Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38894262 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19 |
Контактна особа: |
Павлюк Петро Степанович +380979647685 38894262viddilkbi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 13:08 |
Очікувана вартість: | 20 040 079,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 200,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2019 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 11:24 |
Тендерна документація.doc | |
23 квітня 2019 11:24 |
Проект договору.docx | |
23 квітня 2019 11:24 |
Додаток_Креслення.rar | |
23 квітня 2019 11:24 |
Додаток 3.1 (Технічне завдання).doc | |
23 квітня 2019 11:24 |
Додаток 2.4.doc | |
23 квітня 2019 11:24 |
Додаток 2.3 Обладнання що застосовується в проекті.xls | |
23 квітня 2019 11:24 |
Додаток 2.2 Відомість обсягів робіт.xls | |
23 квітня 2019 11:24 |
Додаток 2.1 до технічного завдання.doc | |
23 квітня 2019 11:24 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 07 червня 2019 17:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-03-000034 ● 5aa5b9b1c66c4f6196c7d5f65a765360
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2019 №110
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2019 №110
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-23-000240-a 23.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на рішення моніторингу ID : UA-M-2019-07-03-000034 повідомляємо наступне: 1) У пункті 1 Висновку про результати моніторингу закупівель зазначено, що за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник в тендерній документації (пункт 1.1.6 Розділу 3) визначив вимогу щодо звернення до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій. Не підтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції. Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено надання учасниками торгів будь-яких документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. Зауважимо, що дана вимога встановлена для того, щоб учасники не демпінгували ціни на ринку та для того, щоб за результатом аукціону можна було перевірити спроможність учасника закупити матеріали вказані в кошторисах. Більше того, положення пункту 1.1.6 Розділу 3 Тендерної документації жодним чином не порушує право учасника подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, що передбачено ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Зі змісту положення пункту 1.1.6 Розділу 3 Тендерної документації не випливає наявності можливості у замовника та учасника ініціювати будь-які переговори, з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, оскільки таке право замовника за зверненням виникає після результатів аукціону, коли вже немає можливості вносити зміни до тендерної документації. 2) Щодо встановлених порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) У висновку зазначено: За результатами моніторингу установлено, що в недотримання вимог пункту 7 Додатку 3.1 Тендерної документації учасником ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" не надано листа авторизації від представника товаровиробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні та не надано документу, який підтверджує рівень енергозбереження, надійності та безпечності на вентилятор осьовий "VENTS" ОВ 2Е 200 та дренажний насос 230В PN10 TMW 32/8 Wilo, які подані учасником в складі обладнання. У відповідності до умов додатку 3.1 Тендерної документації, а саме – пункту 7.1 розділу 7 "ВИМОГИ ДО ОБЛАДНАННЯ ІТП" спроможність учасника здійснити поставку обладнання повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Відтак, учасник має надати документальне підтвердження можливості здійснити поставку саме обладнання для ІТП. Учасником ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" надано листи авторизації, сертифікати/декларації, протоколи випробувань на обладнання ІТП (модульні блоки системи опалення). Зазначаємо, що вентилятор осьовий "VENTS" ОВ 2Е 200 призначений для витяжної або припливної вентиляції. Монтаж вентилятора здійснюється в отвір стіни та застосовуються без повітроводів. Дренажний насос 230В PN10 TMW 32/8 Wilo призначений для відводу стічних вод під час обслуговування обладнання (ІТП) та встановлюється в приямку, при неможливості приєднання до існуючої каналізації ІТП, у звя’зку з утворенням контр уклону. Тобто, зазначений вентилятор та дренажний насос є допоміжним обладнанням та жодним чином не впливає на роботу ІТП в процесі експлуатації, а також не має відношення до кінцевого очікуваного результату щодо збереження теплової енергії від встановлення ІТП. 3) У висновку зазначено: За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" умовам тендерної документації (пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації), зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (від 08.05.2019 № 11/1), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17,18, 20, 23, 27, 28,29 підсумкової відомості матеріально-технічних ресурсів, поданої учасником. ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" в складі своєї тендерної пропозиції надало довідку від 08.05.2019 № 11/1 про наявність матеріально технічної бази, в якій вказана техніка (машини та механізми), яку необхідно використовувати при виконанні робіт. Крім того, ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" в складі своєї тендерної пропозиції надано файл «8_ТЧ Цінова пропозиція та кошторисна документація_1ч..pdf», в якому знаходиться «Підсумкова відомість ресурсів», підписана уповноваженою особою, в якій зазначено всі машини і механізми (малоцінні механізми), які будуть використовуватись під час виконання робіт. Між тим, це не є невідповідністю Тендерній документації, оскільки дана обставина відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, про що чітко вказано в п. 1.3. розділу 3 Тендерної документації, а саме: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. - відсутність нумерації сторінок пропозиції; - відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на сканованих копіях з оригіналів чи сканованих копій з нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами); - технічні помилки та описки. - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Більше того, Відповідно до зауважень, що стосуються матеріально-технічної бази Замовник відповідно ч.4. ст..28 Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Отже, запропонованих механізмів достатньо для виконання робіт передбачених Тендерною документацією. Враховуючи, вищесказане в діях тендерного комітету порушеня відсутні.
2019-07-30 17:10:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-09-03-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 Львів № 142
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 04.09.2019 по 13.09.2019 перевірку закупівлі UA-2019-04-23-000240-a, здійснену Органом місцевого самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради".
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Віру МАРТИНЮК.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
2019-09-03 16:56:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВілКом Монтаж |
20 025 000,00
UAH з ПДВ
|
18 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО" |
19 894 609,85
UAH з ПДВ
|
19 349 998,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
20 018 436,00
UAH з ПДВ
|
20 018 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВілКом Монтаж #41905200 |
Відхилено |
18 850 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 14:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО" #41314895 |
Переможець |
19 349 998,98
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 09:00
|
Дод угода 7 термін дії_0001.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 12:44
|
Додаток до Дод угоди 6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:48
|
Дод угода 6 термін дії_0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 16:40
|
дод.угода _5.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 10:33
|
Дод угода 4 .pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 12:12
|
Дод угода 3_0001.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 13:33
|
графік виконання робіт | зміни до договору |
29 травня 2020 13:28
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
29 травня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 13:58
|
Графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 13:53
|
Додаткова угода _1 від 23 грудня 2019р.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 13:46
|
Підписаний контракт | укладений |
02 липня 2019 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт до 31 травня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | Т-М-01072019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | Т-М-01072019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | об’єктивні обставинами, що призвели до затримки виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | Т-М-01072019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення ліміту коштів на 2021р |
Номер договору про закупівлю: | Т-М-01072019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення зміни в Договір п.1.1 Розділу 1 |
Номер договору про закупівлю: | Т-М-01072019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору в зв"язку з об"єктивними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | Т-М-01072019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору в зв"язку з об"єктивними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | Т-М-01072019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |