Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU BD.1.1-1: 2013 Service for in-line repair of motor vehicles
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yavorskaya Miroslava +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 320 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 22 квітня 2019 18:31 |
Enquiries until: | 14 травня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 20 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 травня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 320 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 10:47 |
перелік змін.doc | |
17 травня 2019 10:47 |
ТД зі змінами.pdf | |
15 травня 2019 17:57 |
перелік змін.doc | |
22 квітня 2019 18:31 |
проект договору.docx |
17 травня 2019 10:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2019 10:47 |
перелік змін.doc
|
||||||
17 травня 2019 10:47 |
ТД зі змінами.pdf
|
||||||
15 травня 2019 17:57 |
перелік змін.doc
|
||||||
22 квітня 2019 18:31 |
проект договору.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 03 червня 2019 18:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000003 ● c6c8ae3f78cf41f9b1a12d96fe8fb2bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 11:34 |
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-04-22-001649-b 22.04.2019 Департамент благоустрою та інфраструктури інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 13:00:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації встановлено, що у разі складання розрахунку в програмному комплексі АВК, або в інших програмних комплексах до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються всі розрахунки, які є її складовими: локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загально виробничі та адміністративні витрати.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Весташляхбуд» відсутні договірна ціна та всі розрахунки, які є її складовими. Учасником надано лише розрахунок вартості машин та механізмів.
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Весташляхбуд» через відсутність документів, які вимагалися Додатком 4 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-06 09:40:45
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b)
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Необхідно зазначити, що Законом встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме: не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з цим, статтею 25 Закону передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією. Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону. Після аукціону в системі закупівель «ProZorro» відкривається інформація щодо ціни пропозиції учасників та розрахунків до неї у разі наявності. Так, при допущені до аукціону, підтверджено повну відповідність тендерної пропозиції тендерній документації, не зважаючи на те, що розрахунки доступні Замовнику до перегляду після аукціону. Посібником «Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі», підготовлені в рамках проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» визначено, що розгляд та оцінка відповідності пропозиції встановленим в тендерній документації вимогам здійснюється протягом 20 робочих днів до аукціону. За результатами аукціону Замовник визначає переможця тендеру та приймає рішення про намір укласти договір (стр. 94). Так, даним посібником теж не визначено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після аукціону, на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до вищезазначеного, у Замовника відсутні законодавчі підстави відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку із невідповідністю його пропозиції тендерній документації (відсутністю розрахунків до тендерної пропозиції) після аукціону. Зазначене підтверджується роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06. З аналогічним питанням можна ознайомитися на сайті Уповноваженого – органу за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a8388dcb-5669-48ee-a15d-c8ad696b2cb&lang=uk-UA. Додатково повідомляємо, що переможцем тендеру ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" надано тендерну пропозицію та розрахунки до тендерної пропозиції за результатами аукціону, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. При необхідності, Замовник може надати їх для ознайомлення Східному офісу Держаудитслужби. Надалі для уникнення таких ситуацій Замовником переглянуті умови тендерної документації, та в подальшому планується визначати вимогу щодо підтвердження тендерної пропозиції розрахунками АВК іншим чином.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-05 13:59:02
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-22-001649-b)
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Необхідно зазначити, що Законом встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме: не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Поряд з цим, статтею 25 Закону передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією.
Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону.
Після аукціону в системі закупівель «ProZorro» відкривається інформація щодо ціни пропозиції учасників та розрахунків до неї у разі наявності.
Так, при допущені до аукціону, підтверджено повну відповідність тендерної пропозиції тендерній документації, не зважаючи на те, що розрахунки доступні Замовнику до перегляду після аукціону.
Посібником «Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі», підготовлені в рамках проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» визначено, що розгляд та оцінка відповідності пропозиції встановленим в тендерній документації вимогам здійснюється протягом 20 робочих днів до аукціону. За результатами аукціону Замовник визначає переможця тендеру та приймає рішення про намір укласти договір (стр. 94).
Так, даним посібником теж не визначено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після аукціону, на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, у Замовника відсутні законодавчі підстави відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку із невідповідністю його пропозиції тендерній документації (відсутністю розрахунків до тендерної пропозиції) після аукціону.
Зазначене підтверджується роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06.
З аналогічним питанням можна ознайомитися на сайті Уповноваженого – органу за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a8388dcb-5669-48ee-a15d-c8ad696b2cb&lang=uk-UA.
Додатково повідомляємо, що переможцем тендеру ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" надано тендерну пропозицію та розрахунки до тендерної пропозиції за результатами аукціону, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
При необхідності, Замовник може надати їх для ознайомлення Східному офісу Держаудитслужби.
Надалі для уникнення таких ситуацій Замовником переглянуті умови тендерної документації, та в подальшому планується визначати вимогу щодо підтвердження тендерної пропозиції розрахунками АВК іншим чином.
- № 3302-06_24704-06 від 05.08.2016.pdf
- Посібник «Коментарі до законодавства України про публічні зак.pdf
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наразі, Замовником розглядається питання щодо виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби, шляхом розірвання договору
2019-08-30 14:21:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ТРАКЦІЯ ІНФРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
316 787 655,44
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 17:18
|
Ду 3 24.07-1.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2019 15:54
|
Повідомлення Ду 2 24.07-1.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:56
|
Повідомлення Ду 1 24.07-1.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 12:04
|
Повідомлення Ду 1 24.07-1.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 09:18
|
24.07-1.pdf | укладений |
26 липня 2019 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |