Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
DSTU BD.1.1-1: 2013 Service for in-line repair of motor vehicles
Очікувана вартість
320 000 000,00 UAH
UA-2019-04-22-001649-b 99d80612ffc8440aab71230b30325500
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorskaya Miroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 320 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 квітня 2019 18:31
Enquiries until: 14 травня 2019 12:00
Complaints submission until: до 20 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 травня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 320 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

DSTU BD.1.1-1: 2013 Service for in-line repair of motor vehicles
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 10:47
перелік змін.doc
17 травня 2019 10:47
ТД зі змінами.pdf
15 травня 2019 17:57
перелік змін.doc
22 квітня 2019 18:31
проект договору.docx
17 травня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 10:47
перелік змін.doc
17 травня 2019 10:47
ТД зі змінами.pdf
15 травня 2019 17:57
ТД зі змінами.pdf
22 квітня 2019 18:31
Тендерна документація.pdf
15 травня 2019 17:57
перелік змін.doc
22 квітня 2019 18:31
проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-22-001649-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС", Код ЄДРПОУ:24427542
Дата подання: 03 червня 2019 18:50
Скарга в порядку ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" на рішення Замовника закупівлі
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УПП ІІ "УПС" та неправомірного допуску до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ТРАКЦІЯ ІНФРА".
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 червня 2019 20:49
рішення від 06.06.2019 №7314 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 20:49
рішення від 21.06.2019 № 8210.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 23:40

Документи подані скаржником

03 червня 2019 18:50
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000003 ● c6c8ae3f78cf41f9b1a12d96fe8fb2bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.07.2019 № 147

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-04-22-001649-b 22.04.2019 Департамент благоустрою та інфраструктури інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 13:00:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації встановлено, що у разі складання розрахунку в програмному комплексі АВК, або в інших програмних комплексах до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються всі розрахунки, які є її складовими: локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загально виробничі та адміністративні витрати.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Весташляхбуд» відсутні договірна ціна та всі розрахунки, які є її складовими. Учасником надано лише розрахунок вартості машин та механізмів.
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Весташляхбуд» через відсутність документів, які вимагалися Додатком 4 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-06 09:40:45

Пояснення Східному офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b)


Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Необхідно зазначити, що Законом встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме: не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з цим, статтею 25 Закону передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією. Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону. Після аукціону в системі закупівель «ProZorro» відкривається інформація щодо ціни пропозиції учасників та розрахунків до неї у разі наявності. Так, при допущені до аукціону, підтверджено повну відповідність тендерної пропозиції тендерній документації, не зважаючи на те, що розрахунки доступні Замовнику до перегляду після аукціону. Посібником «Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі», підготовлені в рамках проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» визначено, що розгляд та оцінка відповідності пропозиції встановленим в тендерній документації вимогам здійснюється протягом 20 робочих днів до аукціону. За результатами аукціону Замовник визначає переможця тендеру та приймає рішення про намір укласти договір (стр. 94). Так, даним посібником теж не визначено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після аукціону, на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до вищезазначеного, у Замовника відсутні законодавчі підстави відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку із невідповідністю його пропозиції тендерній документації (відсутністю розрахунків до тендерної пропозиції) після аукціону. Зазначене підтверджується роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06. З аналогічним питанням можна ознайомитися на сайті Уповноваженого – органу за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a8388dcb-5669-48ee-a15d-c8ad696b2cb&lang=uk-UA. Додатково повідомляємо, що переможцем тендеру ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" надано тендерну пропозицію та розрахунки до тендерної пропозиції за результатами аукціону, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. При необхідності, Замовник може надати їх для ознайомлення Східному офісу Держаудитслужби. Надалі для уникнення таких ситуацій Замовником переглянуті умови тендерної документації, та в подальшому планується визначати вимогу щодо підтвердження тендерної пропозиції розрахунками АВК іншим чином.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-05 13:59:02

Пояснення Східному офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b)

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Необхідно зазначити, що Законом встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме: не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Поряд з цим, статтею 25 Закону передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією.
Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону.
Після аукціону в системі закупівель «ProZorro» відкривається інформація щодо ціни пропозиції учасників та розрахунків до неї у разі наявності.
Так, при допущені до аукціону, підтверджено повну відповідність тендерної пропозиції тендерній документації, не зважаючи на те, що розрахунки доступні Замовнику до перегляду після аукціону.
Посібником «Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі», підготовлені в рамках проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» визначено, що розгляд та оцінка відповідності пропозиції встановленим в тендерній документації вимогам здійснюється протягом 20 робочих днів до аукціону. За результатами аукціону Замовник визначає переможця тендеру та приймає рішення про намір укласти договір (стр. 94).
Так, даним посібником теж не визначено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після аукціону, на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, у Замовника відсутні законодавчі підстави відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку із невідповідністю його пропозиції тендерній документації (відсутністю розрахунків до тендерної пропозиції) після аукціону.
Зазначене підтверджується роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06.
З аналогічним питанням можна ознайомитися на сайті Уповноваженого – органу за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a8388dcb-5669-48ee-a15d-c8ad696b2cb&lang=uk-UA.
Додатково повідомляємо, що переможцем тендеру ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" надано тендерну пропозицію та розрахунки до тендерної пропозиції за результатами аукціону, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
При необхідності, Замовник може надати їх для ознайомлення Східному офісу Держаудитслужби.
Надалі для уникнення таких ситуацій Замовником переглянуті умови тендерної документації, та в подальшому планується визначати вимогу щодо підтвердження тендерної пропозиції розрахунками АВК іншим чином.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наразі, Замовником розглядається питання щодо виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби, шляхом розірвання договору

2019-08-30 14:21:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 травня 2019
UA-2019-04-22-001649-b99d80612ffc8440aab71230b30325500
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТРАКЦІЯ ІНФРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 травня 2019 16:38
Протокол 4.pdf
29 травня 2019 16:38
Рішення від 15.02.2019 № 1660.pdf
29 травня 2019 16:40
Електронний підпис

Публічні документи

23 травня 2019 17:59
Електронний підпис
23 травня 2019 17:58
8) 545-573.pdf
23 травня 2019 17:58
7) 515-544.pdf
23 травня 2019 17:58
6) 497-514.pdf
23 травня 2019 17:58
5) 96-99.pdf
23 травня 2019 17:58
5.9) 496.pdf
23 травня 2019 17:58
5.8) 472-495.pdf
23 травня 2019 17:58
5.7) 406-471.pdf
23 травня 2019 17:58
5.6) 377-405.pdf
23 травня 2019 17:58
5.5) 297-376.pdf
23 травня 2019 17:58
5.4) 236-296.pdf
23 травня 2019 17:58
5.3) 178-235.pdf
23 травня 2019 17:58
5.2) 110-177.pdf
23 травня 2019 17:58
5.1) 100-109.pdf
23 травня 2019 17:58
4) 51-95.pdf
23 травня 2019 17:58
3) 19-50.pdf
23 травня 2019 17:58
2) 4-18.pdf
23 травня 2019 17:58
0) 1-2 (реєстр).pdf

Документи

29 травня 2019 16:33
Протокол 2.pdf
29 травня 2019 16:39
Електронний підпис

Документи

29 травня 2019 16:34
Протокол 3.pdf
29 травня 2019 16:39
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2019 10:22
Електронний підпис
24 травня 2019 10:22
Електронний підпис
24 травня 2019 10:20
Тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2019 10:20
Устав оригинал скан.pdf
24 травня 2019 10:20
С-во про ПДВ.pdf
24 травня 2019 10:20
Свідоцтво лабораторія.pdf
24 травня 2019 10:20
св-во техніка.pdf
24 травня 2019 10:20
Реєстр.pdf
24 травня 2019 10:20
Проект договору.pdf
24 травня 2019 10:20
Працівники, накази.pdf
24 травня 2019 10:20
Ліцензия.pdf
24 травня 2019 10:20
Довідка ПУМБ.pdf
24 травня 2019 10:20
відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 травня 2019 10:20
Аналогічний договір.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" #41085274

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

29 травня 2019 16:32
Протокол 1.pdf
29 травня 2019 16:40
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2019 11:07
Електронний підпис
24 травня 2019 10:59
Технічне завдання.pdf
24 травня 2019 10:59
копія антикор прогр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

ТОВ "ТРАКЦІЯ ІНФРА"

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" 319 987 655,44
UAH з ПДВ
316 787 655,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАКЦІЯ ІНФРА" 319 887 305,64
UAH з ПДВ
319 887 305,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 10:22
Електронний підпис
24 травня 2019 10:22
Електронний підпис
24 травня 2019 10:20
Тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2019 10:20
Устав оригинал скан.pdf
24 травня 2019 10:20
С-во про ПДВ.pdf
24 травня 2019 10:20
Свідоцтво лабораторія.pdf
24 травня 2019 10:20
св-во техніка.pdf
24 травня 2019 10:20
Реєстр.pdf
24 травня 2019 10:20
Проект договору.pdf
24 травня 2019 10:20
Працівники, накази.pdf
24 травня 2019 10:20
Ліцензия.pdf
24 травня 2019 10:20
Довідка ПУМБ.pdf
24 травня 2019 10:20
відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 травня 2019 10:20
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

ТОВ "ТРАКЦІЯ ІНФРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
#31933268
Переможець 316 787 655,44
UAH з ПДВ
04 липня 2019 15:32

Документи

04 липня 2019 15:32
Електронний підпис
04 липня 2019 15:31
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
#31933268
316 787 655,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 15:32
Електронний підпис
04 липня 2019 15:31
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 17:18
Ду 3 24.07-1.pdf укладений
02 жовтня 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 15:54
Повідомлення Ду 2 24.07-1.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 15:56
Повідомлення Ду 1 24.07-1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 12:04
Повідомлення Ду 1 24.07-1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 09:18
24.07-1.pdf укладений
26 липня 2019 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 85 838 171,65
UAH (в тому числі ПДВ 14 306 361,94 UAH)
Причини розірвання договору: ..