Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
740 543,16 UAH
UA-2019-04-22-001619-c 3b300c41add1494cbad69db5708120e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Ткаченко

+380612246921 glavbyxsmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38563270
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6
Контактна особа: Каріна Ткаченко
+380612246921
glavbyxsmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 15:55
Очікувана вартість: 740 543,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22216 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
304 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Станція тех обслуговування виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 15:11
ТД_тех обслуж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимагаємо внести до проекту договору зміни
Дата подання: 23 квітня 2019 11:34
Дата відповіді: 30 квітня 2019 08:13
ВИМОГА 1. Додатком 4 до тендерної документації передбачений проект договору на закупівлю послуг за державні кошти. Пунктом 2.5. договору передбачено: «Виконавець встановлює гарантійний термін якості наданих послуг протягом 2-х років з моменту підписання акту наданих послуг». У відповідності до п. 2 розділу VIII «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615, гарантійні зобов’язання виконавця стосовно виконаних робіт (операцій) з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та їх складових частин (систем) наведено у додатку 4 до цих Правил. Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виклавши п. 2.5. договору у наступній редакції: «2.5. Виконавець надає гарантію на надані послуги згідно «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615, за умови дотримання Замовником рекомендацій по експлуатації автомобіля в період гарантійного строку». 2. Пунктом 6.2.6. договору передбачено право Замовника відмовитися від здійснення оплати, в разі надання неякісних послуг, в тому числі при виявлені даного факту після підписання акту наданих послуг. Вважаємо даний пункт договору таким, що порушує вимоги цивільного законодавства, оскільки як договором, так і чинним законодавством (ст. 858 ЦК України) передбачені як гарантійні зобов’язання виконавця, так і відповідальність за порушення умов договору стосовно якості наданих послуг. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виключивши з договору п. 6.2.6. 3. Пунктом 7.4. договору передбачено: «У випадку порушення термінів Договору та у разі несвоєчасного усунення дефектів, які виникли під час виконання робіт та зафіксовані Сторонами в дефектному акті, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від загальної вартості Договору». Пунктом 7.6. договору передбачено: «У разі затримки надання послуг або наданні не в повному обсязі послуги, заявлені Замовником, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від загальної вартості Договору». Вважаємо, що зазначені умови договору є взаємопов’язаними та передбачають застосування відповідальності за одні й тіж самі порушення. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виключивши дублювання відповідальності. 4. Пунктом 7.7. договору передбачено: «У разі надання неякісних послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 40% від загальної вартості Договору. Факт надання неякісних послуг підтверджується висновком СТО, яке визначає Замовник». Вважаємо, що зазначений розмір штрафу не відповідає нормам чинного законодавства (ст. 231 ГК України) та є необгрунтовано великим. Крім того, вважаємо, що факт надання послуг повинен підтверджуватися висновком незалежного експерта, акредитованого згідно з законодавством України. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести до проекту договору зміни, виклавши п. 7.7. договору в наступній редакції: «7.7. У разі надання неякісних послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісних послуг. Факт надання неякісних послуг підтверджується висновком незалежного експерта, акредитованого згідно із законодавством України.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашої вимоги від 23.04.2019 року повідомляємо, що вимоги Тендерної документації і проекту Договору в тому числі є обов’язковими для виконання всіх бажаючих учасників.
Суворість наших вимог аргументується бажанням отримати послуги високої якості, та відсіяти недобросовісних підрядників.
Перелічені вимоги не мають дискримінаційного характеру і є необхідними для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору на закупівлю послуг за державні кошти.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісних послуг, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
На підставі вищевказаного вважаємо за недоцільне вносити зміни до дійсної Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОБАЧОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 738 300,00
UAH з ПДВ
738 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ" 740 540,00
UAH з ПДВ
740 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 10:48
Електронний підпис
20 травня 2019 10:47
Електронний підпис
20 травня 2019 10:46
МВС.pdf.p7s
20 травня 2019 10:46
МВС.pdf
20 травня 2019 10:46
ДФС.pdf.p7s
20 травня 2019 10:46
ДФС.pdf
06 травня 2019 15:14
Реєстр документів.pdf.p7s
06 травня 2019 15:14
Реєстр документів.pdf
06 травня 2019 15:14
Додаток 6 Листи згоди.pdf
06 травня 2019 15:13
Додаток 2 ст. 17.pdf.p7s
06 травня 2019 15:13
Додаток 2 ст. 17.pdf
06 травня 2019 15:13
Додаток 1 ч.2.1 Звіти ЄСВ.pdf
06 травня 2019 15:13
Довідки.pdf.p7s
06 травня 2019 15:13
Довідки.pdf
06 травня 2019 15:13
Протокол НР.7z
06 травня 2019 15:13
Наказ Фролова Ю.М.7z
06 травня 2019 15:13
Лист для клієнтів.7z
06 травня 2019 15:13
Гарантія 11523-19.7z
06 травня 2019 15:13
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

07 травня 2019 09:48
витяг Сидоренко.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОБАЧОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОБАЧОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2725222297
Переможець 738 300,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 15:26

Документи

16 травня 2019 15:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОБАЧОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2725222297
738 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 08:44
доп угода №1.pdf укладений
11 червня 2019 08:43
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 09:43
договор.pdf укладений
04 червня 2019 09:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Виявлена помилка, яку не можливо усунути