Впровадження технології для забезпечення зниження рівня забруднення атмосферного повітря на об'єктах соціальної сфери Червоноградської міської ради
Очікувана вартість
20 040 079,20 UAH
UA-2019-04-23-000240-a 1cb3370300c144bdb582614971de6e0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38894262
Місцезнаходження замовника: 80100, Україна, Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19
Контактна особа замовника: Павлюк Петро Степанович
+380979647685
38894262viddilkbi@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 13:08
Очікувана вартість: 20 040 079,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 200,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Місце виконання робіт: Об’єкти соціальної сфери Червоноградської міської ради, перелік яких визначено у Додатку 2.1 до технічного завдання: «Впровадження технології для забезпечення зниження рівня забруднення атмосферного повітря на об´єктах соціальної сфери Червоноградської міської ради» Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Впровадження технології для забезпечення зниження рівня забруднення атмосферного повітря на об'єктах соціальної сфери Червоноградської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, Пр..Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-23-000240-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 07 червня 2019 17:06
UA-2019-04-23-000240-a
оскарження визнання Замовником переможця ТОВ "БК Тепле місто"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Причина: виникла необхідність у довантаженні документів
Дата: 12 червня 2019 15:19
Рішення від 11.06.2019 № 7496 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 17:54
Рішення від 26.06.2019 № 8462.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 15:20

Документи подані скаржником

07 червня 2019 16:31
Скарга — копия.pdf
07 червня 2019 17:01
Платіжка — копия.pdf
07 червня 2019 17:02
Скарга — копия (2).pdf

Документи Органу Оскарження

27 червня 2019 15:20
Рішення від 26.06.2019 № 8462.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-03-000034 ● 5aa5b9b1c66c4f6196c7d5f65a765360
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-03 18:10:27
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
02.07.2019 №110

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2019 №110
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-23-000240-a 23.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на рішення моніторингу ID : UA-M-2019-07-03-000034 повідомляємо наступне: 1) У пункті 1 Висновку про результати моніторингу закупівель зазначено, що за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник в тендерній документації (пункт 1.1.6 Розділу 3) визначив вимогу щодо звернення до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій. Не підтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції. Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено надання учасниками торгів будь-яких документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. Зауважимо, що дана вимога встановлена для того, щоб учасники не демпінгували ціни на ринку та для того, щоб за результатом аукціону можна було перевірити спроможність учасника закупити матеріали вказані в кошторисах. Більше того, положення пункту 1.1.6 Розділу 3 Тендерної документації жодним чином не порушує право учасника подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, що передбачено ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Зі змісту положення пункту 1.1.6 Розділу 3 Тендерної документації не випливає наявності можливості у замовника та учасника ініціювати будь-які переговори, з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, оскільки таке право замовника за зверненням виникає після результатів аукціону, коли вже немає можливості вносити зміни до тендерної документації. 2) Щодо встановлених порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) У висновку зазначено: За результатами моніторингу установлено, що в недотримання вимог пункту 7 Додатку 3.1 Тендерної документації учасником ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" не надано листа авторизації від представника товаровиробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні та не надано документу, який підтверджує рівень енергозбереження, надійності та безпечності на вентилятор осьовий "VENTS" ОВ 2Е 200 та дренажний насос 230В PN10 TMW 32/8 Wilo, які подані учасником в складі обладнання. У відповідності до умов додатку 3.1 Тендерної документації, а саме – пункту 7.1 розділу 7 "ВИМОГИ ДО ОБЛАДНАННЯ ІТП" спроможність учасника здійснити поставку обладнання повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Відтак, учасник має надати документальне підтвердження можливості здійснити поставку саме обладнання для ІТП. Учасником ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" надано листи авторизації, сертифікати/декларації, протоколи випробувань на обладнання ІТП (модульні блоки системи опалення). Зазначаємо, що вентилятор осьовий "VENTS" ОВ 2Е 200 призначений для витяжної або припливної вентиляції. Монтаж вентилятора здійснюється в отвір стіни та застосовуються без повітроводів. Дренажний насос 230В PN10 TMW 32/8 Wilo призначений для відводу стічних вод під час обслуговування обладнання (ІТП) та встановлюється в приямку, при неможливості приєднання до існуючої каналізації ІТП, у звя’зку з утворенням контр уклону. Тобто, зазначений вентилятор та дренажний насос є допоміжним обладнанням та жодним чином не впливає на роботу ІТП в процесі експлуатації, а також не має відношення до кінцевого очікуваного результату щодо збереження теплової енергії від встановлення ІТП. 3) У висновку зазначено: За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" умовам тендерної документації (пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації), зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (від 08.05.2019 № 11/1), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17,18, 20, 23, 27, 28,29 підсумкової відомості матеріально-технічних ресурсів, поданої учасником. ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" в складі своєї тендерної пропозиції надало довідку від 08.05.2019 № 11/1 про наявність матеріально технічної бази, в якій вказана техніка (машини та механізми), яку необхідно використовувати при виконанні робіт. Крім того, ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" в складі своєї тендерної пропозиції надано файл «8_ТЧ Цінова пропозиція та кошторисна документація_1ч..pdf», в якому знаходиться «Підсумкова відомість ресурсів», підписана уповноваженою особою, в якій зазначено всі машини і механізми (малоцінні механізми), які будуть використовуватись під час виконання робіт. Між тим, це не є невідповідністю Тендерній документації, оскільки дана обставина відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, про що чітко вказано в п. 1.3. розділу 3 Тендерної документації, а саме: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. - відсутність нумерації сторінок пропозиції; - відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на сканованих копіях з оригіналів чи сканованих копій з нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами); - технічні помилки та описки. - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Більше того, Відповідно до зауважень, що стосуються матеріально-технічної бази Замовник відповідно ч.4. ст..28 Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Отже, запропонованих механізмів достатньо для виконання робіт передбачених Тендерною документацією. Враховуючи, вищесказане в діях тендерного комітету порушеня відсутні.

2019-07-30 17:10:47

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради", 38894262, Україна, Червоноград, пр.Шевченка,19
  2. Інформація про предмет закупівлі: Впровадження технології для забезпечення зниження рівня забруднення атмосферного повітря на об'єктах соціальної сфери Червоноградської міської ради, 20040079.2UAH, 45220000-5, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 1cb3370300c144bdb582614971de6e0d, 2019-04-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО", протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.05.2019, протокол відхилення від 20.05.2019, повідомлення про намір укласти договір опубліковане від 28.05.2019, договір закупівлі від 01.07.2019 № Т-М-01072019. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник в тендерній документації (пункт1.1.6 Розділу 3) визначив вимогу щодо звернення до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій. Не підтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції. Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено надання учасниками торгів будь-яких документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. За результатами моніторингу установлено, що в недотримання вимог пункту 7 Додатку 3.1 Тендерної документації учасником ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" не надано листа авторизації від представника товаровиробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні та не надано документу, який підтверджує рівень енергозбереження, надійності та безпечності на вентилятор осьовий "VENTS" ОВ 2Е 200 та дренажний насос 230В PN10 TMW 32/8 Wilo, які подані учасником в складі обладнання. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО" умовам тендерної документації (пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації), зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (від 08.05.2019 № 11/1), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17,18, 20, 23, 27, 28,29 підсумкової відомості матеріально-технічних ресурсів, поданої учасником. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "Будівельна компанія ТЕПЛЕ МІСТО", а уклав договір із зазначеним учасником., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог норми статей 25 і 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог норми пункту 4 частина 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-09-03-000003

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 Львів № 142


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 04.09.2019 по 13.09.2019 перевірку закупівлі UA-2019-04-23-000240-a, здійснену Органом місцевого самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради".
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Віру МАРТИНЮК.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

2019-09-03 16:56:30


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 20 025 000,00
UAH з ПДВ
18 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО" 19 894 609,85
UAH з ПДВ
19 349 998,98
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 20 018 436,00
UAH з ПДВ
20 018 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 14:01
Технічні паспорти.pdf
10 травня 2019 14:01
Статут.pdf
10 травня 2019 14:01
Паспорт Панас А.О..pdf
10 травня 2019 14:01
Опис.pdf
10 травня 2019 14:01
Ліцензія.pdf
10 травня 2019 14:01
Дозволи АртБудПлюс.pdf
10 травня 2019 14:01
Довідки 2.pdf
10 травня 2019 14:01
Довідки 1.pdf
10 травня 2019 14:01
Дипломи.pdf
10 травня 2019 14:01
ВКБ Червоноград _16.pdf
10 травня 2019 14:01
ВКБ Червоноград _15.pdf
10 травня 2019 14:01
Витяг ПДВ..pdf
10 травня 2019 14:01
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 12:05
Ліцензія_№23-Л.PDF
31 травня 2019 12:05
Дозвіл_№2389.17.32.PDF
31 травня 2019 12:05
МВС.PDF
31 травня 2019 12:05
Пoдаткова.PDF
21 травня 2019 19:18
Графік фінансування.pdf
21 травня 2019 18:51
Цінова пропозиція.PDF
10 травня 2019 15:46
9_ІД Інші документи 2ч..pdf
10 травня 2019 15:46
0_Реєстр документів.PDF

Публічні документи

10 травня 2019 15:59
sign.p7s
10 травня 2019 15:52
КОШТОРИС_ч.3.rar
10 травня 2019 15:52
КОШТОРИС_ч.6.rar
10 травня 2019 15:52
КОШТОРИС_ч.2.rar
10 травня 2019 15:52
КОШТОРИС_ч.4.rar
10 травня 2019 15:52
КОШТОРИС_ч.5.rar
10 травня 2019 15:52
КОШТОРИС_ч.1.rar
10 травня 2019 15:52
800.imd
10 травня 2019 15:52
ТЧ.rar
10 травня 2019 15:52
КК.rar
10 травня 2019 15:52
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2019 15:52
ІД.rar
10 травня 2019 15:52
Проект договору.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Відхилено 18 850 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 14:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО"
#41314895
Переможець 19 349 998,98
UAH з ПДВ
28 травня 2019 11:21

Документи

20 травня 2019 14:05
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО"
#41314895
19 349 998,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 липня 2019 13:46
Підписаний контракт укладений
02 липня 2019 12:55

Актуальні тендери

До пошуку