Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 09:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2019 09:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2019 09:07 |
Початок аукціону: | 10 травня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 124 911 824,28 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: | 10% |
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 8% |
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 6% |
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 4% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ст. 26 Закону N 922 замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Враховуючи вищевикладене вважаємо за недоцільне внесення запропонованих Вами змін до документації конкурсних торгів.
Питання щодо компенсації витрат Учасника, що пов’язані з обслуговуванням банківської або страхової гарантії (забезпечення договору), не відноситься до положень тендерної документації.
Згідно технічних вимог та локального кошторису №2-1-3, замовник здійснює постачання зварювальних матеріалів (не тільки електродів) необхідних для укрупнювальної збірки та зварювання вузлів конденсатору в кількості 15,35 тн., у відповідності до наступних пунктів кошторису:
184 Проволока Св-08Г2С, діаметр 1,2 мм, в кількості – 10,875 тн;
185 Проволока Св-07Х25Н13, діаметр 1,2 мм, в кількості – 2,145 тн;
186 Проволока Св-06Х19Н9Т, діаметр 1,2 мм, в кількості – 1,53 тн;
187 Електроди ЭА-400/10У, діаметр 4 мм, в кількості – 0,32 тн;
188 Електроди ЭА-400/10У, діаметр 5 мм, в кількості – 0,48 тн.
Постачання усіх інших електродів, які передбачені кошторисами №2-1-3 та №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, здійснює підрядник.
2 Щодо відсутності матеріалів у кошторисі № 2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР
На Підготовчі роботи по заміні трубних систем конденсатору ТГ-3 ЮУАЕС.
- в ресурсах позиції 244 наявні матеріали: 111-324, 111-802, 111-1519, 111-1639, 1546-67, 1546-87, які у відомості ресурсів до кошторису № 2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1 відображені під наступними номерами №№178,136,153,188,234,120. Не враховано постачання труби 159х9 в кількості 6 м., яка постачається замовником.
- позиція 330 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;
- позиція 331- матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;
- позиція 356 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;
- позиція 357 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;
- позиція 401 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;
- позиція 402 - матеріали не відображені у кошторисі №2-1-1-ИЗМ.2/ЮИ.ЮУАЭС.ЭБЗ.ТГ-ППР1, так як роботи виконуються із матеріалів замовника;
- демонтаж існуючих майданчиків обслуговування по ряду А та Б.
- монтаж нових площадок обслуговування на різних висотних відмітках, так як новий конденсатор відрізняється від демонтованого конденсатору.
- виготовлення майданчиків обслуговування з урахуванням коефіцієнту переробки металу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-21-000033 ● 02f79570956a4182a211f2f35ba93107
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.02.2020 № 46
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
21.02.2020 № 46
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-04-23-000042-c 23.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 15:10:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робот по заміні конденсатора ТГ, очікуваною вартістю 124 911 824,28 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-23-000042-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо надати інформацію щодо дати укладання договору укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс» та додаткових угод до нього, а також інформацію про стану виконання зазначеного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 12:08:36
Відповідь замовника
В період з травня по грудень 2019 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс»» було укладено:
1 Договір №20-123-01-19-05455 від 31.05.2019 на закупівлю робіт за темою: «Енергоблок № 3. Роботи по заміні конденсатора ТГ»
2 Додаткова угода № 1 від 16.09.2019;
3 Додаткова угода № 2 від 18.12.2019.
Щодо до стану виконання договору повідомляємо: об’єми робіт, які передбачені вищезазначеним договором, виконані в повному обсязі та у встановлені терміни (акт закінчення монтажу від 19.11.2019 без номеру).
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ДАСУ Щодо зауваження, що Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону, повідомляємо наступне: Тендерна документація щодо даної закупівлі розроблена у відповідності до вимог Закону на підставі примірної тендерної документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України (Уповноваженого органу) від 13.04.2016 №680 (далі Наказ №680). Частиною 1 статті 8 Закону визначено основні функції Уповноваженого органу, в тому числі: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону; 1 1) розроблення та затвердження: примірної тендерної документації; У Наказі №680 зазначено, що «Примірна тендерна документація містить: - обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі” (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається Замовником окремим файлом. У графі“ 1” зазначається нумерація, у графі “2” - перелік складових тендерної документації, у графі “3” - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; - інформацію, що формується Замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; - додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається Замовником. Пунктом 13 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але ні в Законі, ні в примірній тендерній документації Законодавець не визначив формат та не зазначив, яким саме чином повинен бути зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій (зазначення «дати», або «дата та час», або будь-яка інша інформація, яка дозволить визначити кінцевий строк подання, тощо). Замовник, на підставі Наказу №680 визначив у ТД формат зазначення у наступному вигляді: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: див. оголошення про проведення даної закупівлі.» Оскільки оголошення щодо даної закупівлі (форма оголошення затверджена Наказом Мінекономрозвитку України від 22.03.2016 №490, далі - Наказ №490), яке формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм містить «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 09:07» та в ЕСЗ «Prozorro» в розділі «Інформація про процедуру», який формується ЕСЗ «Prozorro» за результатами заповнення замовником окремих полів електронних форм, також міститься «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 09:07», то тендерна документація цілком відповідає вимогам пункту 13 частини першої статті 22 Закону. Щодо зауваження, що станом на 10.03.2020 в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору, чим порушено абзац 10 частини першої статті 10 Закону через не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, і Замовник в електронній систему закупівель надав пояснення, що станом на 19.11.2019 договір про закупівлю виконано, повідомляємо наступне: Замовником на «Запит замовнику на пояснення» була надана відповідь: об’єми робіт, які передбачені вищезазначеним договором, виконані в повному обсязі та у встановлені терміни (акт закінчення монтажу від 19.11.2019 без номеру) із наданням відповідного акту. Звіт про виконання договору в електронній системі закупівель не оприлюднено через те, що Замовником не виконано оплату за вказаним договором. Частиною першою статті 10 Закону передбачено перелік інформації про закупівлі, яку замовники оприлюднюють самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу, в т.ч. звіт про виконання договору, строк оприлюднення якого — протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому в самому Законі відсутнє чітке визначення кожного із зазначених у цій нормі трьох понять, з якими пов’язаний обов’язок Замовника оприлюднити звіт про виконання договору. Тобто Закон чітко не визначає, що саме брати за основу для визначення такого строку. Попри той факт, що строк дії договору закінчився 31.12.2019 р., зобов’язання за цим договором в повному обсязі не виконано (не виконано п.4.1 договору)., На підставі вищевикладеного наполягаємо, що у даному випадку неможливо стверджувати про виконання договору в розумінні частини першої статті 10 Закону. Відповідь погоджена на засіданні ТК від 20.03.2020 № 411.
2020-03-20 15:39:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Альянс |
110 815 309,03
UAH
|
110 815 309,03
UAH
|
1.1111111111 | 99 733 778.13 | Документи |
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" |
124 772 765,03
UAH
|
124 772 765,03
UAH
|
1.1111111111 | 112 295 488.53 | Документи |
Дочірнє підприємство "Костянтинівське монтажне управління" Публічного акціонерного товариства "Теплоенергомонтаж" |
124 855 308,99
UAH
|
124 855 308,99
UAH
|
1 | 124 855 308.99 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Альянс #32741433 |
Переможець |
110 815 309,03
UAH
|
15 травня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 15:55
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 10:50
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 16:12
|
Договір.PDF | укладений |
31 травня 2019 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ПКД, зменшення ціни договору на 2 610 485,01 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05455 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ПКД, зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05455 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |