Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
197 978,00 UAH
UA-2019-04-22-001419-c a3f015be883d4ab9becfbf12c158cfa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 12:53
Очікувана вартість: 197 978,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 989,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


бюджет участі, проект № 147
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
ноутбук

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО НВК № 66 ДМР, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 квітня 2019 10:44
Дата відповіді: 23 квітня 2019 11:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 23 квітня 2019 15:44
Дата відповіді: 24 квітня 2019 12:04
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Замовник вважає. що відсутня необхідність доповнювати Додаток 4 до тендерної документації, реченнями, які Ви пропонуєте.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 158 953,08
UAH з ПДВ
158 953,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 178 136,00
UAH з ПДВ
178 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 191 268,00
UAH з ПДВ
191 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 197 000,00
UAH з ПДВ
197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 13:22
Електронний підпис
13 травня 2019 12:49
Електронний підпис
07 травня 2019 20:22
Електронний підпис
07 травня 2019 20:18
Статут (нова редакція).pdf
07 травня 2019 20:17
Специфікація 27335.pdf
07 травня 2019 20:17
Проект договору.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 19:14
Електронний підпис
07 травня 2019 19:11
dell-iso14001 переклад.pdf
07 травня 2019 19:11
dell iso 9001переклад (1).pdf
07 травня 2019 19:11
Трудові книжки .pdf
07 травня 2019 19:11
Технічні вимоги.pdf
07 травня 2019 19:11
специфікація.pdf
07 травня 2019 19:11
сертификат делл.pdf
07 травня 2019 19:11
Проект договору.pdf
07 травня 2019 19:11
Можливість здійснення.pdf
07 травня 2019 19:11
Довідка о не внесені.pdf
07 травня 2019 19:11
Авторизаційний лист.pdf
07 травня 2019 19:11
7.3. Витяг з ПДВ.pdf
07 травня 2019 19:11
7.2.1. Опис коду доступу.pdf
07 травня 2019 19:11
7.1. Стаття 17.pdf
07 травня 2019 19:11
6.8. Відомості з ЄДР.pdf
07 травня 2019 19:11
6.7. Витяг з ЄДР.pdf
07 травня 2019 19:11
6.6. Виписка з ЄДР.pdf
07 травня 2019 19:11
6.2.2. Договір оренди Skoda.pdf
07 травня 2019 19:11
3580-4c02dfdd-e851-490b-8bb7-5e9f071df2d0.pdf
07 травня 2019 19:11
3580-32b845e7-a242-423a-b656-e49d282f574c.PDF
07 травня 2019 19:11
3580-1b148faf-aebd-4e71-b235-4fcd0e04b1a2.pdf
07 травня 2019 19:10
3580-05fb280d-c7c5-4389-afb8-0746052579a1.PDF
07 травня 2019 19:10
10.2. Протокол №8.pdf
07 травня 2019 19:10
10.1.1. Копія Статуту.pdf
07 травня 2019 19:10
10.1. Оригінал Статуту.pdf
07 травня 2019 19:10
10.1. Оригінал Статуту..pdf
07 травня 2019 19:10
1.18. Довідка 188 ГКУ.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 12:59
Електронний підпис
07 травня 2019 12:59
microsoft.pdf
07 травня 2019 12:59
Dell ноут2 до 14 08 22.jpg
07 травня 2019 12:59
Dell ноут1 до 14 08 22.jpg
07 травня 2019 12:59
Штатний розпис.pdf
07 травня 2019 12:59
Свідотство ПДВ.pdf
07 травня 2019 12:59
Приват про рахунок.pdf
07 травня 2019 12:59
окпо.pdf
07 травня 2019 12:59
Накази спивробитникив.pdf
07 травня 2019 12:59
Кредит днепр.PDF
07 травня 2019 12:59
ИНН Жукова цветной.pdf
07 травня 2019 12:59
Документ_ЄДР_1005304753.zip
07 травня 2019 12:59
Гос рег + ндс.pdf
07 травня 2019 12:59
видомості з ЄДРПОУ 25-04.pdf
07 травня 2019 12:59
антикор уповноважений.jpg
07 травня 2019 12:59
антикор программа.jpg
07 травня 2019 12:59
3021 -Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 158 953,08
UAH з ПДВ
13 травня 2019 11:59

Документи

13 травня 2019 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
158 953,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 11:40
Додаткова угода 1 від 11.06.2019.pdf зміни до договору
12 червня 2019 11:39
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 09:58
Договір 8А_19 від 24.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення Специфікації (Додаток № 1)
Номер договору про закупівлю: 8А/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8А/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 158 953,08
UAH (в тому числі ПДВ 26 492,18 UAH)