Капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку за адресою: вул. Привокзальна, 8 Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 222 000,00 UAH
UA-2019-04-22-001550-c d99665f693844f89b49bf54c23c775dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження замовника: 02068, Україна, Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11
Контактна особа замовника: Ірина Кононенко
+380445649093
ukb.torgi@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 11:16
Очікувана вартість: 2 222 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) житлового будинку за адресою: вул. Привокзальна, 8 Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київ, м. Київ, вул. Привокзальна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 квітня 2019 16:14
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2019 15:01
Додатки_1-4.doc
22 квітня 2019 15:01
ТД_Привокзал_на.doc
22 квітня 2019 15:01
Додатки_5-9_Привокз.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-001550-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Архстрой Фасад, Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 22 травня 2019 17:35
Оскарження рішення Замовника
Оскарження рішення Замовника в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 15:45
На Ваш запит повідомляємо наступне.
1. Згідно з ч.3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХСТРОЙ ФАСАД» умовам тендерної документації. Протоколом засідання тендерного комітету №11 від 15.05.2019 року пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХСТРОЙ ФАСАД» була відхилена на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність умовам тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції зафіксовані наступні невідповідності умовам тендерної документації.
1) Не на всіх документах тендерної пропозиції міститься підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки (зокрема, розрахунок договірної ціни не містить необхідних реквізитів) У п.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер і підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки. Розрахунок договірної ціни - це документ, який складається безпосередньо учасником торгів. У складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХСТРОЙ ФАСАД» наданий розрахунок договірної ціни, який не містить підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки.
2) Копії документів, які вимагалися додатком 2 тендерної документації, зокрема, копія аналогічного договору, не завірені належним чином (п.г приміток додатку 2 до тендерної документації).
3) В довідці, які містить відомості про учасника, не зазначена адреса банку (п.1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації).
4) Згідно з п.6 розділу 3 тендерної документації учасник, пропозиція, якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною, повинен протягом одного робочого дня з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника найбільш економічно вигідною, оприлюднити на веб-порталі уповноваженого органу наступні документи:
- розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону. Учасник повинен надати ціну за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) подається у форматі “PDF”. У випадку невиконання вимог цього абзацу – пропозиція учасника відхиляється, як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасник не надав вищезазначених документів у встановлені строки, а саме: протягом одного робочого дня з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника найбільш економічно вигідною (з 13.05.2019 року).
2. Згідно з абз.2 ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо інформацію про пропозицію переможця торгів. Протоколом засідання тендерного комітету №12 від 17.05.2019 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ТРЕЙДІНГ" було визначено переможцем торгів, оскільки, пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації.
1. Запитувач зазначає, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ТРЕЙДІНГ" надало в складі своєї пропозиції проект договору, не заповнений всіма реквізитами, які вимагалися Замовником, а саме відсутні відомості про номер свідоцтва ПДВ учасника. В примітках до додатку 8 тендерної документації зазначалося, що Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами (найменування, адреса, код ЄДРПОУ, номер свідоцтва ПДВ (у разі наявності), банківські реквізити) та підписаний зі своєї сторони проект договору. Виходячи з вищенаведеного, учасник повинен зазначати номер свідоцтва ПДВ тільки у разі наявності. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ГРІН ТРЕЙДІНГ" не міститься свідоцтво платника податку на додану вартість. Таким чином, Замовник не може стверджувати про наявність цього свідоцтва у учасника.
2. Відповідно до додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати копію зазначеного у довідці договору (-ів) щодо виконання робіт з капітального ремонту або будівництва (реконструкції), завірена належним чином. До копії аналогічного договору учасник додає копії актів виконаних робіт КБ-2 та довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах. ТОВ "ГРІН ТРЕЙДІНГ" надало вищезазначені документи. Замовник не може стверджувати про наявність будь-яких додаткових угод, які є невід'ємними частинами до аналогічного договору. Запитувачем не було доведено навявність підстав для відхилення пропозиції учасника в цій частині.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції ТОВ "ГРІН ТРЕЙДІНГ".

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ" 1 821 123,07
UAH з ПДВ
1 413 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Архстрой Фасад 1 663 726,80
UAH з ПДВ
1 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Грін Трейдінг" 1 785 991,19
UAH з ПДВ
1 785 991,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 12:06
Привокзальна, 8.rar

Публічні документи

08 травня 2019 12:17
sign.p7s
08 травня 2019 12:13
r_22_ДЦ_ОПР.pdf
08 травня 2019 12:13
r_22_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
08 травня 2019 12:13
r_22_ДЦ_ИВР.pdf
08 травня 2019 12:13
r_22_ДЦ_ДЦпз.pdf
08 травня 2019 12:13
r_22_ДЦ_ДЦад.pdf
08 травня 2019 12:13
r_22_ДЦ_ДЦ.pdf
08 травня 2019 12:13
r_22_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
08 травня 2019 12:12
26. Лист про ЕЦП.pdf
08 травня 2019 12:12
24. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2019 12:12
23. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 травня 2019 12:12
22. Відгук.pdf
08 травня 2019 12:12
21. 2. КБ 2в_ КБ 3.pdf
08 травня 2019 12:12
15. Ліцензія_ дозвіл.pdf
08 травня 2019 12:12
14. Статут.pdf
08 травня 2019 12:12
10. Проект договору.pdf
08 травня 2019 12:12
5. Гарантійний лист 1.pdf
08 травня 2019 12:12
3. Стаття 17.pdf
08 травня 2019 12:12
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 08:17
Довідка з податкової.rar
20 травня 2019 08:03
20. Кошторис.pdf
20 травня 2019 08:03
01. Тендерна пропозиція.pdf
16 травня 2019 09:17
20. Кошторис.pdf
16 травня 2019 09:17
01. Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2019 19:54
sign.p7s
07 травня 2019 19:44
Nakaz_savchenko.zip
07 травня 2019 19:44
Licenzia.zip
07 травня 2019 19:44
29. Копія паспорта.pdf
07 травня 2019 19:44
Doverka_savchenko.zip
07 травня 2019 19:44
201518_19_19_1_11_000.00.zip
07 травня 2019 19:44
26. Проект договору.pdf
07 травня 2019 19:44
31. Копія наказу.pdf
07 травня 2019 19:44
30. Копія Протоколу.pdf
07 травня 2019 19:44
20. Кошторис.pdf
07 травня 2019 19:44
19. Відомості з ЄДР.pdf
07 травня 2019 19:44
05. Копія дозволу.pdf
07 травня 2019 19:44
03. Копія Статуту.pdf
07 травня 2019 19:44
01. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ"
#35975694
Відхилено 1 413 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 16:20
ПП Архстрой Фасад
#40224937
Відхилено 1 510 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 17:54
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
Переможець 1 785 991,19
UAH з ПДВ
17 травня 2019 20:43

Документи

13 травня 2019 16:20
sign.p7s

Документи

15 травня 2019 17:54
sign.p7s
15 травня 2019 16:34
Протокол №11.pdf

Документи

17 травня 2019 20:43
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 20:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
1 785 991,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 20:43
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 травня 2019 16:51
додаток 7 дог 188.PDF укладений
31 травня 2019 16:48
Дог№188 Привокзальна, 8.pdf укладений
31 травня 2019 16:48
sign.p7s зміни до договору
20 червня 2019 14:38
, 8 ДУ після експерт.PDF зміни до договору
20 червня 2019 13:46
, 8 Експ Звіт.PDF зміни до договору
20 червня 2019 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 13. Номер додаткової угоди:1. 14. Сума договору після внесення змін: 1783467,14 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 188
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку