Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція (Енергоблок № 3. Роботи по заміні конденсатора ТГ).
Очікувана вартість
124 911 824,28 UAH
UA-2019-04-23-000042-c 3dfa91178420495cb802af9ee40ae1c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 09:07
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 09:07
Початок аукціону: 10 травня 2019 14:36
Очікувана вартість: 124 911 824,28 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника з технічних питань: Заступник начальника по ремонту ТЦ-2 – Чорнозубенко Євген Миколайович, тел.(05136) 4-16-56; Провідний інженер-технолог ВВ СМтаР – Пустовєтов Сергій Олексійович, тел. (05136) 4-12-62.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Енергоблок № 3. Роботи по заміні конденсатора ТГ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона, в період ППР-2019 на енергоблоці №3, закінчення: 10.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку ППР енергоблоку №3 та закінчення ППР енергоблоку №3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
23 квітня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 09:02
Сметы
23 квітня 2019 09:02
Сметы
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР1-ПЗ_Изм.1__31.01.2019.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2-ТМ.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2-01_л.5.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2-01_л.4.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2-01_л.3.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2-01_л.2.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2-01_л.1.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2-ОТ.pdf
23 квітня 2019 09:02
ОТ.198.00.000 СБ.pdf
23 квітня 2019 09:02
ОТ.196.00.000.pdf
23 квітня 2019 09:02
ОТ.184.00.000 общий вид.pdf
23 квітня 2019 09:02
ОТ.183.00.000 СБ.pdf
23 квітня 2019 09:02
ОТ.182.00.000 СБ.pdf
23 квітня 2019 09:02
ЮИ.ЮУАЭС.ЭБ3.ТГ-ППР2.pdf
23 квітня 2019 09:02
Ведомости ресурсов
23 квітня 2019 09:02
Ведомости ресурсов
23 квітня 2019 09:02
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
23 квітня 2019 09:02
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
23 квітня 2019 09:02
Додаток 3 Істотні умови до договору.docx
23 квітня 2019 09:02
Додаток 2 Проект договору.doc
23 квітня 2019 09:02
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
23 квітня 2019 09:02
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання авансу
Дата подання: 24 квітня 2019 16:59
Дата відповіді: 25 квітня 2019 14:37
В істотних умовах договору відсутнє авансування. Для закупівлі матеріалів і організації будівництва необхідно не менше 32 млн. грн. (оціночно). Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині авансування в розмірі до 30% від договірної ціни.
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по заміні конденсатора ТГ.
Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 25 квітня 2019 10:23
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:47
Згідно п.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: Підрядник надає Замовнику, не пізніше дати укладення договору, забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, яку видав банк, віднесений за класифікацією Національного банку України до банків з державною часткою, або договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхової гарантії), укладеного з страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». В зв’язку з тим, що для отримання забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії чи страхової гарантії необхідно надати банку чи страховій компанії завірений відповідним чином копію підписаного сторонами договору про закупівлю, який повинен мати номер та дату, та зробити відповідний платіж на підставі оформленого договору про надання забезпечення виконання договору - робить неможливим надання відповідного документу не пізніше дати укладення договору. Просимо викласти дану вимогу наступним чином: Підрядник надає Замовнику, не пізніше 5 робочих днів після укладення договору, забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, яку видав банк, віднесений за класифікацією Національного банку України до банків з державною часткою, або договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхової гарантії), укладеного з страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 7 ст. 1 розд. 1 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі-Закон N 922) встановлено, що забезпечення виконання договору про закупівлю є надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю.
Відповідно до ст. 26 Закону N 922 замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Враховуючи вищевикладене вважаємо за недоцільне внесення запропонованих Вами змін до документації конкурсних торгів.
Компенсація витрат за обслуговування банківської або страхової гарантії забезпечення договору
Дата подання: 25 квітня 2019 10:23
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:46
Згідно п.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: Підрядник надає Замовнику, ………. забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, яку видав банк, віднесений за класифікацією Національного банку України до банків з державною часткою, або договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхової гарантії), укладеного з страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом»….. Розмір забезпечення – 2 % від вартості договору. Згідно цих вимог Підрядник несе витрати пов’язані з обслуговуванням банківської або страхової гарантії забезпечення договору. Просимо повідомити, яким чином будуть компенсовані дані витрати Підряднику Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 1 статті 23 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі…».
Питання щодо компенсації витрат Учасника, що пов’язані з обслуговуванням банківської або страхової гарантії (забезпечення договору), не відноситься до положень тендерної документації.
щодо кошторисної документацій
Дата подання: 26 квітня 2019 12:07
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:11
Просимо надати пояснення до кошторисної документацій ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по заміні конденсатора ТГ: - Локальний кошторис №2-1-3 на заміна конденсатора турбіни, позиція 183 - Конденсаторна група до турбiн потужнiстю 1000000 кВт iз частотою обертання 50 сек-1 [3000 об/хв] містить матеріальні ресурси, а саме Електроди діаметром 5 мм марка Э42А в кількості 9,34968 тн, на даний об’єм по позицій, а також позиція 194, 185, 186, 187, 188 містять об’єм електродів 15,35 тн. Згідно технічним умовам розділ 4. Об’єми робіт та постачання ТМЦ – Постачання зварювальних матеріалів, необхідних для укрупнювальної збірки та зварювання вузлів конденсатору – виконує Замовник. - чи всі електроди будуть поставлятися Замовником? - Локальний кошторис № 2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1 на Разработка проектно-сметной документации на подготовительные работы по замене трубных систем конденсатора ТГ-3 ЮУАЭС: - позиція 244 - Изготовление узлов для технологических цеховых трубопроводов из труб углеродистых и качественных сталей с фланцами и сварными стыками на условное давление не более 2,5 МПа [25 кгс/см2], наружный диаметр трубопровода 159 мм (Изготовление блока трубопровода дренажа после ГПЗ на РДП диаметр 159х9мм) в об’ємі 0,1998 тн - відсутні матеріали - позиція 330 - Изоляция трубопроводов диаметром от 325 мм до 820 мм плитами минераловатными на синтетическом связующем, плитами из стеклянного штапельного волокна ППТ, товщина изоляционного слоя 100 мм (Монтаж изоляции трубопровода ф820Х9 отсоса ПВС из парового пространства конденсатора) в об’ємі 40 м - відсутні матеріали - позиція 331 - Покрытие поверхности изоляции трубопроводов диаметром от 325 мм до 820 мм изделиями покрытия из алюминиевых сплавов, товщина изоляционного слоя 100 мм (Монтаж покрытия изоляции ф820х9 трубопровода отсоса ПВС из парового пространства конденсатора) в об’ємі 40 м - відсутні матеріали - позиція 356 – Изоляция трубопроводов диаметром от 89 мм до 133 мм матами из стеклянного штапельного волокна, матами из супертонкого стеклянного волокна, холстами из БСТВ, матами звукопоглощающими, товщина изоляционного слоя 100 мм (Монтаж изоляции трубопровода Ду80 отвода конденсата из трубопровода отсоса в циркуляционную систему) в об’ємі 50 м - відсутні матеріали - позиція 357 - Покрытие поверхности изоляции трубопроводов диаметром от 89 мм до 133 мм изделиями покрытия из алюминиевых сплавов, товщина изоляционного слоя 100 мм (Монтаж покрытия изоляции трубопровода Ду80 отвода конденсата из трубопровода отсоса в циркуляционную систему) в об’ємі 50 м - відсутні матеріали - позиція 401 - Iзоляцiя трубопроводiв дiаметром від 325 мм до 476 мм матами зi скляного штапельного волокна, матами з супертонкого скляного волокна, полотнами з БСТВ, матами звукопоглинаючими, товщина ізоляційного шару 100 мм в об’ємі 30 м - відсутні матеріали - позиція 402 - Покриття поверхнi iзоляцiї трубопроводiв дiаметром від 325 мм до 820 мм виробами покриття з алюмiнiєвих сплавiв, товщина iзоляцiйного шару 100 мм в об’ємі 30 м - відсутні матеріали
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 Щодо постачання електродів.
Згідно технічних вимог та локального кошторису №2-1-3, замовник здійснює постачання зварювальних матеріалів (не тільки електродів) необхідних для укрупнювальної збірки та зварювання вузлів конденсатору в кількості 15,35 тн., у відповідності до наступних пунктів кошторису:
184 Проволока Св-08Г2С, діаметр 1,2 мм, в кількості – 10,875 тн;
185 Проволока Св-07Х25Н13, діаметр 1,2 мм, в кількості – 2,145 тн;
186 Проволока Св-06Х19Н9Т, діаметр 1,2 мм, в кількості – 1,53 тн;
187 Електроди ЭА-400/10У, діаметр 4 мм, в кількості – 0,32 тн;
188 Електроди ЭА-400/10У, діаметр 5 мм, в кількості – 0,48 тн.
Постачання усіх інших електродів, які передбачені кошторисами №2-1-3 та №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, здійснює підрядник.

2 Щодо відсутності матеріалів у кошторисі № 2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР
На Підготовчі роботи по заміні трубних систем конденсатору ТГ-3 ЮУАЕС.

- в ресурсах позиції 244 наявні матеріали: 111-324, 111-802, 111-1519, 111-1639, 1546-67, 1546-87, які у відомості ресурсів до кошторису № 2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1 відображені під наступними номерами №№178,136,153,188,234,120. Не враховано постачання труби 159х9 в кількості 6 м., яка постачається замовником.

- позиція 330 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;


- позиція 331- матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;

- позиція 356 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;

- позиція 357 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;

- позиція 401 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;

- позиція 402 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;
щодо кошторисної документацій
Дата подання: 26 квітня 2019 15:53
Дата відповіді: 02 травня 2019 16:36
- Локальний кошторис №2-1-3 на заміна конденсатора турбіни: - позиція 174 Демонтаж площадок обслуговування конденсатора - 12,48 тн - позиція 256 Монтаж площадок обслуговування конденсатора по ряду А та площадок обслуговування конденсатора - 41,612 тн - позиція 256 Металоконструкцiї iндивiдуальнi (площадки обслуговування конденсатора по ряду А та площадки обслуговування конденсатора) - 42,52 тн - просимо надати пояснення про різницю демонтованої та монтованої металевої конструкції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо різниці демонтуємих та знову монтуємих площадок обслуговування:

- демонтаж існуючих майданчиків обслуговування по ряду А та Б.

- монтаж нових площадок обслуговування на різних висотних відмітках, так як новий конденсатор відрізняється від демонтованого конденсатору.

- виготовлення майданчиків обслуговування з урахуванням коефіцієнту переробки металу.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000033 ● 02f79570956a4182a211f2f35ba93107
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.02.2020 № 46

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
21.02.2020 № 46

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-04-23-000042-c 23.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 15:10:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робот по заміні конденсатора ТГ, очікуваною вартістю 124 911 824,28 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-23-000042-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо надати інформацію щодо дати укладання договору укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс» та додаткових угод до нього, а також інформацію про стану виконання зазначеного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-10 12:08:36

Відповідь замовника

В період з травня по грудень 2019 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс»» було укладено:
1 Договір №20-123-01-19-05455 від 31.05.2019 на закупівлю робіт за темою: «Енергоблок № 3. Роботи по заміні конденсатора ТГ»
2 Додаткова угода № 1 від 16.09.2019;
3 Додаткова угода № 2 від 18.12.2019.
Щодо до стану виконання договору повідомляємо: об’єми робіт, які передбачені вищезазначеним договором, виконані в повному обсязі та у встановлені терміни (акт закінчення монтажу від 19.11.2019 без номеру).

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ДАСУ Щодо зауваження, що Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону, повідомляємо наступне: Тендерна документація щодо даної закупівлі розроблена у відповідності до вимог Закону на підставі примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України (Уповноваженого органу) від 13.04.2016 №680 (далі Наказ №680). Частиною 1 статті 8 Закону визначено основні функції Уповноваженого органу, в тому числі: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону; 1 1) розроблення та затвердження: примірної тендерної документації; У Наказі №680 зазначено, що «Примірна тендерна документація містить: - обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі” (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається Замовником окремим файлом. У графі“ 1” зазначається нумерація, у графі “2” - перелік складових тендерної документації, у графі “3” - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; - інформацію, що формується Замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; - додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається Замовником. Пунктом 13 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але ні в Законі, ні в примірній тендерній документації Законодавець не визначив формат та не зазначив, яким саме чином повинен бути зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій (зазначення «дати», або «дата та час», або будь-яка інша інформація, яка дозволить визначити кінцевий строк подання, тощо). Замовник, на підставі Наказу №680 визначив у ТД формат зазначення у наступному вигляді: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: див. оголошення про проведення даної закупівлі.» Оскільки оголошення щодо даної закупівлі (форма оголошення затверджена Наказом Мінекономрозвитку України від 22.03.2016 №490, далі - Наказ №490), яке формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм містить «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 09:07» та в ЕСЗ «Prozorro» в розділі «Інформація про процедуру», який формується ЕСЗ «Prozorro» за результатами заповнення замовником окремих полів електронних форм, також міститься «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 09:07», то тендерна документація цілком відповідає вимогам пункту 13 частини першої статті 22 Закону. Щодо зауваження, що станом на 10.03.2020 в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору, чим порушено абзац 10 частини першої статті 10 Закону через не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, і Замовник в електронній систему закупівель надав пояснення, що станом на 19.11.2019 договір про закупівлю виконано, повідомляємо наступне: Замовником на «Запит замовнику на пояснення» була надана відповідь: об’єми робіт, які передбачені вищезазначеним договором, виконані в повному обсязі та у встановлені терміни (акт закінчення монтажу від 19.11.2019 без номеру) із наданням відповідного акту. Звіт про виконання договору в електронній системі закупівель не оприлюднено через те, що Замовником не виконано оплату за вказаним договором. Частиною першою статті 10 Закону передбачено перелік інформації про закупівлі, яку замовники оприлюднюють самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу, в т.ч. звіт про виконання договору, строк оприлюднення якого — протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому в самому Законі відсутнє чітке визначення кожного із зазначених у цій нормі трьох понять, з якими пов’язаний обов’язок Замовника оприлюднити звіт про виконання договору. Тобто Закон чітко не визначає, що саме брати за основу для визначення такого строку. Попри той факт, що строк дії договору закінчився 31.12.2019 р., зобов’язання за цим договором в повному обсязі не виконано (не виконано п.4.1 договору)., На підставі вищевикладеного наполягаємо, що у даному випадку неможливо стверджувати про виконання договору в розумінні частини першої статті 10 Закону. Відповідь погоджена на засіданні ТК від 20.03.2020 № 411.

