Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деззасоби
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-04-23-000145-b 6d750f2c2232429e986eacc572d300e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Вікторівна Галабут

+380991228210 du000020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Васильківська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987758
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., Васильківський район, смт Васильківка, вул. Михайлівська,76д
Контактна особа: Ольга Вікторівна Галабут
+380991228210
du000020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 23:00
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Деззасоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, смт. Васильківка, вул. Михайлівська, 76д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-23-000145-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 23 квітня 2019 13:25
порушення закону
Еквівалент не пропонувати!
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Шановний Замовнику, цей наказ вже давно втратив свою чинність , натомість згідно Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встано-влена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі» всі закупівлі носять загальні вимоги та принципи.Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Частиною І статті 2 Закону Укра'іни "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і nocjryr. вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У відповідності до ст. З Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість па всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар виключно зазначених препаратів, а це ніхто окрім представників виробника даних засобів, до речі абсолютно не унікальні, звичайні засоби для дезінфекції, аналогів яким дуже багато, але ціна значно нижча.

Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведения публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, додайте вираз «або еквівалент»,в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2019 13:59
зміни буде внесено (еквівалент)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 25 998,00
UAH з ПДВ
25 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 18:24
ІПУ.pdf
25 квітня 2019 18:22
25998.pdf
25 квітня 2019 17:58
сертификат.pdf
25 квітня 2019 17:51
СУРФАНИОС лемон фреш.pdf
25 квітня 2019 17:44
Техчасть.zip
25 квітня 2019 16:11
ProFOP.pdf
25 квітня 2019 16:11
GarantList.pdf
25 квітня 2019 16:11
IvanovaOO.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2126618602
Переможець 25 998,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 11:05

Документи

26 квітня 2019 11:05
Протокол №24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2126618602
25 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 11:05
Протокол №24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №86.pdf укладений
03 травня 2019 14:04