Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
АГРОХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ
Очікувана вартість
26 500,00 UAH
UA-2019-04-23-000372-c ● bdefac9e78674271a7f10be330373c6c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Нікіфорова Олена +380992919791 zblicarny@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 15:56 |
Очікувана вартість: | 26 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Докладно, кількісні показники та перелік, зазначені в Додатку № 3 до цієї документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Гігазім, 2л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 шт
Гігасепт АФ форте U , 2л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 шт
«Лагосепт 100» , 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 шт
«КвікДес нью» серветки просочені, по 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 11:35 |
ДОДАТОК 3 - деззасоби.doc |
24 квітня 2019 11:35 |
зміни.pdf |
23 квітня 2019 13:09 |
ДОДАТОК 4 - ДОГОВОР.doc |
23 квітня 2019 13:09 |
ДОДАТОК 2- документи.docx |
23 квітня 2019 13:09 |
ДОДАТОК 1 - Ціна.docx |
23 квітня 2019 13:09 |
ТД - 2019.docx |
24 квітня 2019 11:35 |
ДОДАТОК 3 - деззасоби.doc
|
||
24 квітня 2019 11:35 |
зміни.pdf
|
||
23 квітня 2019 13:09 |
ДОДАТОК 4 - ДОГОВОР.doc
|
||
23 квітня 2019 13:09 |
ДОДАТОК 2- документи.docx
|
||
23 квітня 2019 13:09 |
ДОДАТОК 1 - Ціна.docx
|
||
23 квітня 2019 13:09 |
ТД - 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000372-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2377308265
Дата подання: 11 травня 2019 09:13
Вимога!
Шановний Замовнику! !
З самого початку Ви прописали дискримінаційне медико-технічне завдання на продукцію, якому відповідають лише зазначені в документації торгові марки засобів, а подання еквівалентів інших виробників - неможливе. Вказані обмеження по складу деззасобів. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, який регулює теж і допорогові закупівлі та Постанови №11 ДП Прозорро, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». .Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби значно економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку.
Розгорнути
Згорнути
З самого початку Ви прописали дискримінаційне медико-технічне завдання на продукцію, якому відповідають лише зазначені в документації торгові марки засобів, а подання еквівалентів інших виробників - неможливе. Вказані обмеження по складу деззасобів. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, який регулює теж і допорогові закупівлі та Постанови №11 ДП Прозорро, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». .Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби значно економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 10:02
Шановний Учаснику!
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником у Додатку 3 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Ваше ствердження, що головне призначення дезінфекційних засобів це знищення патогенних мікроорганізмів хибне, тому що крім наказів МОЗ України відносно використання дезінфекційних засобів є ще вимоги виробників щодо експлуатації медичного обладнання та медичних виробів для довготривалого якісного використання.
Таким чином, замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектантів, тому нам дуже важливо отримати продукцію, саме з зазначеними характеристиками.
Змушені відмовити у задоволенні Вашого прохання, оскільки, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником у Додатку 3 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Ваше ствердження, що головне призначення дезінфекційних засобів це знищення патогенних мікроорганізмів хибне, тому що крім наказів МОЗ України відносно використання дезінфекційних засобів є ще вимоги виробників щодо експлуатації медичного обладнання та медичних виробів для довготривалого якісного використання.
Таким чином, замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектантів, тому нам дуже важливо отримати продукцію, саме з зазначеними характеристиками.
Змушені відмовити у задоволенні Вашого прохання, оскільки, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-23-000372-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2377308265
Дата подання: 14 травня 2019 10:06
Відповідь
Шановний Замовник торгів, ми не згодні з аргументацією щодо, вашої
мети не розглядати еквіваленти , та по на п.6.4 Наказу №35
Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону
про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко
зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі
та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися
принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд
еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що
значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання
Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або
компаній-виробників.
П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику
визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права
Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця!
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч
еквівалентів! Всі ці безглузді протизаконні вимоги зроблені лише для того, щоб був
привід для дискваліфікації небажаних учасників, та «протягування» у
переможці «свого», заздалегідь запланованого учасника, з яким є
корупційний зговір. Вимагаємо привести документацію у вид згідно
чинного законодавства, прибрати дискримінаційні та протизаконні
вимоги! В іншому випадку ми звернемося з заявою до АМКУ, Департаменту
охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою
перешкоджання протиправних дій Замовника!
Розгорнути
Згорнути
мети не розглядати еквіваленти , та по на п.6.4 Наказу №35
Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону
про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко
зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі
та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися
принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд
еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що
значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання
Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або
компаній-виробників.
П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику
визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права
Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця!
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч
еквівалентів! Всі ці безглузді протизаконні вимоги зроблені лише для того, щоб був
привід для дискваліфікації небажаних учасників, та «протягування» у
переможці «свого», заздалегідь запланованого учасника, з яким є
корупційний зговір. Вимагаємо привести документацію у вид згідно
чинного законодавства, прибрати дискримінаційні та протизаконні
вимоги! В іншому випадку ми звернемося з заявою до АМКУ, Департаменту
охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою
перешкоджання протиправних дій Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 14:39
Шановний Учасник.
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо вимоги привести документацію у вид згідно чинного законодавства, прибрати дискримінаційні та протизаконні вимоги. З даного приводу, повторно, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного закону не розповсюджується на дану закупівлю.
Хочемо наголосити, що Наказ №35 від 13 квітня 2016 року ДП Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» втратив свою дію разом із прийняттям Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 (далі - Інструкція), що діє на сьогоднішній день.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажали взяти участь в даній закупівлі мали вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
Відповідно до п. 4 Інструкції, фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Період уточнень завершився 26.04.2019р, а отже, вимога щодо внесення змін до документації є незаконна.
Більше того, як ми вже відповідали, пропозиція ФОП Ряжських Анжели Іванівни не є еквівалентом до предмету закупівлі засобу «Гігазим» та «Гігазим АФ форте U» за сферою застосування, складом та ефективністю.
Що до звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право.
Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої незаконної вимоги.
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо вимоги привести документацію у вид згідно чинного законодавства, прибрати дискримінаційні та протизаконні вимоги. З даного приводу, повторно, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного закону не розповсюджується на дану закупівлю.
Хочемо наголосити, що Наказ №35 від 13 квітня 2016 року ДП Зовнішторгвидав України «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» втратив свою дію разом із прийняттям Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 (далі - Інструкція), що діє на сьогоднішній день.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажали взяти участь в даній закупівлі мали вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
Відповідно до п. 4 Інструкції, фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Період уточнень завершився 26.04.2019р, а отже, вимога щодо внесення змін до документації є незаконна.
Більше того, як ми вже відповідали, пропозиція ФОП Ряжських Анжели Іванівни не є еквівалентом до предмету закупівлі засобу «Гігазим» та «Гігазим АФ форте U» за сферою застосування, складом та ефективністю.
Що до звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право.
Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої незаконної вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯЖСЬКИХ АНЖЕЛА ІВАНІВНА #2377308265 |
Відхилено |
16 125,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:44
|
ТОВ "ЕПІЛАЙФ" #41951000 |
Переможець |
22 650,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 218Т.pdf | укладений |
23 травня 2019 15:16
|