Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) Код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб.
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-04-23-000467-a ● 2f5b8fbce056466db5ba3204d3a1dbde
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Автопідприємство обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04013979 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська 27 Б |
Контактна особа: |
Карлюченко Сергій Михайлович +380487189318 atp_oga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 16 травня 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 27Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2019 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2019 17:00 |
Перелік змін 08.05.2019.docx | |
08 травня 2019 17:00 |
Додаток 4 Технічні вимоги зміни 08.05.2019.docx | |
23 квітня 2019 14:06 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 квітня 2019 14:06 |
Додаток 1 Пропозиція.doc | |
23 квітня 2019 14:06 |
Тендерна документація.doc | |
23 квітня 2019 14:06 |
Додаток 5 проект договора.docx | |
23 квітня 2019 14:06 |
Додаток 3 Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000467-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Мустанг Моторс, Код ЄДРПОУ:41240043
Дата подання: 23 травня 2019 16:05
Скарга на рішення уповноваженої особи
21 травня 2019 року, Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» Гулько А.Я. було прийнято рішення, оформлене Протоколом про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (далі за текстом – ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС») по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (далі за тексто – Протокол № 25 від 21 травня 2019 року), підставою для складення якого є лист Управління захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України у листі № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р., який не оприлюднено Замовником, що унеможливлює ознайомлення з його змістом та обгрунтуванням.
Слід зазначити, що Комунальне підприємство «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації», при здійсненні закупівлі Товару за державні кошти, зобов’язане дотримуватись умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон). Уповноважена особа, при винесенні рішень керується вищезазначеним Законом, та іншими нормами чинного законодавства.
Згідно з ч.1 ст. 11 Закону, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити обєктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Згідно ч. 3, ст. 11 Закону уповноважена особа повинна забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Стаття 3 Закону передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; обєктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте в ній не вказано можливість відхилення тендерної пропозиції на підставі листа органу виконавчої влади, який має інформаційний характер.
Таким чином, Уповноважена особа Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» при прийнятті рішень про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», здійснила свої повноваження з порушенням умов передбачених Законом, взязвши за основу лист Управління захисту економіки Національної поліції України, а не положення профільного Закону.
Повноваження Національної поліції щодо контролю за публічними закупівлями передбачені положеннями п.п. 1, 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію». Ця стаття регламентує повноваження Департаменту захисту економіки НПУ здійснювати превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень.
Департамент захисту економіки вживає заходи з метою виявлення та припинення виявлених кримінальних і адміністративних правопорушень, в тому числі пов’язаних з: незаконним розподілом; розкраданням; нецільовим використанням бюджетних коштів; правомірністю застосування процедур закупівлі товарів, робіт і послуг. Проте, тендерна пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» не містить передумов та документів, які б могли вплинути на не цільове використання бюджетних коштів, а також не має ознак вчинення правопорушень.
Також, питанням другим порядку денного Протоколу № 25 від 21 травня 2019 року, причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вказано невідповідність технічних характеристик запропонованого пасажирського мікроавтобусу Ford Transit Minibus R410L3H2 тендерній документації, проте в якій саме частині, пропозиція не відповідає умовам документації не деталізовано, взагалі відсутня будь-яка аргументація. Умовами тендерної документації було передбачено надання учасниками еквіваленту товару, керуючись цим ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» запропонувало мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 (виробництво Турція) як еквівалентний, з більш вигідною ціною - на 425 080 (чотириста двадцять п’ять тисяч вісімдесят) гривень 00 копійок менше за запропонованою ціною іншим учасником. В протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноваженою особою, не визначено за якими критеріями оцінки запропонований мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 не являється еквівалентом Hyundai H-350, та які саме технічні характеристики Ford Transit Minibus R410L3H2 гірші за технічні характеристики Hyundai H-350.
Окрім цього, маємо зазначити, що запропонований ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 відповідає вимогам коду ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, зазначеним в Тендерній документації та відповідно до умов яких проводились торги Замовником, всі інші вимоги Замовника щодо технічних характеристик є додатковими опціями.
Таким чином, безпідставно та необґрунтовано відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноважена особа прямо порушила ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно із якою не забезпечено рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч.2 ст. 38. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
На підставі вище викладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На час розгляду скарги не вчиняти будь-які дії та не приймати будь-які рішення щодо закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі, у тому числі не укладати договір про закупівлю.
3. Оприлюднити лист Управління захисту економіки Національної поліції України № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р. в системі прозоро, шляхом прикріплення до протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
4. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання УЧАСНИКА – дочірнє підприємство «АВТОТРЕЙДІНГ-ОДЕСА» переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 26 від 21 травня 2019 р.
5. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 25 від 21 травня 2019 р.
6. Приступити до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
7. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - відмінити торги.
В разі не виконання, Уповноваженою особою, вимог ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України, звертатимемося до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункової палати, та інших Уповноважених органів - стосовно захисту порушених Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» прав та законних інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУСТАНГ МОТОРС» під час проведення закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-23-000467-a).
Розгорнути
Згорнути
Слід зазначити, що Комунальне підприємство «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації», при здійсненні закупівлі Товару за державні кошти, зобов’язане дотримуватись умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон). Уповноважена особа, при винесенні рішень керується вищезазначеним Законом, та іншими нормами чинного законодавства.
Згідно з ч.1 ст. 11 Закону, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити обєктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Згідно ч. 3, ст. 11 Закону уповноважена особа повинна забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Стаття 3 Закону передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; обєктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте в ній не вказано можливість відхилення тендерної пропозиції на підставі листа органу виконавчої влади, який має інформаційний характер.
Таким чином, Уповноважена особа Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» при прийнятті рішень про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», здійснила свої повноваження з порушенням умов передбачених Законом, взязвши за основу лист Управління захисту економіки Національної поліції України, а не положення профільного Закону.
Повноваження Національної поліції щодо контролю за публічними закупівлями передбачені положеннями п.п. 1, 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію». Ця стаття регламентує повноваження Департаменту захисту економіки НПУ здійснювати превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень.
Департамент захисту економіки вживає заходи з метою виявлення та припинення виявлених кримінальних і адміністративних правопорушень, в тому числі пов’язаних з: незаконним розподілом; розкраданням; нецільовим використанням бюджетних коштів; правомірністю застосування процедур закупівлі товарів, робіт і послуг. Проте, тендерна пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» не містить передумов та документів, які б могли вплинути на не цільове використання бюджетних коштів, а також не має ознак вчинення правопорушень.
Також, питанням другим порядку денного Протоколу № 25 від 21 травня 2019 року, причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вказано невідповідність технічних характеристик запропонованого пасажирського мікроавтобусу Ford Transit Minibus R410L3H2 тендерній документації, проте в якій саме частині, пропозиція не відповідає умовам документації не деталізовано, взагалі відсутня будь-яка аргументація. Умовами тендерної документації було передбачено надання учасниками еквіваленту товару, керуючись цим ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» запропонувало мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 (виробництво Турція) як еквівалентний, з більш вигідною ціною - на 425 080 (чотириста двадцять п’ять тисяч вісімдесят) гривень 00 копійок менше за запропонованою ціною іншим учасником. В протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноваженою особою, не визначено за якими критеріями оцінки запропонований мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 не являється еквівалентом Hyundai H-350, та які саме технічні характеристики Ford Transit Minibus R410L3H2 гірші за технічні характеристики Hyundai H-350.
Окрім цього, маємо зазначити, що запропонований ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 відповідає вимогам коду ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, зазначеним в Тендерній документації та відповідно до умов яких проводились торги Замовником, всі інші вимоги Замовника щодо технічних характеристик є додатковими опціями.
Таким чином, безпідставно та необґрунтовано відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноважена особа прямо порушила ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно із якою не забезпечено рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч.2 ст. 38. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
На підставі вище викладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На час розгляду скарги не вчиняти будь-які дії та не приймати будь-які рішення щодо закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі, у тому числі не укладати договір про закупівлю.
3. Оприлюднити лист Управління захисту економіки Національної поліції України № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р. в системі прозоро, шляхом прикріплення до протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
4. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання УЧАСНИКА – дочірнє підприємство «АВТОТРЕЙДІНГ-ОДЕСА» переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 26 від 21 травня 2019 р.
5. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 25 від 21 травня 2019 р.
6. Приступити до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
7. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - відмінити торги.
В разі не виконання, Уповноваженою особою, вимог ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України, звертатимемося до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункової палати, та інших Уповноважених органів - стосовно захисту порушених Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» прав та законних інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУСТАНГ МОТОРС» під час проведення закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-23-000467-a).
Скасована
Дата: 23 травня 2019 16:07
Причина: Не долучились всі файли
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000467-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Мустанг Моторс, Код ЄДРПОУ:41240043
Дата подання: 23 травня 2019 16:13
Вимогав порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Товариство з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» вважає недостатньою аргументацію щодо відхилення нашої тендерної пропозиції Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» Гулько А.Я. яке було оформлено Протоколом про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (далі за текстом – ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (далі за текстом – Протокол № 25 від 21 травня 2019 року).
На підставі ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічної специфікації (технічних характеристик запропонованого товару) та надати нам відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
На підставі ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічної специфікації (технічних характеристик запропонованого товару) та надати нам відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 14:51
На підставі ч.3 ст.30 України «Про публічні закупівлі», надано додаткову інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000467-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Мустанг Моторс, Код ЄДРПОУ:41240043
Дата подання: 23 травня 2019 16:17
Вимога за п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Товариство з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС», якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду нашої пропозиції, на підставі п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надати інформацію про пропозицію переможця торгів ДП «АВТОТРЕЙДІНГ- ОДЕСА», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», та надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цієї вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 14:52
На підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», надано інформацію про пропозицію переможця торгів.
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000467-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Мустанг Моторс, Код ЄДРПОУ:41240043
Дата подання: 23 травня 2019 16:19
Скарга на рішення Уповноваженої особи
21 травня 2019 року, Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» Гулько А.Я. було прийнято рішення, оформлене Протоколом про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (далі за текстом – ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС») по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (далі за тексто – Протокол № 25 від 21 травня 2019 року), підставою для складення якого є лист Управління захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України у листі № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р., який не оприлюднено Замовником, що унеможливлює ознайомлення з його змістом та обгрунтуванням.
Слід зазначити, що Комунальне підприємство «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації», при здійсненні закупівлі Товару за державні кошти, зобов’язане дотримуватись умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон). Уповноважена особа, при винесенні рішень керується вищезазначеним Законом, та іншими нормами чинного законодавства.
Згідно з ч.1 ст. 11 Закону, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити обєктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Згідно ч. 3, ст. 11 Закону уповноважена особа повинна забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Стаття 3 Закону передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; обєктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте в ній не вказано можливість відхилення тендерної пропозиції на підставі листа органу виконавчої влади, який має інформаційний характер.
Таким чином, Уповноважена особа Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» при прийнятті рішень про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», здійснила свої повноваження з порушенням умов передбачених Законом, взязвши за основу лист Управління захисту економіки Національної поліції України, а не положення профільного Закону.
Повноваження Національної поліції щодо контролю за публічними закупівлями передбачені положеннями п.п. 1, 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію». Ця стаття регламентує повноваження Департаменту захисту економіки НПУ здійснювати превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень.
Департамент захисту економіки вживає заходи з метою виявлення та припинення виявлених кримінальних і адміністративних правопорушень, в тому числі пов’язаних з: незаконним розподілом; розкраданням; нецільовим використанням бюджетних коштів; правомірністю застосування процедур закупівлі товарів, робіт і послуг. Проте, тендерна пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» не містить передумов та документів, які б могли вплинути на не цільове використання бюджетних коштів, а також не має ознак вчинення правопорушень.
Також, питанням другим порядку денного Протоколу № 25 від 21 травня 2019 року, причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вказано невідповідність технічних характеристик запропонованого пасажирського мікроавтобусу Ford Transit Minibus R410L3H2 тендерній документації, проте в якій саме частині, пропозиція не відповідає умовам документації не деталізовано, взагалі відсутня будь-яка аргументація. Умовами тендерної документації було передбачено надання учасниками еквіваленту товару, керуючись цим ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» запропонувало мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 (виробництво Турція) як еквівалентний, з більш вигідною ціною - на 425 080 (чотириста двадцять п’ять тисяч вісімдесят) гривень 00 копійок менше за запропонованою ціною іншим учасником. В протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноваженою особою, не визначено за якими критеріями оцінки запропонований мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 не являється еквівалентом Hyundai H-350, та які саме технічні характеристики Ford Transit Minibus R410L3H2 гірші за технічні характеристики Hyundai H-350.
Окрім цього, маємо зазначити, що запропонований ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 відповідає вимогам коду ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, зазначеним в Тендерній документації та відповідно до умов яких проводились торги Замовником, всі інші вимоги Замовника щодо технічних характеристик є додатковими опціями.
Таким чином, безпідставно та необґрунтовано відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноважена особа прямо порушила ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно із якою не забезпечено рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч.2 ст. 38. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
На підставі вище викладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На час розгляду скарги не вчиняти будь-які дії та не приймати будь-які рішення щодо закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі, у тому числі не укладати договір про закупівлю.