2020-03-20 15:39:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Альянс 110 815 309,03
UAH
110 815 309,03
UAH
1.1111111111 99 733 778.13 Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" 124 772 765,03
UAH
124 772 765,03
UAH
1.1111111111 112 295 488.53 Документи
Дочірнє підприємство "Костянтинівське монтажне управління" Публічного акціонерного товариства "Теплоенергомонтаж" 124 855 308,99
UAH
124 855 308,99
UAH
1 124 855 308.99 Документи

Публічні документи

20 травня 2019 19:02
Електронний підпис
20 травня 2019 18:58
справка МВД
20 травня 2019 18:36
Електронний підпис
20 травня 2019 18:33
справка МВД
20 травня 2019 18:33
справка ДФС
20 травня 2019 18:33
справка о банкротстве
08 травня 2019 08:46
Електронний підпис
08 травня 2019 08:35
договорная цена.pdf
07 травня 2019 17:43
Електронний підпис
07 травня 2019 17:42
справка о работниках.pdf
07 травня 2019 16:23
Електронний підпис
07 травня 2019 16:21
лицензия.pdf
07 травня 2019 16:21
письмо о санкциях.pdf
07 травня 2019 16:21
плательщик НДС.pdf
07 травня 2019 16:21
ценовое предложение.pdf
07 травня 2019 16:21
28.imd
07 травня 2019 16:21
28_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
07 травня 2019 16:21
28_ДЦ_ЛС1_2-1-1-ИЗМ_2.pdf
07 травня 2019 16:21
договорная цена.pdf
07 травня 2019 16:21
письмо статья 17.pdf
07 травня 2019 16:21
справка об опыте работ.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 16:49
Електронний підпис
07 травня 2019 16:46
18_Банківська гарантія.zip
07 травня 2019 16:46
17_Декларація ОП.PDF
07 травня 2019 16:46
15_Довідка про санкції.PDF
07 травня 2019 16:46
14_Лист-згода.PDF
07 травня 2019 16:46
6_Технічна пропозиція.PDF
07 травня 2019 16:46
5_Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

07 травня 2019 17:01
6. Технічні вимоги.pdf
07 травня 2019 17:00
5. Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2019 17:00
3.imd
07 травня 2019 16:59
скан плат. доручення.pdf
07 травня 2019 16:59
15. Лист про санкції.pdf
07 травня 2019 16:59
10. Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альянс

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Дочірнє підприємство "Костянтинівське монтажне управління" Публічного акціонерного товариства "Теплоенергомонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альянс
#32741433
Переможець 110 815 309,03
UAH
15 травня 2019 15:14

Документи

15 травня 2019 15:14
Електронний підпис
15 травня 2019 14:57
Протокол ПТ.3.4601.1169Ц

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс
#32741433
110 815 309,03
UAH
Документи

Документи

15 травня 2019 15:14
Електронний підпис
15 травня 2019 14:57
Протокол ПТ.3.4601.1169Ц

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:55
Додаткова угода.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 10:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 16:12
Договір.PDF укладений
31 травня 2019 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ПКД, зменшення ціни договору на 2 610 485,01 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05455
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ПКД, зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05455
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 612 747,38
UAH (в тому числі ПДВ 21 435 457,90 UAH)