Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари в асортименті)
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2019-04-22-001864-c b631ad3b0f2d4f7dbcf2551410368e21
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Курта Ірина Василівна

+380617077019 int.svitanok@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20520836
Вебсайт: http://www.int-Svitanok.zp.ua
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Контактна особа: Курта Ірина Василівна
+380617077019
int.svitanok@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:07
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пач
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 уп
Файли для документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 шт
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 шт
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пач
Скоби для степлеру №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Скоби для степлеру 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Папір для нотаток клейкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 уп
Плівка для ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка картонна на зав‘язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Скотч канцелярський прозорий 48мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Скотч канцелярський прозорий 18мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Олівець з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Папка-швидкозшивач з прозорим поверхом А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Зошит канцелярський А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-001864-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 03 травня 2019 14:23
на кваліфікацію
"ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" пропонує п.9 Плівку формату А4, що не відповідає вимогам Замовника: Плівка для ламінування для ламінатору GBC A3 Fusion 3000L 100шт/уп, плівка формату А3. Просимо Замовника звернути на цє увагу під час оцінки пропозиції Учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 10:30
Доброго дня. Ламінатор GBC Fusion 3000L A3 має змогу ламінувати документи формату А4. Надана Учасником пропозиція щодо плівки для ламінування формату А4 не є підставою для його дискваліфікації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 7 061,82
UAH з ПДВ
6 776,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ" 7 800,00
UAH з ПДВ
6 801,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 11:57
scan_0007.pdf
26 квітня 2019 11:57
Довідка про учасника.pdf
26 квітня 2019 11:57
Лист про сертифікати.pdf
26 квітня 2019 11:57
ЛГ надан сертифікатів.pdf
26 квітня 2019 11:57
Статут.pdf
26 квітня 2019 11:57
Протокол Директор.PDF
26 квітня 2019 11:57
Наказ Директор.PDF
26 квітня 2019 11:57
Витяг 160119 заверен..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 6 776,70
UAH з ПДВ
06 травня 2019 16:46

Документи

06 травня 2019 16:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
6 776,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 16:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
13 травня 2019 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 776,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 129,45 UAH)