Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (послуги з технічного обслуговування систем доочищення питної води)
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-04-22-002461-c ac58a4d037eb4153ac15b10e9717954f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 21:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 12:02
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
послуги з технічного обслуговування систем доочищення питної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 20:51
Тендерна документація - зі змінами -2.doc
26 квітня 2019 20:51
Перелік змін - 26.04.2019 - 2.docx
26 квітня 2019 15:52
Перелік змін - 26.04.2019.docx
22 квітня 2019 17:57
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
22 квітня 2019 17:57
Додаток 3.1.xlsx
22 квітня 2019 17:57
Додаток 3.2.xlsx
22 квітня 2019 17:57
Проект договору.docx
26 квітня 2019 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 20:51
Тендерна документація - зі змінами -2.doc
26 квітня 2019 15:52
Тендерна документація - зі змінами.doc
22 квітня 2019 17:57
Тендерна документація.doc
26 квітня 2019 20:51
Перелік змін - 26.04.2019 - 2.docx
26 квітня 2019 15:52
Перелік змін - 26.04.2019.docx
22 квітня 2019 17:57
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
22 квітня 2019 17:57
Додаток 3.1.xlsx
22 квітня 2019 17:57
Додаток 3.2.xlsx
22 квітня 2019 17:57
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-002461-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ", Код ЄДРПОУ:31749798
Дата подання: 25 квітня 2019 17:55
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю ID UA-2019-04-22-002461-c на Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (послуги з технічного обслуговування систем доочищення питної води) (50800000-3).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. У розділі Кваліфікаційні критерії (Додаток 2, п. 1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази) в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявності в учасника представництва в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не визначені будь-які обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
2. У розділі Кваліфікаційні критерії (Додаток 2, п. 3 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності аналогічного договору, за яким «дислокація/специфікація до договору містить не менше 50 одиниць установок систем доочищення води». досвіду роботи з бюджетними установами/Замовниками/управліннями капітального будівництва. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не виконували обслуговування саме 50 одиниць установок за одним окремим договором та одною специфікацією до нього, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Замовником жодним чином не мотивовано необхідність встановлення саме таких обмежень щодо наявного у учасників досвіду.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Такі умови абсолютно безпідставно звужують перелік потенційних учасників.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Просимо Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості - скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 16:04
Документи, що надає Учасник на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям встановлюються Замовником самостійно і чітко не визначені у Законі України «Про публічні закупівлі» і залежать від виду закупівлі.
Тендерна документація замовника, а саме: п.п. 1.1 п. 1 розділу І Додатку 3 містить вимогу щодо наявності сервісного центру (складських приміщень або виробничої бази) не тільки місцем розташування у м. Дніпрі, а також у межах адміністративно-територіальних одиниць, які межують із адміністративно-територіальними межами м. Дніпра.
Така умова обумовлена необхідністю термінового реагування у випадку аварійної ситуації для забезпечення дітей питною водою, що відповідає нормам чинного законодавства України. Відповідно до п. 5 додаткових технічних умов Додатку 3 зазначено, що час реагування на виклик Замовника по усуненню несправності - 3 години.
До того ж Учасники у складі тендерної пропозиції згідно з п.п. 1.1 п. 1 розділу І Додатку 3 повинні надати гарантійний лист щодо можливості реагування на виклик та прибуття на об’єкт Замовника у строк, що не перевищує 3 години з моменту виклику, у разі виникнення аварійної ситуації.
Такі вимоги не є дискримінаційними, бо обумовлені необхідністю забезпечення відповідних санітарних умов під час перебування дітей в навчальних закладах.
Щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду, в тендерну документацію внесені зміни.

Документи подані скаржником

25 квітня 2019 17:55
Вимога _.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-22-002461-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ", Код ЄДРПОУ:31749798
Дата подання: 17 травня 2019 18:42
СКАРГА на дії Замовника щодо безпідставного відхилення пропозиції конкурсних торгів ТОВ НВО Екософт
№ ЕК 16/05-19/1 від 16 травня 2019 року. . До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕКОСОФТ» (код ЄДРПОУ 31749798) Адреса: 08200, Київська область, м. Ірпінь, вул. Покровська, 1-ї електронна пошта: anton.lebedev@ecosoft.com телефон +38 067 407 62 15 Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 40506248) Адреса: Україна, 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А електронна пошта: samets@dhp.dniprorada.gov.ua телефон: 067-767-40-83 Інформація про закупівлю ID: ac58a4d037eb4153ac15b10e9717954f Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-22-002461-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 08.05.2019р. Плата за подання скарги – 15 000 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-22-002461-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-Виробниче Об’єднання «Екософт» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (послуги з технічного обслуговування систем доочищення питної води) (ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування), що зазначено у оголошенні та ТД. Документація конкурсних торгів від початку містила дискримінаційні по відношенню до всіх учасників, окрім переможця, умови. У розділі Кваліфікаційні критерії (Додаток 2, п. 3 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору було встановлено вимогу щодо наявності аналогічного договору, за яким «дислокація/специфікація до договору містить не менше 50 одиниць установок систем доочищення води». Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не виконували обслуговування саме 50 одиниць установок за одним окремим договором та одною специфікацією до нього, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. В ході підготовки до проведення торгів нами було направлено в адресу Замовника Вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі б/н від 25.04.2019р. (копія додається). Замовником було розглянуто нашу вимогу, проте задоволено її не було: замість вилучення вимоги щодо наявності 50 установок очищення води в одному договорі спочатку за результатами розгляду нашої вимоги було вказано, що допускається надання кількох договорів, якщо за ними кількість установок становитиме 50 одиниць. Проте того ж дня Замовником було знову внесено зміни до документації, згідно яких як аналогічний допускається договір, специфікація якого містить 50 установок, або кілька договорів, які протягом одного року містять не менше 100 установок очищення води. Таким чином, в порушення вимог законодавства України, Замовником було визначено, що аналогічним договором є договір, що зокрема відповідає наступному критерію: - один договір, дислокація/специфікація до якого містить не менше 50 одиниць установок систем доочищення води, або декілька договорів, укладених протягом одного будь-якого календарного року, дислокації/специфікації до яких у сумі містять не менше 100 одиниць установок систем доочищення води. Внесені замовником зміни ще більше звужують коло потенційних учасників. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (Рішення уповноваженої особи замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника № 61 від 08.05.2019 р.) Підставою для відхилення зазначено наступне – 1) Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано копії договорів, що не відповідають предмету закупівлі даних торгів, тобто, відсутні аналогічні договори з технічного обслуговування систем доочищення питної води. До того ж надані копії аналогічних договорів не відповідають вимогам щодо визначення аналогічного договору, викладеним у п. 3 розділу І Додатку 2 тендерної документації. 2) Учасником надано інформацію про наявність сервісного центру (складських приміщень) у м. Дніпрі за адресою вул. Старовокзальна, 8, але вулиці з такою назвою у місті Дніпрі не існує, тобто, учасником або надано інформацію, що не відповідає дійсності, або наявність сервісного центру (складських приміщень) у м. Дніпрі або у межах адміністративно-територіальних одиниць, що межують із адміністративно-територіальними межами м. Дніпра, учасником не підтверджено. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – 1. У складі тендерної пропозиції Підприємством надано велику кількість аналогічних договорів, в т.ч. щодо обслуговування установок очищення питної води. Підприємство є виробником та постачальником подібних систем очищення води з 2001 року. Підприємство є виробником значної кількості систем очищення води, які є об’єктом обслуговування згідно даних торгів, про що добре відоме Замовнику. Підприємством надано також всі необхідні гарантії щодо можливості виконання договору, можливості вчасного реагування на виклики, наявності сервісного центру тощо. Замовником проігноровано невідповідність переможця вимогам щодо персоналу, необхідного для обслуговування такої великої кількості систем щомісяця. 2. Дійсно, помилково було вказано адресу за вул. Старовокзальна, 8, в той час як фактично офіс Підприємства у м. Дніпро знаходиться за адресою вул. Старокозацька, 8. Враховуючи значний обсяг пропозиції конкурсних торгів, що її було підготовлено спеціалістами Підприємства із головним офісом у м. Ірпінь, Київська область, фахівцем було допущено технічну помилку в назві вулиці, що не спростовує того факту, що в Підприємства наявні можливості оперативного реагування у випадку несправностей. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП "Тесьолкіна Ірина Юріївна". Окрім вищезазначеного, звертаємо вашу увагу на наступні факти: 1. Рішення про визнання пропозиції Підприємства такою, що не відповідає вимогам ТД, було прийнято протягом трьох годин з моменту завершення торгів. Рішення про призначення переможця було опубліковано протягом 9 хвилин з моменту прийняття рішення про дискваліфікацію Підприємства. Таким чином, на розгляд пропозицій двох учасників, враховуючи аналогічний досвід по більше ніж ста об’єктах у кожного, Замовником було витрачено лише три години. 2. В результаті торгів, Замовником було обрано найменш економічно вигідну пропозицію, що відрізняється від пропозиції Підприємства на 81 500 грн., що завдає шкоди суспільним інтересам. 3. Основною підставою відхилення нашої пропозиції стала, начебто, чи то відсутність, чи то недоведеність наявності відповідного досвіду. Проте, Замовнику добре відомо, що більшість установок, обслуговування яких є предметом закупівлі, вироблено саме нашим Підприємством, провідним виробником систем водоочистки в Україні. З невідомих причин перевагу в цих торгах, які є одними з низки схожих за своєю сутністю, знову віддано фізичній особі-підприємцю. 4. ФОП "Тесьолкіна Ірина Юріївна", яку призначено переможцем в даних торгах, в складі своєї пропозиції (доступно на сайті) надала два аналогічних відгуки та два аналогічних договори. Обидва відгуки надано САМЕ Замовником за попередніми договорами, які абсолютно повторюють за своєю суттю предмет поточних торгів. Обидва аналогічні договори, що їх додано переможцем до пропозиції, укладено саме із Замовником. Таким чином, переможець торгів систематично виграє їх у одного й того ж самого замовника, після чого надає ці договори та відгуки замовника в якості підтвердження наявності досвіду для перемоги у наступних торгах, де замовник, знаючи заздалегідь про наявність лише одного підприємства на ринку даних послуг із таким «специфічним» досвідом щодо кількості обслуговуваних протягом року установок, встановлює дискримінаційні вимоги в тендерній документації та унеможливлює участь інших підприємств із значно більшим досвідом в сфері водопіготовки та обслуговування систем очищення води, які навіть є виробниками систем, обслуговування яких є предметом закупівлі, та які надають найбільш економічно вигідну пропозицію в ході торгів. Звертаємо увагу АМКУ на той факт, що у складі пропозиції ФОП Тесьолкина подано довідку про наявність необхідного персоналу та медичні книжки. Так, у довідці вказано, що наявний персонал – це один керівник, власне Тесьолкіна І.Ю., та один інженер – Тесьолкин В.Б. Переможцем також надано довідку, що жодних субпідрядників під час виконання договору використовуватись не буде. Переможцем у складі пропозиції також надано гарантійний лист щодо можливості реагування на виклик та ПРИБУТТЯ НА ОБ’ЄКТ протягом ТРЬОХ ГОДИН з моменту виклику! При цьому, предметом закупівлі є обслуговування (в тому числі – щомісячне) 254 систем очищення води в різних навчальних закладах м. Дніпро. Невідомо, як саме на думку замовника одна особа (інженер) буде взмозі обслуговувати щомісяця 254 систем очищення води в 254 дошкільних та шкільних навчальних закладах м. Дніпро. На відміну від переможця, ТОВ «НВО «Екософт» подано в складі пропозиції конкурсних торгів довідку, згідно із якою обслуговуванням систем, в разі нашої перемоги, будуть займатись ЧОТИРИ фахівці-інженери та жодного керівника підприємства без підтвердження наявності фахової освіти або досвіду виконання робіт за аналогічними договорами особисто. Замовник не вважає за потрібне, з невідомих нам причин, уточнювати у переможця чи ставити під сумнів можливість переможця з використанням ОДНОГО ФАХІВЦЯ реагувати на виклики протягом трьох годин та щомісячно обслуговувати 254 системи одночасно. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку водопідготовки та особою, що розробляла та виготовляла значну частину установок водопідготовки, що є об’єктом обслуговування згідно із даною закупівлею. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВО «Екософт» та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Тесьолкіна Ірина Юріївна. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Копія вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі б/н від 25.04.2019р. З повагою Директор ТОВ «НВО «Екософт» Ткачук О.С. _____________ м.п.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 21:23
рішення від 22.05.2019 № 6354 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 21:22
Рішення від 06.06.2019 № 7323.pdf
Дата публікації: 11 червня 2019 21:51

Документи подані скаржником

17 травня 2019 18:42
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

30 травня 2019 16:48
UA-2019-04-22-002461-c.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ" 1 989 386,00
UAH з ПДВ
1 907 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Тесьолкіна Ірина Юріївна" 2 086 408,50
UAH з ПДВ
1 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАІР" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 18:46
Ціна _розрахунок.PDF
07 травня 2019 18:23
ТЕндерна пропозиція _.PDF
07 травня 2019 18:07
Електронний підпис
07 травня 2019 18:01
Розрахунок ціни.PDF
07 травня 2019 18:01
Тендерна пропоз.PDF
07 травня 2019 18:01
СЭС___.PDF
07 травня 2019 18:01
Квалификация.PDF
07 травня 2019 18:01
Досвід3.PDF
07 травня 2019 18:01
Досвід2.PDF
07 травня 2019 18:01
Досвід1.PDF
07 травня 2019 18:01
Договор_проект.PDF
07 травня 2019 18:01
Отзів_ФОНД.PDF
07 травня 2019 18:01
Гермес-отзыв.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 15:59
довідка_гравій.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_забруднення.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_банк.pdf
07 травня 2019 15:59
інформ_довідка.pdf
07 травня 2019 15:59
свідоцтво_ед_податку.pdf
07 травня 2019 15:59
видгук_2.pdf
07 травня 2019 15:59
відгук_1.pdf
07 травня 2019 15:59
аналог_договір_2.pdf
07 травня 2019 15:59
аналог_договір_1.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_досвід.pdf
07 травня 2019 15:59
мед_книжка.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_персонал.pdf
07 травня 2019 15:59
висновок_4.pdf
07 травня 2019 15:59
висновок_3.pdf
07 травня 2019 15:59
висновок_1.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_серв_центр.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_188_ст.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_ліцензування.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_підпис.pdf
07 травня 2019 15:59
гарант_лист_санкції.pdf
07 травня 2019 15:59
гарант_лист_достовірн.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_субпідрядник.pdf
07 травня 2019 15:59
проект_договору.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_оподаткування.pdf
07 травня 2019 15:59
ИНН.pdf
07 травня 2019 15:59
Паспорт.pdf
07 травня 2019 15:59
калькуляція.pdf
07 травня 2019 15:59
довідка_17_ст.pdf
07 травня 2019 15:59
тенд_пропоз.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 11:05
Статут ТОВ ВКП Наір.rar
07 травня 2019 11:05
СЕС.rar
07 травня 2019 11:05
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ"

ФОП "Тесьолкіна Ірина Юріївна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ"
#31749798
Відхилено 1 907 500,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 15:23
ФОП "Тесьолкіна Ірина Юріївна"
#2632111607
Переможець 1 989 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 15:30

Документи

08 травня 2019 15:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Тесьолкіна Ірина Юріївна"
#2632111607
1 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 14:31
Дод.угода № 1 від 10.07.2019 - дог. № 20_05-Т.pdf зміни до договору
10 липня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 17:32
Договір № 20_05-Т від 21.06.2019.pdf укладений
21 червня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 20/05-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 967 968,40
UAH