Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
740 543,16 UAH
UA-2019-04-22-001619-c ● 3b300c41add1494cbad69db5708120e3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563270 |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 glavbyxsmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2019 15:55 |
Очікувана вартість: | 740 543,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22216 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
304 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Станція тех обслуговування виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 15:11 |
ТД_тех обслуж.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимагаємо внести до проекту договору зміни
Дата подання: 23 квітня 2019 11:34
Дата відповіді: 30 квітня 2019 08:13
ВИМОГА
1. Додатком 4 до тендерної документації передбачений проект договору на закупівлю послуг за державні кошти.
Пунктом 2.5. договору передбачено: «Виконавець встановлює гарантійний термін якості наданих послуг протягом 2-х років з моменту підписання акту наданих послуг».
У відповідності до п. 2 розділу VIII «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615, гарантійні зобов’язання виконавця стосовно виконаних робіт (операцій) з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та їх складових частин (систем) наведено у додатку 4 до цих Правил.
Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виклавши п. 2.5. договору у наступній редакції:
«2.5. Виконавець надає гарантію на надані послуги згідно «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615, за умови дотримання Замовником рекомендацій по експлуатації автомобіля в період гарантійного строку».
2. Пунктом 6.2.6. договору передбачено право Замовника відмовитися від здійснення оплати, в разі надання неякісних послуг, в тому числі при виявлені даного факту після підписання акту наданих послуг.
Вважаємо даний пункт договору таким, що порушує вимоги цивільного законодавства, оскільки як договором, так і чинним законодавством (ст. 858 ЦК України) передбачені як гарантійні зобов’язання виконавця, так і відповідальність за порушення умов договору стосовно якості наданих послуг.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виключивши з договору п. 6.2.6.
3. Пунктом 7.4. договору передбачено: «У випадку порушення термінів Договору та у разі несвоєчасного усунення дефектів, які виникли під час виконання робіт та зафіксовані Сторонами в дефектному акті, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від загальної вартості Договору».
Пунктом 7.6. договору передбачено: «У разі затримки надання послуг або наданні не в повному обсязі послуги, заявлені Замовником, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від загальної вартості Договору».
Вважаємо, що зазначені умови договору є взаємопов’язаними та передбачають застосування відповідальності за одні й тіж самі порушення.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виключивши дублювання відповідальності.
4. Пунктом 7.7. договору передбачено: «У разі надання неякісних послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 40% від загальної вартості Договору. Факт надання неякісних послуг підтверджується висновком СТО, яке визначає Замовник».
Вважаємо, що зазначений розмір штрафу не відповідає нормам чинного законодавства (ст. 231 ГК України) та є необгрунтовано великим.
Крім того, вважаємо, що факт надання послуг повинен підтверджуватися висновком незалежного експерта, акредитованого згідно з законодавством України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виклавши п. 7.7. договору в наступній редакції:
«7.7. У разі надання неякісних послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісних послуг. Факт надання неякісних послуг підтверджується висновком незалежного експерта, акредитованого згідно із законодавством України.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашої вимоги від 23.04.2019 року повідомляємо, що вимоги Тендерної документації і проекту Договору в тому числі є обов’язковими для виконання всіх бажаючих учасників.
Суворість наших вимог аргументується бажанням отримати послуги високої якості, та відсіяти недобросовісних підрядників.
Перелічені вимоги не мають дискримінаційного характеру і є необхідними для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору на закупівлю послуг за державні кошти.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісних послуг, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
На підставі вищевказаного вважаємо за недоцільне вносити зміни до дійсної Тендерної документації.
Суворість наших вимог аргументується бажанням отримати послуги високої якості, та відсіяти недобросовісних підрядників.
Перелічені вимоги не мають дискримінаційного характеру і є необхідними для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору на закупівлю послуг за державні кошти.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісних послуг, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
На підставі вищевказаного вважаємо за недоцільне вносити зміни до дійсної Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2019 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОБАЧОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
738 300,00
UAH з ПДВ
|
738 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
740 540,00
UAH з ПДВ
|
740 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОБАЧОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2725222297 |
Переможець |
738 300,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 08:44
|
доп угода №1.pdf | укладений |
11 червня 2019 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 09:43
|
договор.pdf | укладений |
04 червня 2019 09:43
|