Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (комп'ютери, ноутбуки, МФП)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-04-22-001654-b 6948d1d607d04d689bfc3af636aa915e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мамчур Любов Богданівна

380638464190 cbs.libr.lviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23884875
Вебсайт: http://cbs.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Мулярська 2а
Контактна особа: Мамчур Любов Богданівна
380638464190
cbs.libr.lviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 11:04
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комп’ютерне обладнання (комп'ютери, ноутбуки, МФП)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Комп’ютерне обладнання (комп'ютери, ноутбуки, МФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, Мулярська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 квітня 2019 10:29
Дата відповіді: 24 квітня 2019 12:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) До розгляду приймаються товари, які відповідають параметрам, що заявлені у Технічному завданні.
2) До участі дапускаються ФОПи, не платники ПДВ. Ціна, подана кожним учасником, розглядається як остаточна.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 24 квітня 2019 10:31
Дата відповіді: 24 квітня 2019 12:21
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після розгляду Вашого прохання тендерний комітет вирішив, що воно є слушним і вносить запропоновану Вами поправку до Тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-001654-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 травня 2019 16:22
повернення на кваліфікацію
Шановний Замовник! Просимо переглянути рішення щодо нашої дискваліфікації! ТОВ «Протех-ІТ-україна» у складі своєї тендерної пропозиції надає Гарантійний лист щодо гарантійного терміну! Цією довідкою ми підтверджуємо, що готові взяти на себе зобов’язання протягом всього терміну дії гарантії, що встановлює виробник! Також, додатково повідомляємо Замовника, що при поставці обладнання нами надаються гарантійні талони на кожну одиницю товару! Згідно такого Гарантійного талону ви зможете отримати, у разі необхідності, допомогу в авторизованому сервісному центрі !
Також повідомляємо, що на майданчику даної закупівлі було задане запитання : Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? На , що замовник відповів: «Що до розгляду приймаються товари, які відповідають параметрам, що заявлені у Технічному завданні». Тому нами у складі пропозиції надано оперативна пам'ять DDR4 для ноутбуку, що є по характеристикам значно кращою ніж вимагалось в технічних характеристиках Замовника.
Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Проте-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 17:10
Учасником не надана довідка про гарантійне обслуговування предмету закупівлі, хоча вона була в Тендерній документації (п. 15).
У відповідь на запитання на майданчику щодо параметрів предмету закупівлі замовник відповів: «Що до розгляду приймаються товари, які відповідають параметрам, що заявлені у Технічному завданні». Замовником було виставлено вид оперативної пам’яті для ноутбука DDR3. Учасником запропоновано DDR4, що не відповідає технічному завданню. Тому Тендерний комітет залишає своє рішення в силі.
Розгорнути Згорнути
Учасником не надана довідка про гарантійне обслуговування предмету закупівлі, хоча вона була в Тендерній документації (п. 15).
У відповідь на запитання на майданчику щодо параметрів предмету закупівлі замовник відповів: «Що до розгляду приймаються товари, які відповідають параметрам, що заявлені у Технічному завданні». Замовником було виставлено вид оперативної пам’яті для ноутбука DDR3. Учасником запропоновано DDR4, що не відповідає технічному завданню. Тому Тендерний комітет залишає своє рішення в силі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 153 990,00
UAH з ПДВ
153 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 185 145,84
UAH з ПДВ
185 145,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 188 736,00
UAH з ПДВ
188 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 15:03
стаття 17.pdf
26 квітня 2019 15:03
Довідки банк.pdf
26 квітня 2019 15:03
Довiдка МВС.pdf
26 квітня 2019 15:03
Сертификаты GTL (1).rar
26 квітня 2019 15:03
сертификатWindows-10-Pro.jpg
26 квітня 2019 15:03
propozitsiya_153990.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 18:36
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2019 17:57
Технічна документація.pdf
26 квітня 2019 17:57
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 16:34
Авторизаційний лист.jpg
26 квітня 2019 16:27
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 16:27
Статут 2017..pdf
26 квітня 2019 16:27
Протокол 2017.pdf
26 квітня 2019 16:27
Проект Договору.pdf
26 квітня 2019 16:27
Наказ на призначення.pdf
26 квітня 2019 16:27
Довіреність на торги.pdf
26 квітня 2019 16:27
Довідка офшори.pdf
26 квітня 2019 16:27
Довідка МВС.pdf
26 квітня 2019 16:27
Довідка ДФС.pdf
26 квітня 2019 16:27
Гарантійний лист.pdf
26 квітня 2019 16:27
Відгук.pdf
26 квітня 2019 16:27
Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2019 16:27
Витяг Леополіс 17.01.2019.pdf
26 квітня 2019 16:27
Антикорупція наказ.pdf
26 квітня 2019 16:27
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 153 990,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 16:48
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 185 145,84
UAH з ПДВ
17 травня 2019 13:10
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 188 736,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
188 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 16:35
ДУ №3 (техніка).pdf зміни до договору
29 травня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 11:56
ДУ №2 (техніка).pdf зміни до договору
27 травня 2019 11:54
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 15:57
ДУ №1 (техніка).pdf зміни до договору
24 травня 2019 15:56
технічна специфікація (техніка).pdf укладений
23 травня 2019 17:22
договір (техніка).pdf укладений
23 травня 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про внесення змін у п. 4.1 Договору та викласти його у новій редакції: Постачання Товару здійснюється згідно із замовленням Покупця, наданим Постачальнику засобами електронного чи факсимільного зв’язку або іншим зручним способом, погодженим Сторонами. Термін поставки до 29 травня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 29052019/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 29052019/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про внесення змін у п. 5 технічної специфікації до договору № 29052019/1 від 23 травня 2019 р. та викласти його у новій редакції: п. 5 Монітор ASUS VS247H(R) 8 шт. 3654,00 грн. 28512,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 29052019/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 29052019/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти технічну специфікацію до договору № 29052019/1 від 23 травня 2019 р. у новій редакції: № п/п Назва товару Кількість шт. Ціна за шт. з ПДВ Сума з ПДВ 1 Персональний комп’ютер “Леокомп” (i3-8100/H310/DDR4 4Gb/SSD 240Gb/DVD-RW/ATX 500W/Winl0Pro), Бездротовий комплект 2Е МК410 WL BLACK, Веб-камера HP 2300 HD, Акустична система Esperanza Giocoso, Монітор ASUS VS247H. 8 шт. 18024,00 грн. 144192,00 грн. 2 Ноутбук Dell Inspiron 3567 (ІЗ 15H34H10DIL-7BK) ІЗ 7020U, DDR4 - 4GB, SSD240 GB, DVD±RW Win 10 PRO 2 шт. 15960,00 грн. 31920,00 грн. 3 Багатофункційний пристрій A4 Xerox WC 3345DNI (Wi-Fi) ч\б 1 шт. 12624,00 грн. 12624,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 29052019/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 29052019/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 188 736,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 456,00 UAH)