3. Оприлюднити лист Управління захисту економіки Національної поліції України № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р. в системі прозоро, шляхом прикріплення до протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
4. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання УЧАСНИКА – дочірнє підприємство «АВТОТРЕЙДІНГ-ОДЕСА» переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 26 від 21 травня 2019 р.
5. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 25 від 21 травня 2019 р.
6. Приступити до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
7. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - відмінити торги.
В разі не виконання, Уповноваженою особою, вимог ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України, звертатимемося до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункової палати, та інших Уповноважених органів - стосовно захисту порушених Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» прав та законних інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУСТАНГ МОТОРС» під час проведення закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-23-000467-a).
Розгорнути
Згорнути
Слід зазначити, що Комунальне підприємство «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації», при здійсненні закупівлі Товару за державні кошти, зобов’язане дотримуватись умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон). Уповноважена особа, при винесенні рішень керується вищезазначеним Законом, та іншими нормами чинного законодавства.
Згідно з ч.1 ст. 11 Закону, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити обєктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Згідно ч. 3, ст. 11 Закону уповноважена особа повинна забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Стаття 3 Закону передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; обєктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте в ній не вказано можливість відхилення тендерної пропозиції на підставі листа органу виконавчої влади, який має інформаційний характер.
Таким чином, Уповноважена особа Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» при прийнятті рішень про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», здійснила свої повноваження з порушенням умов передбачених Законом, взязвши за основу лист Управління захисту економіки Національної поліції України, а не положення профільного Закону.
Повноваження Національної поліції щодо контролю за публічними закупівлями передбачені положеннями п.п. 1, 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію». Ця стаття регламентує повноваження Департаменту захисту економіки НПУ здійснювати превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень.
Департамент захисту економіки вживає заходи з метою виявлення та припинення виявлених кримінальних і адміністративних правопорушень, в тому числі пов’язаних з: незаконним розподілом; розкраданням; нецільовим використанням бюджетних коштів; правомірністю застосування процедур закупівлі товарів, робіт і послуг. Проте, тендерна пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» не містить передумов та документів, які б могли вплинути на не цільове використання бюджетних коштів, а також не має ознак вчинення правопорушень.
Також, питанням другим порядку денного Протоколу № 25 від 21 травня 2019 року, причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вказано невідповідність технічних характеристик запропонованого пасажирського мікроавтобусу Ford Transit Minibus R410L3H2 тендерній документації, проте в якій саме частині, пропозиція не відповідає умовам документації не деталізовано, взагалі відсутня будь-яка аргументація. Умовами тендерної документації було передбачено надання учасниками еквіваленту товару, керуючись цим ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» запропонувало мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 (виробництво Турція) як еквівалентний, з більш вигідною ціною - на 425 080 (чотириста двадцять п’ять тисяч вісімдесят) гривень 00 копійок менше за запропонованою ціною іншим учасником. В протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноваженою особою, не визначено за якими критеріями оцінки запропонований мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 не являється еквівалентом Hyundai H-350, та які саме технічні характеристики Ford Transit Minibus R410L3H2 гірші за технічні характеристики Hyundai H-350.
Окрім цього, маємо зазначити, що запропонований ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 відповідає вимогам коду ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, зазначеним в Тендерній документації та відповідно до умов яких проводились торги Замовником, всі інші вимоги Замовника щодо технічних характеристик є додатковими опціями.
Таким чином, безпідставно та необґрунтовано відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноважена особа прямо порушила ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно із якою не забезпечено рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч.2 ст. 38. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
На підставі вище викладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На час розгляду скарги не вчиняти будь-які дії та не приймати будь-які рішення щодо закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі, у тому числі не укладати договір про закупівлю.
3. Оприлюднити лист Управління захисту економіки Національної поліції України № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р. в системі прозоро, шляхом прикріплення до протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
4. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання УЧАСНИКА – дочірнє підприємство «АВТОТРЕЙДІНГ-ОДЕСА» переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 26 від 21 травня 2019 р.
5. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 25 від 21 травня 2019 р.
6. Приступити до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
7. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - відмінити торги.
В разі не виконання, Уповноваженою особою, вимог ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України, звертатимемося до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункової палати, та інших Уповноважених органів - стосовно захисту порушених Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» прав та законних інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУСТАНГ МОТОРС» під час проведення закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-23-000467-a).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 14:56
Скарга відхилена у зв'язку із відсутністю підстав для скасування прийнятих раніше рішень.
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000467-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Мустанг Моторс, Код ЄДРПОУ:41240043
Дата подання: 28 травня 2019 15:20
щодо не надання обгрунтованої відповіді
27 травня 2019 року, Вами надано відповідь на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» викладену в листі вих. № 57 від 23.05.2019 р., щодо надання згідно п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», інформації про переваги пропозиції переможця торгів ДП «АВТОТРЕЙДІНГ- ОДЕСА» в порівнянні з пропозицією ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС». Проте, зміст Вашого листа-відповіді не містить запитуваної інформації. Зокрема, надана Вами порівняльна таблиця, в якій вказано параметри транспортних засобів Hyundai H-350 викладених в тендерній документації Замовника, та параметри транспортного засобу Ford Transit Minibus R410L3H2 запропонованого ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», не містить порівняння з характеристиками транспортного засобу запропонованого ДП «АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА», а також не містить відповіді на поставлене питання відносно переваг пропозиції
ДП «АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА» перед пропозицією ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
Таким чином, наголошуємо на тому, що відповіді в листі від 27.05.2019 б/н на вимогу
ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вих. № 57 від 23.05.2019 року, щодо переваг пропозиції
ДП «АВТОТРЕЙДІНГ- ОДЕСА» Вами не надано.
Розгорнути
Згорнути
ДП «АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА» перед пропозицією ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС».
Таким чином, наголошуємо на тому, що відповіді в листі від 27.05.2019 б/н на вимогу
ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вих. № 57 від 23.05.2019 року, щодо переваг пропозиції
ДП «АВТОТРЕЙДІНГ- ОДЕСА» Вами не надано.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2019 15:21
Відповідь на вимогу долучено у відсканованому вигляді.
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000467-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Мустанг Моторс, Код ЄДРПОУ:41240043
Дата подання: 28 травня 2019 15:24
щодо не надання обгрунтованої відповіді
27 травня 2019 року, Вами надано відповідь на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (вих. № 56 від 23.05.2019 року) щодо надання згідно ч.3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», додаткової інформації про причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) Код по ДК 021:2015-34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб». Проте, вказана Вами інформація в листі - відповіді від 27.05.2019 є недостовірною та відмінною від тієї, що була визначена в тендерній документації Замовника.
У Додатку 4 до тендерної документації розміщеної на сайті https://prozorro.gov.ua показники максимальної потужності к.с./об Ви вказували не менш 170/3600, а споряджена маса не більш 2740. При цьому, у Вашій відповіді на вимогу, в таблиці технічних вимог до предмету закупівлі у відповідності до Додатку 4 зазначено інші показники технічних вимог, а саме: вимоги максимальної потужності к.с./об не менш 170/2500, а вимоги до спорядженої не більш 2662, що вводить в оману Учасника закупівлі, та унеможливлює розуміння дійсних вимог Замовника.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 4 до тендерної документації розміщеної на сайті https://prozorro.gov.ua показники максимальної потужності к.с./об Ви вказували не менш 170/3600, а споряджена маса не більш 2740. При цьому, у Вашій відповіді на вимогу, в таблиці технічних вимог до предмету закупівлі у відповідності до Додатку 4 зазначено інші показники технічних вимог, а саме: вимоги максимальної потужності к.с./об не менш 170/2500, а вимоги до спорядженої не більш 2662, що вводить в оману Учасника закупівлі, та унеможливлює розуміння дійсних вимог Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2019 15:22
Відповідь на вимогу долучено у відсканованому вигляді.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-23-000467-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Мустанг Моторс, Код ЄДРПОУ:41240043
Дата подання: 30 травня 2019 16:44
Дата подання: 30 травня 2019 16:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 20:24
Рішення від 03.06.2019 № 7043 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 20:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2019 № 8031.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 19:27
Рішення від 19.06.2019 № 8031.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконане
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2019 10:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Мустанг Моторс |
3 534 238,80
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА" |
3 745 080,00
UAH з ПДВ
|
3 725 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Техноцентр «Навігатор» |
3 750 100,00
UAH з ПДВ
|
3 730 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Мустанг Моторс #41240043 |
Рішення скасоване |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 10:55
|
ДП "АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА" #31976605 |
Рішення скасоване |
3 725 080,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 10:55
|
ТОВ Мустанг Моторс #41240043 |
Відхилено |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 11:20
|
ДП "АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА" #31976605 |
Відхилено |
3 725 080,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 11:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Техноцентр «Навігатор» #32372548 |
Відхилено |
3 730 100,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 11:35
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 червня 2019 11:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі