Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо на ІІ-квартал 2019 року (філе курей бройлерів заморожене, тушка курей бройлерів заморожена, м’якуш яловичини заморожений, м’якуш свинини заморожений)
Очікувана вартість
98 046,00 UAH
UA-2019-04-22-001181-c 7775f0e7d686480eb2aad8a930fe58a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ирина Леонтьевна

+380997043694 lpu_02080017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995189
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., ДнІпро , ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 34
Контактна особа: Ирина Леонтьевна
+380997043694
lpu_02080017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
1. Дата оприлюднення закупівлі: 19.03.2019р. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2019-03-19-000489-а
Очікувана вартість закупівлі товару: 100000,00 грн. з ПДВ. (сто тисяч гривень 00 коп.) Процедура: відкриті торги. Закупівля НЕ ВІДБУЛАСЬ, через відсутність учасників.
2. Повторно оприлюднено відкриті торги, дата оприлюднення закупівлі: 03.04.2019р. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2019-04-03-001178-b. Очікувана вартість закупівлі товару: 100000,00 грн. з ПДВ. (сто тисяч гривень 00 коп.). Закупівля НЕ ВІДБУЛАСЬ, через відсутність достатньої кількості учасників.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 13:19
Оскарження наміру укласти договір: 05 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Філе курей бройлерів заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
475 кілограм
Тушка курей бройлерів заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
250 кілограм
М"якуш яловичини заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
250 кілограм
М"якуш свинини заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

22 квітня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ФУД"
#40422404
Переможець 98 046,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 13:19

Документи

24 квітня 2019 13:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 13:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ФУД"
#40422404
98 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 13:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 13:36
алянс 108.jpg зміни до договору
30 липня 2019 13:29
108 (1).pdf зміни до договору
14 червня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 11:11
Договор мясо Альянс Фуд.pdf укладений
06 травня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з реорганізацією КЗ правоприємником якого є КП, всі права та обов"язки переходять до нього. Зміна назви підприємства та реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 98 046,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 341,00 UAH)