Надання пояснення згідно запиту
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» повідомляє, що 17 червня 2019 року о 19:43 була опублікована вимога від ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області», за типом «Оскарження результатів прекваліфікації», ідентифікатор вимоги UA-2019-04-23-000675-b.c1. Період оскаржень по предмету закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області, в період прекваліфікації, тривав до 17 червня 2019 року до 23 год. 59 хв. Робочий день ДП «Служба місцевих автомобільних доріг починається о 08 год.00 хв. та завершується о 17 год. 00 хв., а час завантаження вимоги 19:43 17 червня 2019 року . Тому, у Замовника (відповідача) не було можливості надати відповідь ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» саме 17 червня 2019 року до закінчення періоду оскарження. У день проведення аукціону (18 червня 2019 року) у Замовника була відсутня технічна можливість надати відповідь на вимогу. Замовник звернувся на офіційний майданчик ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» з листом від 21 червня 2019 року вих. № 02-465 з проханням роз’яснити дану ситуацію та підтвердити відсутність технічної можливості надання відповіді на вимогу. ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» надано відповідь від 24 червня 2019 року вих. № 771/06, де вказано, що технічна можливість надання відповіді є лише до моменту закінчення періоду оскарження, а саме до 17.06.2019 року до 23:59.
Попри те, дану вимогу Заявника Відповідач розглянув 18 червня 2019 року, про що свідчить протокол № 137 від 18 червня 2019 року, в якому Замовник (відповідач) відхиляє дану вимогу як таку, що немає жодних правових підстав щоб її задовільнити. Слід зазначити, що учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» не позбавлений права та можливості, у разі порушення, на його думку, його прав, подати скаргу до органу оскарження (Антимонопольний комітет України) у формі електронного документа через електронну систему закупівель, у порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Державним підприємством "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області" на етапі кваліфікації щодо закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-23-000675-b) прийнято рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна", а його пропозицію найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником (Протокол розгляду тендерних пропозицій №140 від 21 червня 2019 року). Однією з вимог тендерної документації, а саме: пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "Учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці та по кожному з таких працівників надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надати лист-пояснення".
Керуючись частиною 7 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На етапі розгляду тендерних пропозицій учасників (період прекваліфікації, який тривав з 24 травня 2019 00:01 року, Замовником було прийнято до уваги, що ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" є учасником закупівлі по іншому предмету, а саме: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області» де на етапі прекваліфікації було написано лист-звернення до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат" від 20 травня 2019 року №02-297/1 для підтвердження інформації наданої учасником щодо проходження навчання з питань охорони праці. Учасник закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" надав у складі своєї пропозиції інформаційну довідку від 22 травня 2019 року №139, у якій є пояснення що інженерно-технічні працівники підприємства пройшли навчання у ТОВ "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат". На лист від 20 травня 2019 року №02-297/1 отримано відповідь від ТОВ "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат" № 64/1 від 22 травня 2019 року. Замовник проаналізував вищезазначений лист та дійшов висновку, що головний інженер Мельник Іван Володимирович дійсно пройшов навчання, а також 3-є працівників підприємства: Бондаренко Віктор Миколайович - заступник директора з виробництва, Кравець Юрій Сергійович - виконавець робіт, Мельник Михайло Володимирович - інженер з охорони праці, як того вимагає законодавство з охорони праці. Лист від 22 травня 2019 року № 64/1 містить додаток до нього "Витяг з протоколу №689/218 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці". Згідно інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22 травня 2019 року №113, яка подана у складі тендерної пропозиції інженерно-технічним працівником є лише головний інженер Мельник Іван Володимирович, а відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), яке затверджено Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26 січня 2005 року, а саме: пунктом 5.3 де є перелік осіб, які проходять навчання з питань охорони праці, а саме: члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці підприємств (крім членів комісій окремих структурних підрозділів) проходять навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах. Підсумовуючи перевірені документи надані у складі тенедерної пропозиції ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" та інформацію надану від інших установ та організацій Замовник дійшов висновку, що згідно переліку працівників, які надані у довідці №113 від 22 травня 2019 року навчання у спеціалізованій установі чи організації (яка має право займатись таким видом діяльності, відповідно, має відповідні дозвола та ліцензії та видає посвідчення по ОП) має проходити лише головний інженер, що учасник і підтвердив (навчання пройшов головний інженер підприємства). Згідно типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві має бути створена комісія з перевірки знань з охорони праці. Лист з додатком від Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат" від 22 травня 2019 року №64/1 свідчить про те, що на підприємстві створена комісія з перевірки знань з охорони праці, яка влючає в себе таких працівників як: головний інженер Мельник Іван Володимирович, Бондаренко Віктор Миколайович - заступник директора з виробництва, Кравець Юрій Сергійович - виконавець робіт та Мельник Михайло Володимирович - інженер з охорони праці. Згідно чинного законодавства щодо питань проходження навчання по охороні праці учасник надав підтверджуючі документи, що свідчать про проходження навчання інженерно-технічного працівника, з приводу усіх інших працівників, то з листа та додатку до нього відомо, що на підприємстві створена комісія з питань перевірки знань по охороні праці. В довідці від 22 травня 2019 року №139 учасник закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" в свою чергу чітко пояснив, що на підприємстві створена комісія, до складу якої входять кваліфіковані працівники інженерно-технічного складу. Комісія проводить інструктажі робітників, водіїв та механізаторів на предмет ознайомлення з вимогами законодавства про охорону праці та дотримання їх при виконанні посадових обов’язків. Обов’язкове проходження навчання з охорони праці працівниками робітничих професій вимогами чинного законодавства не передбачено. Але Замовник маючи право перевірити інформацію зазначену у довідці №139 від 22 травня 2019 року звернувся за підтвердженням і як висновок: інформація підтвердилась. Щодо підтвердження виконання вимог Статті 17 учасник-переможець 25 червня 2019 року з супровідним листом № 97/1 від 25.06.2019 року надав оригінали документів переможця, які передбачені пунктами 5, 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів у спосіб передбачений пунктом 5.5.4 тендерної документації Після опрацювання усієї інформації Замовник прийняв рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна".
Повідомляємо, що тип процедури закупівлі «Відкриті торги з публікацією англійської мови» має відмінність від типу закупівлі «Відкриті торги». Відмінність полягає у тому, що після завершення подачі пропозицій учасниками починається період «Прекваліфікації», де Замовник приймає рішення щодо допущення учасників до участі в аукціоні чи відхиленні тендерних пропозиції. На етапі прекваліфікації учасники не надають договірну ціну з розрахунками до неї, оскільки це порушуватиме принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Підпунктами 6.2-6.10 визначено документи, які учасник має надати у складі тендерної пропозиції не на етапі «Прекваліфікації», а після завершення етапу «Кваліфікація». Переможець закупівлі (відповідно до Протоколом №140 від 21 червня 2019 року) ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" надав документи передбачені підпунктами 6.13, 6.14 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з супровідним листом від 25 червня 2019 року №98.
Підпунктом 6.1 пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», передбачено внесення учасником- переможцем торгів не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю та оформлення відносин між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення. ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» повідомляє, що між Замовником та Переможцем закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" заключено договір застави №3 від 03 липня 2019 року. Згідно умов тендерної документації вищевказаний договір має бути заключений та грошова застава у розмірі 5% має бути сплачена до моменту укладення договору підряду на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника (р/р 37129013091400 в ГУ ДКСУ у Вінницькій області, МФО 820172). Звертаємо увагу, що договір підряду заключений 4 липня 2019 року №4Д, тобто після того як заключений правочин щодо відносин у сфері перерахування забезпечення у вигляді грошової застави. Також повідомляємо, що стороною договору Заставодавцем (ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" ) перераховано грошову заставу у розмірі 5% від суми договору (9531600,00 грн.) Заставодержателю (ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області), про що свідчить фактичне надходження коштів на рахунок відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника (р/р 37129013091400 в ГУ ДКСУ у Вінницькій області, МФО 820172), а також надана переможцем закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" копія платіжного доручення. Маючи достатньо юридичних підстав для заключення договору підряду на надання послуг з переможцем закупівлі, який виконав усі вимоги Замовника згідно тендернї документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник та Підрядник підписали договір підряду 4 липня 2019 року № 4Д.
Відповідно до п. 5.1.1. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. цього розділу у складі своєї тендерної пропозиції довідку згідно форми (Додаток № 1 до Тендерної документації), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази для виконання робіт (надання послуг).
Довідкою, згідно додатку № 1 до Тендерної документації передбачена вимога до учасника зазначити наявну мінімально-необхідну кількість техніки (згідно таблиці), яка обов’язково має бути у учасника. На виконання вимог п. 5.1.1. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 1 до Тендерної документації учасниками ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" та ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» були надані довідки № 110 від 22 травня 2019 року та № 23/1 від 30 квітня 2019 року відповідно, чим вони підтвердили відповідність даному кваліфікаційному критерію. Разом з тим п. 1.1. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено подання у складі Тендерної пропозиції інформації щодо виконання обсягів робіт (надання послуг), згідно Додатку № 3 (Відомість обсягів робіт (послуг)) до тендерної документації. Дана інформація формується згідно Технічного завдання (Додаток 5) та включає в себе найменування робіт, що виконуватимуться з зазначенням техніки, яка при цьому буде використовуватись, а також перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання.
Інформація зазначена учасником в довідках згідно Додатку 1 та Додатку 3 не має бути тотожною, оскільки має на меті різні завдання. В першому випадку це підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а в другому – виконання вимог технічного завдання та будівельних норм згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018. Відповідно зазначення учасниками додаткової техніки у Додатку 3 не порушує вимоги Додатку 1 до Тендерної документації і навпаки.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-11 14:13:43
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» користуючись своїм правом, передбаченим частиною 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Просимо пояснити, які саме заходи щодо усунення виявленого порушення повинен здійснити Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області», а також вказати якими законодавчими актами передбачений порядок здійснення таких заходів.
Також просимо надати роз’яснення щодо змісту висновку, а саме:
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація, зокрема: у повідомлення про намір укласти договір - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі; у повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
Поля «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «джерело фінансування закупівлі» та «сума договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» стали обов’язковими із набранням чинності 03.05.2019 року наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490”.
Відповідно Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» просить роз’яснити, чи має наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” зворотню дію у часі у контексті закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b), яка була оголошена 23.04.2019 року, тобто до набрання чинності даним наказом.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-09-30 17:29:54
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VII «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тобто, роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) за своєю суттю відбувається без виправлення і винесення додаткового рішення цим же органом.
Підставою для роз'яснення змісту висновку є його неясність, невизначеність.
При цьому, роз'яснюючи висновок орган державного фінансового контролю не вправі вносити будь-які зміни в існуючий висновок. Тобто, процедура роз'яснення виключає можливість будь-яким чином змінювати зміст цього документу.
Конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення висновку незрозумілим правова норма не містить, а із змісту законодавства вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз'яснення висновку.
При цьому, наведені замовником у зверненні мотиви не обґрунтовують необхідність надання роз'яснення висновку.
Враховуючи вищевказане, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) вважає звернення замовника щодо роз’яснення змісту висновку не обґрунтованим, а сам висновок чітким та зрозумілим.
Поряд з цим зазначаємо, що з 03 травня 2019 року набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21 березня 2019 року №463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22 березня 2016 року №490» «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ).
Також, на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу розміщено листи від 28 травня 2019 року №3304-04/22177-06 «Щодо змін внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22 березня 2016 року №490» та від 07 лютого 2017 року №3302-06/3810-03 «Щодо електронної системи закупівель», в яких зазначено про розгляд питань зміни у формах документів у сфері публічних закупівель та реалізації в електронній системі закупівель вимог законодавства.
Відповідно до статті 58 Конституції України ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.
Статтею 5 Цивільного кодексу України визначено, що акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ними чинності.
Акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом'якшує або скасовує цивільну відповідальність особи.
Якщо цивільні відносини виникли раніше і регулювалися актом цивільного законодавства, який втратив чинність, новий акт цивільного законодавства застосовується до прав та обов'язків, що виникли з моменту набрання ним чинності.
При цьому, проведеним моніторингом встановлено, що у повідомлення про намір укласти договір (опубліковане 21 червня 2019 року) замовником не внесено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі, а у повідомлення про внесення змін до договору (опубліковане 09 липня 2019 року) не внесено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим не дотримано вимог пункту 2 Наказу.
Відтак, Управлінням у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу ІІ висновку зазначено про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі Замовник) надає заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b). Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b), складеним ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ з наступних причин: 9 вересня 2019 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, у якому міститься інформація про те, що: Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація, зокрема: у повідомлення про намір укласти договір - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі; у повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» передбачена ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір, у примітці до якої вказано, що інформація у даній формі заповнюється електронною системою закупівель автоматично. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів щодо закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b) було сформовано 23 квітня 2019 року, тобто до набрання чинності наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, зокрема у форму Оголошення та форму Повідомлення про намір укласти договір. Відповідно Замовником під час оголошення закупівлі не вказувалась інформація, передбачена наказом № 463, зокрема: «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «Джерело фінансування закупівлі». Таким чином, у формі Повідомлення про намір укласти договір, яке було сформовано 21 червня 2019 року, дана інформація також відсутня. Внесення Замовником змін у форму Оголошення не передбачено законодавством та функціоналом майданчика Zakupki.Prom.ua. Замовник звернувся до офіційного учасника системи електронних державних закупівель ProZorro - Zakupki.Prom.ua. з офіційним листом для підтвердження вищевказаної інформації, на який отримано лист-відповідь за вихідним номером 1004/09 від 10.09.2019 року (додається). Даним листом Zakupki.Prom.ua. підтверджує, що поле «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» на момент оголошення закупівлі не було реалізоване в системі Prozorro тому у формі Повідомлення про намір укласти договір воно також відсутнє. Крім того зазначається, що поля «Джерело фінансування закупівлі» у формі Повідомлення про намір укласти договір, а також «Сума договору після внесення змін» та «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» у формі Повідомлення про внесення змін до договору на даний момент ще не реалізовані в системі Prozorro. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України листом-роз’ясненням № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 року описує механізм оприлюднення інформації, що мала б міститися у обов’язкових полях, передбачених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490”. Даний лист має примітку, стосовно того, що листи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформативний характер. Отже, виходячи із всього вищесказаного, Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» при проведенні закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів км 15+311 – 37+351, протяжність 22,04км (с. Селище – м.Тиврів) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-23-000675-b) керувався чинним законодавством та механізмами, передбаченими системою електронних державних закупівель ProZorro. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель не має місця в даній закупівлі.
2019-09-16 10:27:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Частина 10 Стаття 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. |
Дата публікації: | 23 вересня 2019 |
Документи:
23 вересня 2019 09:14
|
Електронний підпис |
23 вересня 2019 09:14
|
Позовна заява..PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
193 600 399,00
UAH з ПДВ
|
190 632 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
195 231 420,00
UAH з ПДВ
|
190 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
196 400 000,00
UAH з ПДВ
|
193 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
197 007 676,80
UAH з ПДВ
|
197 007 676,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" #41792106 |
Переможець |
190 632 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 14:21
|
Додаткова угода № 6 від 25 серпня 2020 року.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 15:37
|
Додаткова угода № 5 від 31 липня 2020 року (Договір № 4Д).PDF | зміни до договору |
31 липня 2020 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 14:38
|
Додаткова угода №4 від 20 лютого 2020 року.PDF | зміни до договору |
20 лютого 2020 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2020 16:25
|
Додаткова угода №3 від 13.02.2020 року (договір 4Д).pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:07
|
Додаткова угода №2 від 20 грудня 2019 року.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 15:56
|
Додаткова угода №1 від 09 липня 2019 року.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 15:31
|
Договір №4Д від 04 липня 2019 року.pdf | укладений |
04 липня 2019 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума фінансування на 2019 рік складає – 95215604,00 (дев’яносто п’ять мільйонів двісті п’ятнадцять тисяч шістсот чотири гривні 00 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 4Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 4Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції. 2. Викладення Розділу 17. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. та 4.3. договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 4Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток № 2: Графік надання послуг в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 4Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 4Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |