Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
The current small repair of objects of street and road network and engineering structures in Chernihiv
Очікувана вартість
41 232 770,00 UAH
UA-2019-04-22-002288-c 59a89d3eca0e4ad7a0bbc2ae0fb77d6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462678727 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462678727
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Наталя
+380462677952
gkh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi
National ID: 03366374
Contact point: Olexii Honcharov
+380462678727
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Additional contacts: Наталя
+380462677952
gkh@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 22:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:22
Очікувана вартість: 41 232 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 232,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41232.77 UAH
Publication date: 22 квітня 2019 17:01
Enquiries until: 20 травня 2019 22:00
Complaints submission until: до 26 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 травня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 41 232 770 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 233 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вулиці міста
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current small repair of objects of street and road network and engineering structures in Chernihiv
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 20 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 09:49
Додаток №3.docx
21 травня 2019 09:49
ТД(ЗІ ЗМІНАМИ).doc
21 травня 2019 09:49
Перелік змін.docx
22 квітня 2019 17:01
Додаток № 4.doc
21 травня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 09:49
Додаток №3.docx
22 квітня 2019 17:01
Додаток № 3_ТЗ.docx
21 травня 2019 09:49
ТД(ЗІ ЗМІНАМИ).doc
22 квітня 2019 17:01
ТД.doc
21 травня 2019 09:49
Перелік змін.docx
22 квітня 2019 17:01
Додаток № 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-18-000015 ● 7e4165a3082940808d13c39e366c2804
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.06.2019 № 39
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 18.06.2019 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-04-22-002288-c 22.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-18 17:52:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з «Поточного дрібного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів» за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-22-002288-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення.
У зв’язку з чим Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) допущено до оцінки тендерну пропозицію ТОВ «САТ Україна», в той час як пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації Замовника з наступних підстав:
- в пропозиції надано довідку від 29.05.2019 № Т-81, що директора товариства уповноважено на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі, додатки – копії протоколу Загальних зборів учасників ТОВ «САТ Україна» та наказу № 73-к. При цьому копії зазначених документів в пропозиції учасника відсутні. Таким чином, в пропозиції відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника), копія документу, що посвідчує особу), що не відповідає умовам додатку № 8 до тендерної документації Замовника;
- в пропозиції надано довідку «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 29.05.2019 № Т-88, в якій відсутня інформація про наявність (оренду) самохідної та ручної маркірувальних машин Н18 Hofmann та Line Laser III 5900 (або аналогів), необхідних для надання послуг згідно з пунктами 23-73 розділу 4 «Нанесення дорожньої розмітки» технічного завдання, що не відповідає вимогам додатку № 1 до тендерної документації, згідно з яким до довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, що будуть використовуватись при наданні послуг згідно предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-21 14:41:17

Выдповідь

У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель та керуючись частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» процедуру закупівлі: «Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів» - відміненно.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-21 14:38:55

Надання пояснень

У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель та керуючись частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» процедуру закупівлі: «Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів» - відміненно.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель та керуючись частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» процедуру закупівлі: «Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів» - відміненно.

2019-06-25 08:15:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником порушення усунуто шляхом відміни торгів.

2019-06-25 12:19:04

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 червня 2019
UA-2019-04-22-002288-c59a89d3eca0e4ad7a0bbc2ae0fb77d6d
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ САТ Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 червня 2019 15:18
Протокол № 184.pdf
03 червня 2019 15:18
Електронний підпис

Публічні документи

30 травня 2019 09:31
Електронний підпис
30 травня 2019 09:31
Електронний підпис
30 травня 2019 09:25
13492-6 САТ Україна p7s.7z
30 травня 2019 09:25
25 Захист довкілля.pdf
30 травня 2019 09:25
24 Додаткові роботи.pdf
30 травня 2019 09:25
23 ТЗ.pdf
30 травня 2019 09:25
22 Гарантійні листи.pdf
30 травня 2019 09:25
21 Проект договору.pdf
30 травня 2019 09:25
19 Скан копія договору.pdf
30 травня 2019 09:25
18 Довідка щодо досвіду.pdf
30 травня 2019 09:25
17 Працівники.pdf
30 травня 2019 09:25
15 Договір Синергія.pdf
30 травня 2019 09:25
15 Договір Бітунова.pdf
30 травня 2019 09:25
14 Обладнання.pdf
30 травня 2019 09:25
13 Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2019 09:25
10 Довідка ст 17 Закону.pdf
30 травня 2019 09:25
9 Статут.pdf
30 травня 2019 09:25
8 Довідка БДР.pdf
30 травня 2019 09:25
7 Ліцензія.pdf
30 травня 2019 09:25
6 Довідки з Банку.pdf
30 травня 2019 09:25
2 Уповноважений.pdf
30 травня 2019 09:25
2 Витяг із статуту.pdf
30 травня 2019 09:25
1 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

03 червня 2019 15:18
Протокол № 184.pdf
03 червня 2019 15:18
Електронний підпис

Публічні документи

30 травня 2019 11:57
Електронний підпис
30 травня 2019 11:57
Електронний підпис
30 травня 2019 11:25
12. Ліцензія АТП-2528.PDF
30 травня 2019 11:24
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
30 травня 2019 11:24
Підписаний_G0519-2839-GL_tender.pdf
30 травня 2019 11:24
Підписаний_dovidka.pdf
30 травня 2019 11:24
G0519-2839-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO(2).pdf
30 травня 2019 11:24
10.3 Витяг зі статуту.pdf
30 травня 2019 11:24
5 Проект договору.pdf
30 травня 2019 11:24
1.3.1 Договір 7461_42.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САТ Україна

КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради 41 221 508,34
UAH з ПДВ
41 221 508,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САТ Україна 41 229 378,00
UAH з ПДВ
41 229 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 11:57
Електронний підпис
30 травня 2019 11:57
Електронний підпис
30 травня 2019 11:25
12. Ліцензія АТП-2528.PDF
30 травня 2019 11:24
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
30 травня 2019 11:24
Підписаний_G0519-2839-GL_tender.pdf
30 травня 2019 11:24
Підписаний_dovidka.pdf
30 травня 2019 11:24
G0519-2839-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO(2).pdf
30 травня 2019 11:24
10.3 Витяг зі статуту.pdf
30 травня 2019 11:24
5 Проект договору.pdf
30 травня 2019 11:24
1.3.1 Договір 7461_42.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 09:31
Електронний підпис
30 травня 2019 09:31
Електронний підпис
30 травня 2019 09:25
13492-6 САТ Україна p7s.7z
30 травня 2019 09:25
25 Захист довкілля.pdf
30 травня 2019 09:25
24 Додаткові роботи.pdf
30 травня 2019 09:25
23 ТЗ.pdf
30 травня 2019 09:25
22 Гарантійні листи.pdf
30 травня 2019 09:25
21 Проект договору.pdf
30 травня 2019 09:25
19 Скан копія договору.pdf
30 травня 2019 09:25
18 Довідка щодо досвіду.pdf
30 травня 2019 09:25
17 Працівники.pdf
30 травня 2019 09:25
15 Договір Синергія.pdf
30 травня 2019 09:25
15 Договір Бітунова.pdf
30 травня 2019 09:25
14 Обладнання.pdf
30 травня 2019 09:25
13 Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2019 09:25
10 Довідка ст 17 Закону.pdf
30 травня 2019 09:25
9 Статут.pdf
30 травня 2019 09:25
8 Довідка БДР.pdf
30 травня 2019 09:25
7 Ліцензія.pdf
30 травня 2019 09:25
6 Довідки з Банку.pdf
30 травня 2019 09:25
2 Уповноважений.pdf
30 травня 2019 09:25
2 Витяг із статуту.pdf
30 травня 2019 09:25
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради

ТОВ САТ Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
#03358216
Переможець 41 221 508,34
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:17

Документи

11 червня 2019 12:17
Електронний підпис
11 червня 2019 12:17
Протокол №188.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
#03358216
41 221 508,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 12:17
Електронний підпис
11 червня 2019 12:17
Протокол №188.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 червня 2019 14:42
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель та керуючись частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» процедуру закупівлі: «Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів» - відміненно.
Документи:
21 червня 2019 14:42
Електронний підпис
21 червня 2019 14:41
Протокол №205.pdf