Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Калоприймачі однокомпонентні
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-04-22-001547-c ● 54b6b53179ca4b908d9ef9fae6d103f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42305352 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20 |
Контактна особа: |
Мостинська Юлія +380979906175 buhvvcpmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
Калоприймачі однокомпонентні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, М.Володимир-Волинський, вулиця Павлова будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 15:00 |
оголошення КП.pdf |
22 квітня 2019 15:00 |
проект договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001547-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 22 квітня 2019 16:33
Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 16:39
Шановний Учаснику закупівлі. Уважно вивчивши Вашу вимогу, комунальне підприємство «Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги» (надалі – підприємство) повідомляє наступне: дана закупівля UA-2019-04-22-001547-c є допороговою. Для здійснення допорогових закупівель, в своїй роботі уповноважена особа нашого підприємства (надалі – Замовник) керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі – Інструкція).
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників (представництва чи філії виробника, офіційного дилера, офіційного дистриб’ютора, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів конкретно на цю процедуру закупівлі. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. Варто зазначити, що дана вимога передусім спрямована на здійснення закупівлі товару саме належної якості та неможливість закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції наше підприємство отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належної якості з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є абсолютно неможливим, що може призвести до надання неякісних медичних послуг особам з інвалідністю. Також замовник забезпечує можливість приймати участь всім потенційним учасникам та пропонувати свою пропозицію і при цьому отримувати гарантійні листи. Варто зазначити, що ринок товарів медичних виробів величезний. Та, як би це жахливо не звучало, але останнім часом почастішали випадки обману з боку постачальників, які стають переможцями закупівель, в питаннях наявності запропонованого товару, його якості. Через це зриваються терміни поставки недобросовісними постачальниками, запропонований товар після підписання договору не відповідає вимогам Замовника. Розрив договорів можливий, але призводить до затягування процедури надходження на підприємство необхідних виробів медичного призначення, через що страждають пацієнти з інвалідністю, бо неможливо вчасно забезпечити цих людей життєво необхідними виробами медичного призначення. Саме це є вагомою причиною запиту відповідного гарантійного листа. Адже наше підприємство, як медичний заклад, повинен допомагати пацієнтам з інвалідністю отримувати необхідні їм вироби медичного призначення та захистити їх від фальсифікованої продукції. Щодо зазначеного Вами спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ, щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 року, повідомляємо наступне, що Замовник проводить закупівлю не лікарських засобів, а виробів медичного призначення. Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про лікарські засоби» від 04 квітня 1996 року № 123/96-ВР, лікарський засіб-це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. При цьому до лікарських засобів належать: АФІ, продукція «in bulk»; готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); гомеопатичні засоби; засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів.
Аналізуючи вищезазначене, та відповідно до Додатку 5 до Постанови Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2006 року № 1686, калоприймачі— це не лікарські засоби, а вироби медичного призначення, забезпечення якими здійснюють заклади охорони здоров’я. Також звертаємо Вашу увагу, що листи Мінекономрозвитку зазвичай містять рекомендаційний характер. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що уповноважена особа нашого підприємства при здійсненні закупівель дотримується вимог нормативно-правових актів, що регулюють проведення закупівель. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Замовник лише намагається уникнути фальсифікації продукції, котра необхідна пацієнтам з інвалідністю, адже життя та здоров’я людей є головним пріоритетом діяльності нашого підприємства.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників (представництва чи філії виробника, офіційного дилера, офіційного дистриб’ютора, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів конкретно на цю процедуру закупівлі. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. Варто зазначити, що дана вимога передусім спрямована на здійснення закупівлі товару саме належної якості та неможливість закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції наше підприємство отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належної якості з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є абсолютно неможливим, що може призвести до надання неякісних медичних послуг особам з інвалідністю. Також замовник забезпечує можливість приймати участь всім потенційним учасникам та пропонувати свою пропозицію і при цьому отримувати гарантійні листи. Варто зазначити, що ринок товарів медичних виробів величезний. Та, як би це жахливо не звучало, але останнім часом почастішали випадки обману з боку постачальників, які стають переможцями закупівель, в питаннях наявності запропонованого товару, його якості. Через це зриваються терміни поставки недобросовісними постачальниками, запропонований товар після підписання договору не відповідає вимогам Замовника. Розрив договорів можливий, але призводить до затягування процедури надходження на підприємство необхідних виробів медичного призначення, через що страждають пацієнти з інвалідністю, бо неможливо вчасно забезпечити цих людей життєво необхідними виробами медичного призначення. Саме це є вагомою причиною запиту відповідного гарантійного листа. Адже наше підприємство, як медичний заклад, повинен допомагати пацієнтам з інвалідністю отримувати необхідні їм вироби медичного призначення та захистити їх від фальсифікованої продукції. Щодо зазначеного Вами спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ, щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 року, повідомляємо наступне, що Замовник проводить закупівлю не лікарських засобів, а виробів медичного призначення. Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про лікарські засоби» від 04 квітня 1996 року № 123/96-ВР, лікарський засіб-це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. При цьому до лікарських засобів належать: АФІ, продукція «in bulk»; готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); гомеопатичні засоби; засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів.
Аналізуючи вищезазначене, та відповідно до Додатку 5 до Постанови Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2006 року № 1686, калоприймачі— це не лікарські засоби, а вироби медичного призначення, забезпечення якими здійснюють заклади охорони здоров’я. Також звертаємо Вашу увагу, що листи Мінекономрозвитку зазвичай містять рекомендаційний характер. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що уповноважена особа нашого підприємства при здійсненні закупівель дотримується вимог нормативно-правових актів, що регулюють проведення закупівель. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Замовник лише намагається уникнути фальсифікації продукції, котра необхідна пацієнтам з інвалідністю, адже життя та здоров’я людей є головним пріоритетом діяльності нашого підприємства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР" #38899061 |
Переможець |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 14:31
|
угода.pdf | укладений |
23 серпня 2019 14:28
|
договір.pdf | укладений |
08 травня 2019 16:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 травня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
30 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 962,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Компанія Coloplast A/S (Denmark) зупинила виробництво наступних товарів: калоприймач 6300 стомічний мс2000 однокомпонентний, відкритий, непрозорий, отвір для вирізання 15-60 мм. Крім цього, з 1 серпня 2019 року дистриб’юція калоприймачів 6300 не здійснюється на територію України. Причиною виведення вищезазначених калоприймачів із асортименту є поява на ринку покращених аналогів. Тому виконання договору в подальшому є неможливим. |