Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
461 459,00 UAH
UA-2019-04-22-001343-c ● 4df53e9629cd4c359a8c85b0339bc5d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Вовчанська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02002990 |
Місцезнаходження: | 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанський р-н, м. Вовчанськ, вул. 1 Травня, 1-А |
Контактна особа: |
Ірина Романцова +380934569624,+380574142479 vovcrb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2019 15:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 15:10 |
Початок аукціону: | 08 травня 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 461 459,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 307,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Детальний опис предмету закупівлі та технічне завдання в додатку 1 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62504, Україна, Харківська область, місто Вовчанськ, вул. Шевченко 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 14:27 |
ТД ком.обладнання (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 квітня 2019 10:45
Дата відповіді: 23 квітня 2019 13:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! По першому питанню: В тендерній документації (ДОДАТОК 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»)викладений третій абзац такого змісту: «У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею.» А також в кінці ДОДАТКА 1 є примітка: Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. По другому питанню: Згідно статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій повинна забезпечувати фіксацію дати та точного часу отримання тендерних пропозицій та неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання та розкриття таких пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Крім того в розділі 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вказані документи(що надає Учасник)як для юридичних так і для фізичних осіб підприємців. Згідно статті 29 «Електронний аукціон» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII оцінку пропозицій Учасників здійснює електронна система закупівель та надає Замовнику на розгляд пропозицію з найнижчою ціною. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2019 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
421 436,00
UAH з ПДВ
|
344 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЮРЧЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
403 665,20
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
436 518,00
UAH з ПДВ
|
352 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
369 859,00
UAH з ПДВ
|
367 551,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ДіСі Лінк" |
424 538,58
UAH з ПДВ
|
390 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Відхилено |
344 998,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:13
|
ФОП "ЮРЧЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3478413418 |
Відхилено |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 10:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
352 985,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 10:37
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
367 551,70
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2019 11:22
|
Дод уг комп.pdf | зміни до договору |
30 травня 2019 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 09:10
|
Договір комп 126.pdf | укладений |
27 травня 2019 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в додаток 1 до договору "Специфікація" |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 126 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |