Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Галицька у м. Винники (коригування)» (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
34 402 977,60 UAH
UA-2019-04-22-001965-c 6fdffbc2dfdc4de98e4aaa3c577bb216
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Потреба здійснити додаткову закупівлю є обов’язковою, оскільки без неї є неможливим виконання проекту в цілому, у зв’язку із наступними причинами:
У процесі виконання робіт виникли обставини, які вимагають провести коригування технічної частини проекту, а також в частині визначеної кошторисної вартості об’єкта у відповідності до внесених змін до робочого проекту.
На території будівельного майданчика є завезені підрядником будівельні матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт у найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їхнє перебазування.
Водночас роботи виконують згідно з погодженими із замовником проектними та технологічними рішеннями, з використанням певних матеріалів та обладнання. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, яке призведе до незручності в роботі замовника.
Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з капітального ремонту вищевказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність інженерних мереж та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації дороги.
Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкта в експлуатацію в установлений термін через затягування строку виконання робіт у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкті.
В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт з капітального ремонту, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник.».
У 2019 році Генеральним проектувальником ФОП Швабом Віталієм Васильовичем було проведено розробку проектно-кошторисної документації на залишкові роботи. Експертним звітом від від 12 квітня 2019 року № 14-0718-19 експертною організацією було підтверджено, що проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкту, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки, кошторисної частини проекту і може бути затверджена в установленому законом порядку. Відповідно до Листа № 52/4/л від 19.04.2019 року, підрядною організацією – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" було надано Інформацію про виявлені додаткові роботи по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Галицька в м. Винники» (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Згідно Листа № 1/04 від 19.04.2019, свій висновок із наданою інформацією про виявлені додаткові роботи по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Галицька в м. Винники» (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) також було надано ФОП Швабом Віталієм Васильовичем, що здійснює авторський нагляд по об’єкту, а також, відповідно до Листа № 19/04-19 від 19.04.2019 року – від Гереги Тараса Богдановича, що здійснює технічний нагляд по об’єкту.
Відповідно до проведеного розрахунку вартість додаткової закупівлі робіт в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними роботами становить 34 402 977,60 грн. (тридцять чотири мільйони чотириста дві тисячі дев’ятсот сімдесят сім гривень шістдесят копійок) з ПДВ.
У зв’язку із вищевикладеним, виникає здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Галицька у м. Винники».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 03 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Галицька у м. Винники (коригування)» (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м. Винники, Галицька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

22 квітня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 34 402 977,60
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 16:43

Документи

22 квітня 2019 16:43
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:42
повідомлення (4).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
34 402 977,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2019 16:43
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:42
повідомлення (4).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:05
дод.уг.7 Галицька(дорога) коригування.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 15:38
дод.уг.6 Галицька дорога (Коригування) (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:02
дод.уг.5 дорога Галицька (коригув).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 18:39
дод.уг.4 Галицька дорога (коригув).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:12
дод.уг.3 кап.рем.дор.вул.Галицька .Кор..pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 09:39
дод.уг.2 кап.рем.дор.вул.Галиц.(кориг.)зм.реквіз..pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 09:39
дод.уг.2 кап.рем.дор.вул.Галиц.(кориг.).pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 09:36
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 12:43
дод.уг.1 кап.рем.дор.Галиц.зм.реквіз..pdf зміни до договору
11 червня 2019 12:42
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 11:33
Кап.рем.дороги вул.Галицька..pdf укладений
23 травня 2019 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 23/05/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 23/05/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 23/05/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 23/05/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо сум фінансування у 2020-2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 23/05/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо фінансування у 2020 і 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 23/05/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 23/05/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML