Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Юридичні послуги
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2019-04-23-000391-c b870e9da754449cca4eba4dfb351ab86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Угрюмова Юлія Володимирівна

+380445741982 VKP@MPPZT.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 04737111
Вебсайт: http://mppzt.com.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМА-АТИНСЬКА , будинок 37
Контактна особа: Угрюмова Юлія Володимирівна
+380445741982
VKP@MPPZT.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 13:03
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-23-000391-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 24 квітня 2019 13:44
Дискримінаційні умови

Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з тим, замовник передбачив ряд інших умов (у додатку 1 та 2 до тендерної документації), що не стосуються предмета закупівлі та суперечать чинному законодавству, зокрема:

1. Відповідно до частини1 статті 5 Закону, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (принцип недискримінації учасників). Замовник у Додатку 1 передбачив, що учасник повинен мати організаційно-правову форму юридичної особи виключно як адвокатське об’єднання. Дана вимога обмежує права інших кваліфікованих учасників, але з іншою організаційно-правовою формою (адвокатське бюро, товариство тощо). Отже, дана умова суперечить принципу недискримінації учасників. У зв’язку із вищезазначеним, вимагаю прибрати умову, передбачену пунктом 2 додатку 1 тендерної документації та дозволити учасникам усіх організаційно-правових форм брати участь у закупівлі.

2. Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації передбачена умова щодо присутності учасника у топ-100 ведучих юридичних фірм України. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує положення чинного законодавства України з наступних підстав. Рейтинги юридичних фірм формуються комерційними структурами, за результатами проведення аналітики юридичних компаній на ринку України. Структури, що формують дані рейтинги не належать до компетентних чи уповноважених органів, що наділені відповідними повноваженнями здійснювати аналітику ринку відповідно до чинного законодавства України. Одним із принципів дослідження даного ринку юридичних послуг є добровільність участі. Тому всі дослідження, які проводять вказані установи не стосуються всього ринку юридичних послуг, а лише тих учасників, які взяли в ньому участь. Отже, включення до таких переліків чи рейтингів не може мати об’єктивного характеру. Тобто вимога перебувати у рейтингах штучно обмежує коло потенційних учасників в даній процедурі закупівлі. Нормами чинного законодавства не передбачено необхідності юридичним компаніям брати участь в формуванні вказаних вищезазначених рейтингів та включення до їх переліку для надання послуг, що є предметом процедури закупівлі. Таким чином, включення учасника до всіх перелічених Замовником рейтингів, вказаних в тендерній документації, не впливає на можливість належного виконання умов Договору про закупівлю. Крім того, на сьогоднішній день не має можливості потрапити у список вищевказаних рейтингів, оскільки вони вже сформовані, та до кінцевого строку подання тендерної пропозиції новий список не сформується. Тому вищевказані вимоги встановлені Замовником в Документації є дискримінаційними та такими, що обмежують взяти участь в процедурі закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушує ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із вищезазначеним, вимагаю прибрати умову, передбачену пунктом 1 додатку 1 тендерної документації та дозволити усім учасникам брати участь у закупівлі, незалежно від рейтингу.
3. Пунктом 6 додатку 1 тендерної документації передбачено, що Адвокатське об’єднання має бути зареєстроване не менше ніж за 3 роки до дня розміщення оголошення про проведення закупівлі в системі prozorro.gov.ua. Разом з тим, підтвердженням якості надання юридичних послуг навряд чи можна назвати вік юридичної особи. Раціонально, що таким підтвердженням є досвід роботи його учасників на ринку юридичних послуг. Саме тому вважаємо дану умову дискримінаційною та таку, що порушує принципи здійснення закупівель (стаття 3 Закону). На підставі вищезазначеного вимагаємо замінити вік юридичної особи (понад 3 роки) на досвід працівників юридичної особи.
4. Досить абстрактною є вимога замовника щодо наявності в учасника успішно проведених справ суспільної значимості. Незрозуміло, які критерії покладені в оцінку справи щодо наявності суспільної значимості. Тому вимагаємо прибрати або ж уточнити дане положення.
5. Також абстрактною є вимога щодо наявності публікацій у наукових фахових виданнях. Незрозуміло, які видання Замовник відносить до фахових та до якого напрямку повинна відноситися написана стаття. Окрім цього, Замовник передбачив як вимогу – наявність наукового ступеня у адвоката. Так, для отримання ступеня кандидата юридичних наук необхідними є наявність публікацій за темою дисертації у юридичних фахових виданнях Scopus. Web of science тощо. Тому вважаємо дану умову невизначеною на достатньому рівні та недоречною та вимагаємо її усунути.
6. Додатком 1 тендерної документації передбачено вимога щодо наявності сертифікатів про підвищення кваліфікації адвокатами адвокатського об’єднання. Разом з тим, відповідно до Порядку підвищення кваліфікації адвокатів України, затвердженого рішенням Ради адвокатів України від 16 лютого 2013 року № 85, не всі види підвищення кваліфікації супроводжуються видачею сертифіката (наприклад участь у конференції (Додаток 1 даного Порядку). Тому вважаємо дану умову дискримінаційною та вимагаємо її усунення (видалення обов’язковості щодо наявності сертифікату).
7. Відповідно до частини 8 Додатку 2 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію або сканований оригінал звіту за попередній рік (2018), за формою «1ДФ» з відміткою органу ДФСУ про прийняття, на підтвердження витрат на оплату праці та наявності в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для виконання замовлення. Разом з тим, кінцевою датою подачі звітності за 2018 рік є березень 2019 року (відповідно до даних ДФСУ). Саме тому, виконання даної умови є неможливою з технічних причин, порушує принципи максимальної економія та ефективності, а також недискримінації учасників, оскільки частина з тих, хто ще не здав звітність фактично не зможе взяти участь у закупівлі. Окрім цього, ДФСУ, будучи державним органом у сфері доходів і зборів не є уповноваженим та компетентним суб’єктом щодо визначення та підтвердження наявності в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для виконання замовлення. У зв’язку із вищезазначеним вимагаємо прибрати дану дискримінаційну умову.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 11:40
Звертаємо Вашу увагу, що ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тому проводить закупівлі через електронну систему закупівель виключно для вибору кращих постачальників та для економії власних коштів.
- Закон України «про адвокатуру і адвокатську діяльність» ( ч.3.ст.4) передбачає тільки 3 форми здійснення адвокатської діяльності: індивідуальна, адвокатське бюро та адвокатське об’єднання. Ніяких інших організаційно-правових форм (товариство, тощо) Законом не передбачено. Адвокатське бюро може прийняти участь у конкурсі, але треба врахо вувати, що судові процеси будуть мати місце практично у всіх регіонах України, а адвокатське бюро, як правило, має одну особу-адвоката.
- Визнання виконавця послуг рейтингами юридичних фірм, є вкрай важливий критерій участі у даному тендері, оскільки вказані рейтинги дають більш менш об’єктивне уявлення про ринок юридичних послуг та місце в ньому юридичної фірми. Також, наявність у рейтингу дає підстави стверджувати, що реальність та кваліфікація такого виконавця перевірена на рівні надання інформації про кількість співробітників, доходу, досвіду та інше, що вкрай важливе для відбору виконавця. Слід звернути увагу, що наявність цього критерію абсолютно відповідає практиці ЄС, оскільки сама суть подібних рейтингів – надання майбутньому клієнту інформації про реальних учасників ринку.
- Критерій реєстрації юридичного об’єднання більше ніж 3 роки є дуже важливим тому, що має на меті підтвердження факту існування об’єднання та в сукупності з критерієм наявності в рейтингу свідчить про налаштованість на довгострокову та якісну співпрацю.
- Суспільна значимість роботи адвоката, це захист прав і свобод людини в резонансних судових справах. Даний критерій передбачає представництво інтересів у Верховному Суді по справах, в яких є правова позиція, яку відстоював виконавець, що може довести наявність досвіду прогнозування результатів справи та глибинного аналізу правової позиції.
- Даний критерій є вкрай важливим, оскільки у разі невиконання вимоги з підвищення кваліфікації є ризик призупинення свідоцтва адвоката і як наслідок, не можливість належним чином виконувати зобов’язання. Участь у конференціях є одним з варіантів набрання балів для підвищення кваліфікації, що у свою чергу дає підстави отримання свідоцтва про підвищення кваліфікації. Про необхідність отримання сертифікатів вказано в рішенні Ради адвокатів від 16.02.13 р № 85 (п.п. 1,10,11,14,15 та п.1 Перехідних положень).
- Слід зазначити, що звіт за останній звітний рік за формою «1ДФ» подається у лютому 2019 року. Торги на закупівлю юридичних послуг були оголошені 23.04.2019 р.
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000391-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ( АО "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ), Код ЄДРПОУ:39718421
Дата подання: 17 травня 2019 20:18
скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» такою, що не відповідає умовам тендерної документації
вих. № 1048
від 17 травня 2019 року
Учасник:
Адвокатське об’єднання «Кравець і Партнери»
код ЄДРПОУ: 39718421
04053, м.Київ, пров. Бехтерівський, 4Б

Замовник тендеру:
Приватне акціонерне товариство
«Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту»
код ЄДРПОУ: 04737111
02092, м. Київ,
вул. Алма-Атинська, 37

інформація про закупівлю:
ID: b870e9da754449cca4eba4dfb351ab86
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-04-23-000391-c


ВИМОГА

23 квітня 2019 року Приватне акціонерне Товариство «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» (далі - Замовник) у системі державних закупівель (ProZorro) розміщено оголошення про проведення допорогових закупівель ДК 021:2015: 79110000-8 «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій закінчився 06 травня 2019 року. У вказаному тендері прийняли участь два учасники, а саме: АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ», АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ЛІТІГЕЙШН ГРУП».
За результатами проведеного аукціону цінова пропозиція АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» виявилася найнижчою.
Однак, згідно Протоколу №33-19-Р від 15.05.2019 засідання комітету конкурсних торгів щодо результатів процедури допорогової закупівлі вирішено:
1. визнати такою, що не відповідає умовам тендерної документації пропозицію
АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» ( АО «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ»).
2. визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації пропозицію
АДВОКАТСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ «ЛІТІГЕЙШН ГРУП».
За результатами розгляду тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» , на думку Замовника, наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
1). у складі тендерної пропозиції учасника надано електронну банківську гарантію, яка не містить кваліфікований електронний підпис банку-гаранта, а лише кваліфікований електронний підпис учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
Як наслідок, тендерна пропозиція АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» не відповідає вимогам пункту 14 «Забезпечення пропозиції» тендерної документації.
2). учасником надано підтвердження того, що АО «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» є лідерами ринку за версією «Юридична газета» у сфері «Банківське та фінансове право». Однак, у рейтингу топ-100 ведучих юридичних фірм АО «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» не фігурує. Крім того, специфіка представництва інтересів ПрАТ «Київ- Дніпровське МППЗТ» в судових органах не передбачає категорію спорів «Банківське та фінансове право».
Таким чином, тендерна пропозиція АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 тендерної документації.
3). підтвердження педагогічного стажу адвоката учасника АО «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» є неналежним. Так, сам факт того, що Кравець Р.Ю. є керівником ТОВ «Центр стажування та підвищення кваліфікації адвокатів» не свідчить про те, що Кравець Р.Ю. викладає слухачам. Також, засновником ТОВ «Центр стажування та підвищення кваліфікації адвокатів» є Київська міська кваліфікаційно-дисциплінарна комісія адвокатури (м. Київ, Шевченківський район, вул. Білоруська, буд. ЗО), яка з точки зору Національної асоціації адвокатів України є нелегітимною.
До того ж, подяка Київської малої академії наук не датована, що позбавляє можливості ідентифікувати за які саме дії та за який період нагороджено Кравця Р.Ю.
Як наслідок, тендерна пропозиція АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І
ПАРТНЕРИ» не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 1 тендерної документації.

Вважаємо, що висновки замовника про невідповідність тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» умовам тендерної документації є помилковими та необгрунтованими з огляду на наступне.

І. Щодо електронної банківської гарантії.

Відповідно по пункту 14 Тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених цим Розділом, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації, та відшкодувати з належних учаснику-Принципалу коштів витрати, пов’язані з направленням вимоги (повідомлення) сплатити кошти за гарантією через банк бенефіціара.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта.
Разом з електронною банківською гарантію Учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наступних банківських документів:
банківську ліцензію Банка-Гаранта, видану Національним банком України у встановленому порядку відповідно до норм чинного законодавства;
документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала електронну банківську гарантію.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 15 цієї документації.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, або банківська гарантія яка не містить кваліфікованого цифрового підпису, відхиляються Замовником.
Так, нами було надано банківську гарантію, банківську ліцензію Банка-Гаранта, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала електронну банківську гарантію, що повною мірою відповідає пункту 14 Тендерної пропозиції.
При цьому, відповідно до пункту 11 вказаної гарантії ця банківська гарантія видана у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) Банка-Гаранта та надана через програмний комплекс «М.Е.doc», яким накладено ЕЦП.
Крім того, у самій банківській гарантії визначено порядок перевірки достовірності ЕЦП.

ІІ. Щодо помилковості висновків тендерного комітету щодо відсутності АО «Кравець і партнери» у рейтингу топ-100 ведучих юридичних фірм.

Так, відповідно до пункту 1 Додатку №1 передбачено, що учасник повинен підтвердити присутність юридичної особи у топ-100 ведучих юридичних фірм України.
Нами надано підтвердження того, що АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» знаходиться на 55 місці рейтингу юридичних компаній України (ст. 10 Юридичної газети від 05 грудня 2017 року №49 (599)) та додатково наведено, що також наша компанія входить до 15 кращих в Україні у сфері банківського та фінансового права.
Однак, Вами випадково чи навмисно проігнорувано зазначений рейтинг юридичних компаній України, а звернуто увагу лише на рейтинг лідерів практик, зокрема у сфері «банківське та фінансове право».
Крім того, вважаємо за необхідне зазначити, що Замовником у тендерній пропозиції не було визначено категорію спорів, а тому наразі таке посилання є недоречним.
При цьому, наголошуємо, що нами у тендерній пропозиції в повному обсязі було надано підтвердження, щодо відповідності технічним (якісним) вимогам тендерної документації, зокрема судові рішення.

ІІІ. Щодо наявності наукового ступеня.
Так, відповідно до пункту 3 Додатку №1 передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність наукового ступеня у адвоката/учасника адвокатського об’єднання та/або педагогічного досвіду.
На підтвердження відповідності нашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, адвокатським об’єднанням надано докази того, що Кравець Р.Ю. є керівником ТОВ «Центр стажування та підвищення кваліфікації адвокатів».
При цьому, наголошуємо, що ТОВ «Центр стажування та підвищення кваліфікації адвокатів» внесений до державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань. Реєстрація зазначеного товариства проведена у встановленому законом порядку та є чинною, а тому неправомірним є посилання, щодо легітимності чи нелегітимності осіб, що виступили Засновниками вказаного товариства.
Крім того, нами зазначено, що Кравець Р.Ю. є постійним лектором Ділового клубу «Управління знаннями», що знаходиться за адресою: 01030, м.Київ, вул. Леонтовича, 5, пов. 2, офіс 12.
Незрозумілим також є посилання Замовника на ту обставину, що відсутність у подяці Київської малої академії наук позбавляє можливості ідентифікувати, які саме дії та за який період нагороджують Кравця Р.Ю.
Так, такий реквізит документу, як дата, для подяки взагалі не є обов’язковим.
При цьому, сам по собі такий реквізит не призначений для підтвердження змісту документа.
В той же час наголошуємо, що вимогами тендерної документації не встановлено періоду за який мала здійснюватися діяльність передбачена пунктом 3 Додатку №1 тендерної документації.

IV. Щодо невідповідності тендерної пропозиції АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП».
За змістом статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, яка містить умови проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно з абз. 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до частин 1-3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
За змістом статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації про проведення допорогових закупівель ДК 021:2015: 79110000-8 «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва» затверджена форма «цінової пропозиції», при цьому, у даному додатку зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми.
В той же час, як вбачається з Тендерної пропозиції АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» зазначеним учасником не надано цінової пропозиції (Додаток 6) до тендерної пропозиції.
Обов’язковість цінової пропозиції вбачається, крім іншого, з того, що нею затверджується загальна вартість предмету закупівель, а також ціна за годину, яка в свою чергу є обов’язковою складовою Розділу №3 Договору про надання правової допомоги, тобто істотною умовою вказаного договору.
Таким чином, АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» не надано всіх необхідних документів у складі тендерної пропозиції, а тому його тендерна пропозиція не можу бути визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Заявником даної вимоги подано тендерну пропозицію у повній відповідності до вимог тендерної документації.
Тобто, вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Заявника.
Таким чином, АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ», протиправно дискваліфіковано, що порушує права товариства, як переможця допорогових закупівель.
Зазначене призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
З огляду на викладене вимагаємо скасувати протокол №33-19-Р від 15.05.2019 засідання комітету конкурсних торгів щодо результатів процедури допорогової закупівлі та визнати тендерну пропозицію АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
У випадку ігнорування нашої вимоги, про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою
Враховуючи вищезазначене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:

Задовольнити вимогу та скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» такою, що не відповідає умовам тендерної документації, яким затверджено переможцем допорогових закупівель АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» від 15.05.2019 р. (Протокол №33-19-Р).


З повагою
Голова АО «Кравець і партнери» ___________________________ Р.Ю. Кравець
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 12:19
ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» відхиляє вимогу АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» щодо скасування рішення Комітету з конкурсних торгів №33-19-Р від 15.05.2019р. та вважає правомірним відхилення тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ», та визначення переможцем торгів АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП».
Додатково повідомляємо, що ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» і проводить закупівлі через електронну закупівель виключно для моніторингу ринку та вибору постачальників.
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000391-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ( АО "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ), Код ЄДРПОУ:39718421
Дата подання: 17 травня 2019 20:22
скасувати рішення від 15.05.2019 р. (Протокол №33-19-Р) про визнання тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» такою, що відповідає умовам тендерної документації
вих. № 1049
від 17 травня 2019 року
Учасник:
Адвокатське об’єднання «Кравець і Партнери»
код ЄДРПОУ: 39718421
04053, м.Київ, пров. Бехтерівський, 4Б

Замовник тендеру:
Приватне акціонерне товариство
«Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту»
код ЄДРПОУ: 04737111
02092, м. Київ,
вул. Алма-Атинська, 37

інформація про закупівлю:
ID: b870e9da754449cca4eba4dfb351ab86
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-04-23-000391-c


ВИМОГА

23 квітня 2019 року Приватне акціонерне Товариство «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» (далі - Замовник) у системі державних закупівель (ProZorro) розміщено оголошення про проведення допорогових закупівель ДК 021:2015: 79110000-8 «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій закінчився 06 травня 2019 року. У вказаному тендері прийняли участь два учасники, а саме: АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ», АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ЛІТІГЕЙШН ГРУП».
За результатами проведеного аукціону цінова пропозиція АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» виявилася найнижчою.
Однак, згідно Протоколу №33-19-Р від 15.05.2019 засідання комітету конкурсних торгів щодо результатів процедури допорогової закупівлі вирішено:
1. визнати такою, що не відповідає умовам тендерної документації пропозицію
АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» ( АО «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ»).
2. визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації пропозицію
АДВОКАТСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ «ЛІТІГЕЙШН ГРУП».
Вважаємо, що висновки Замовника про відповідність тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» умовам тендерної документації є помилковими та необгрунтованими з огляду на наступне.
За змістом статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, яка містить умови проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно з абз. 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до частин 1-3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
За змістом статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації про проведення допорогових закупівель ДК 021:2015: 79110000-8 «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва» затверджена форма «цінової пропозиції», при цьому, у даному додатку зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми.
В той же час, як вбачається з Тендерної пропозиції АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» зазначеним учасником не надано цінової пропозиції (Додаток 6) до тендерної пропозиції.
Обов’язковість цінової пропозиції вбачається, крім іншого, з того, що нею затверджується загальна вартість предмету закупівель, а також ціна за годину, яка в свою чергу є обов’язковою складовою Розділу №3 Договору про надання правової допомоги, тобто істотною умовою вказаного договору.
Таким чином, АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» не надано всіх необхідних документів у складі тендерної пропозиції, а тому його тендерна пропозиція не можу бути визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
З огляду на викладене вимагаємо скасувати протокол №33-19-Р від 15.05.2019 засідання комітету конкурсних торгів щодо результатів процедури допорогової закупівлі.
У випадку ігнорування нашої вимоги, про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою
Враховуючи вищезазначене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:

Задовольнити вимогу та скасувати рішення від 15.05.2019 р. (Протокол №33-19-Р) про визнання тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «ЛІТІГЕЙШН ГРУП» такою, що відповідає умовам тендерної документації.

З повагою
Голова АО «Кравець і партнери» ___________________________ Р.Ю. Кравець
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 12:29
ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» відхиляє вимогу АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ» щодо скасування рішення Комітету з конкурсних торгів №33-19-Р від 15.05.2019р. та вважає правомірним відхилення тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ «КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ», та визначення переможцем торгів АО «ЛІТІГЕЙШН ГРУП».
Додатково повідомляємо, що ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» і проводить закупівлі через електронну закупівель виключно для моніторингу ринку та вибору постачальників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

26 квітня 2019 11:40
юристи 26.04.pdf

Документи подані скаржником

24 травня 2019 17:50
вимога 1
24 травня 2019 17:50
вимога 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ( АО "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ) 2 600 000,00
UAH
2 600 000,00
UAH
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІТІГЕЙШН ГРУП" 3 184 000,00
UAH
3 136 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 16:55
Електронний підпис
06 травня 2019 16:53
Лідери ринку Юргазета.pdf
06 травня 2019 16:53
гарантія 13571.pdf
06 травня 2019 16:53
_наказ на Кожару О.А..pdf
06 травня 2019 16:53
_В.о. Кожара О.А. .pdf
06 травня 2019 16:53
_банківська ліцензія.pdf
06 травня 2019 16:53
Цінова пропозиція.PDF
06 травня 2019 16:53
1-ДФ.pdf
06 травня 2019 16:53
РНОКПП Кравця Р.Ю.PDF
06 травня 2019 16:53
Сканировать10004.PDF
06 травня 2019 16:53
Паспорт Кравця Р.Ю.PDF
06 травня 2019 16:53
Сканировать10003.PDF
06 травня 2019 16:53
Сканировать10002.PDF
06 травня 2019 16:53
Сканировать10001.PDF
06 травня 2019 16:53
Сканировать1.PDF

Публічні документи

26 квітня 2019 21:58
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
26 квітня 2019 21:58
Підписаний_G0419-1803-GL_tender.pdf
26 квітня 2019 21:58
Підписаний_Лицензия.pdf
26 квітня 2019 21:58
1.4 - Протокол.pdf
26 квітня 2019 21:57
1.1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ( АО "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" )

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІТІГЕЙШН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ( АО "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" )
#39718421
Відхилено 2 600 000,00
UAH
16 травня 2019 08:24
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІТІГЕЙШН ГРУП"
#39354331
Переможець 3 136 000,00
UAH
16 травня 2019 08:27

Документи

16 травня 2019 08:24
33-19-р.pdf

Документи

16 травня 2019 08:27
33-19-р.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІТІГЕЙШН ГРУП"
#39354331
3 136 000,00
UAH
Документи

Документи

16 травня 2019 08:27
33-19-р.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
04-06-1.pdf укладений
04 червня 2019 15:30