Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Рукава»
Очікувана вартість
419 072,40 UAH
UA-2019-04-22-001115-c 3552c4a3504d470b9a543b4ae2d41a9b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 11:17
Очікувана вартість: 419 072,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2310 метр
«Рукава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 13:46
ТД_Рукава_торги 22.04.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 25 квітня 2019 12:52
Дата відповіді: 02 травня 2019 08:29
1.Уточныть,будь ласка, в тендерный документації зазначено маркування: Рукав високого тиску РВТ 215атм. 19х29,4 2SN, що відповідає маркуванню виробника,як рукав 2SN20 (3/4") DIN/EN 853. Якими документами підтвердити те,що Заявлений рукав відповідає товару Постачальника,надати порівняльну таблицю? 2. Рукав високого тиску типу 4SH, Ду31(32)мм, 325бар - на заявлений діаметр рукава відповідає робочий тиск 345бар 3. Чи можливо запропонувати товар згідно ДСТУ ISO?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» було розглянуто питання до закупівлі № UA-2019-04-22-001115-с по процедурі закупівлі «Рукава» повідомляємо наступне:
що відповідно до тендерної документації пункт 3.7 зазначається перелік документів, які учасник має надати для підтвердження відповідності запропонованої продукції замовленій у тому числі і відповідно додатку 11 «порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик»,
відповідно додатку 10 учасник має можливість запропонувати продукцію яка відповідає зазначеним вимогам або – « еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції та технічним вимогам або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації).»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-001115-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Будинок рукавів, Код ЄДРПОУ:38855270
Дата подання: 17 травня 2019 12:10
Лист оскарження
Просимо надати уточнюючі роз'яснення, що саме не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2019 14:47
Добрий день. Вашу пропозицію було відхилено у зв'язку з невірним оформленням документів, які необхідно подати згідно п. 3.2.1 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001115-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Будинок рукавів, Код ЄДРПОУ:38855270
Дата подання: 23 травня 2019 16:13
Лист вимога щодо роз'ясненнь
Чекаємо на офіційну відповідь щодо листа № 2305/19-1А від 23.05.2019 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 11:24
Добрий день. У випадку отримання офіційного запиту отриманого на нашу адресу буде надана офіційна відповідь на Вашу адресу.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001115-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Будинок рукавів, Код ЄДРПОУ:38855270
Дата подання: 27 травня 2019 11:39
Щодо офіційного листа від учасника торгів
Доброго дня, офційний лист був завантажений разом зі зверненням. Чекаємо на відповідь.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2019 12:08
Доброго дня! Згідно п.3 Статі 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Станом на 30.05.2019 до авторизованого електронного майданчику (який авторизовано Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет) електронного листа від ТОВ «Будинок рукавів» з вихідним № 2305/19-1А від 23.05.2019 не надходило і в свою чергу Замовник його прочитати, а тим паче відповісти на нього, не в змозі (про, що повідомлялось раніше – запитання та відповідь UA-2019-04-22-001115-c.a2 від 23.05.19).
Також, для можливості надання відповіді на Вашу адресу було перевірено реєстрацію вхідних листів, які приходять на адресу філії ЦРЕКМ поштою в паперовому, або електронному вигляді, лист № 2305/19-1А від 23.05.2019 ТОВ «Будинок рукавів» не надходив.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001115-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Будинок рукавів, Код ЄДРПОУ:38855270
Дата подання: 29 травня 2019 12:38
Чекаємо на відповідь, на лист від 23-го травня 2019 року.
Вих. № 2305/19-1А від 23.05.2019 року
Вх. № __________________________
«Щодо участі у тендері «Рукава» № UA-2019-04-22-001115-c»
ФІЛІЯ «ЦЕНТР З РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ КОЛІЙНИХ МАШИН»
ПРЕТЕНЗІЙНИЙ ЛИСТ
(вимога до замовника тендерних торгів через систему «www.dzo.com.ua»)
17.05.2019 року ТОВ «Будинок рукавів» отримало «Протокол 141/19-ТК розгляду тендерних пропозицій», в якому в Пункті 7 зазначено, що пропозиція ТОВ «Будинок рукавів» визнана найбільш економічно вигідною, але не відповідає умовам тендерної документації по лот №1.
17.05.2019 року ТОВ «Будинок рукавів» надіслало офіційний лист через систему «www.dzo.com.ua» за вих. № 1705/19-1А від 17.05.2019 року з проханням надати чіткі роз’яснення щодо невідповідності умовам тендерної документації по лот №1.
22.05.2019 року нами було отримано загальне коротке повідомлення через систему «www.dzo.com.ua» про невірне оформлення документів, які необхідно подати для участі у тендері згідно п. 3.2.1 до Тендерної документації.
Згідно чинного законодавства Україні (ЗУ «Доступ до публічної інформації», ЗУ «Про звернення громадян» та Положень «Про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації»), звертаємося з вимогою надати на бланку підприємства офіційну відповідь, яка містить обґрунтовані та конкретні роз’яснення, що саме не відповідає правильному оформленню документів, які були надані ТОВ «Будинок рукавів» згідно п. 3.2.1 Тендерної документації для участі у тендері.
Даний лист був направлений 23-го травня 2019 року, та на цей час ми не отримали відповідь!
З повагою, ТОВ "Будинок рукавів".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2019 12:09
Доброго дня! Згідно п.3 Статі 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Станом на 30.05.2019 до авторизованого електронного майданчику (який авторизовано Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет) електронного листа від ТОВ «Будинок рукавів» з вихідним № 2305/19-1А від 23.05.2019 не надходило і в свою чергу Замовник його прочитати, а тим паче відповісти на нього, не в змозі (про, що повідомлялось раніше – запитання та відповідь UA-2019-04-22-001115-c.a2 від 23.05.19).
Також, для можливості надання відповіді на Вашу адресу було перевірено реєстрацію вхідних листів, які приходять на адресу філії ЦРЕКМ поштою в паперовому, або електронному вигляді, лист № 2305/19-1А від 23.05.2019 ТОВ «Будинок рукавів» не надходив.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001115-c.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Будинок рукавів, Код ЄДРПОУ:38855270
Дата подання: 30 травня 2019 13:26
Лист_щодо_роз-яснень
У додатку Ви зможете знайти офіційний лист. Чекаємо на відповідь.
З повагою ТОВ "Будинок рукавів".
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

30 травня 2019 13:26
Лист_щодо_роз-яснень 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Гидростандарт 310 572,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 232 758,60
UAH з ПДВ
181 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будинок рукавів 404 997,60
UAH з ПДВ
399 997,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОПТТОРГСНАБ 419 054,40
UAH з ПДВ
402 417,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛ ЕНЕРДЖИ" 419 052,00
UAH з ПДВ
419 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 14:41
технічні док-ти.rar
07 травня 2019 14:41
регестраційні док.rar
07 травня 2019 14:41
пропозиція.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 10:46
1.Додаток №2 Заявка №2.pdf
07 травня 2019 12:20
30. Довідка санкції.pdf
07 травня 2019 12:20
31. Додаток №11.pdf
07 травня 2019 12:20
29. Додаток №10.pdf
07 травня 2019 12:20
26. МТБ виробник 2019.pdf
07 травня 2019 12:20
24. Сертификат Дилер.pdf
07 травня 2019 12:20
23. Гарантійний лист.pdf
07 травня 2019 12:20
21. Центр акредитації.pdf
07 травня 2019 12:20
14.Додаток №1 Витяг ПДВ.PDF
07 травня 2019 12:20
13.Додаток №1 Статут.pdf
07 травня 2019 12:20
10. Додаток №1 Наказ.pdf
07 травня 2019 12:20
3. Додаток №5.pdf
07 травня 2019 12:20
2. Лист щодо договору.pdf
07 травня 2019 12:20
1. Додаток №2 Заявка.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 09:42
8.Дані на товар.pdf
07 травня 2019 09:42
7.6.Сертифікати якості.pdf
07 травня 2019 09:42
7.4.Лаборатрія.pdf
07 травня 2019 09:42
7.3.Паспорт.pdf
07 травня 2019 09:42
6.5.Захист довкілля.pdf
07 травня 2019 09:42
6.3.Витяг ПДВ.pdf
07 травня 2019 09:42
6.2.Статут.pdf
07 травня 2019 09:42
6.2.Зміни до статуту.pdf
07 травня 2019 09:42
6.1.2Протокол та наказ.pdf
07 травня 2019 09:42
3.1.Гарантія 2357-0519.zip

Публічні документи

07 травня 2019 09:45
ЕЦП.zip
07 травня 2019 09:32
8. ДАНІ НА ТОВАР.PDF
07 травня 2019 09:32
3.2 Копія ISO.PDF
07 травня 2019 09:32
3.2 QH_Сертифікат ISO.pdf
07 травня 2019 09:32
3.2 Good_Drill_обладнання.pdf
07 травня 2019 09:32
2.2 Зразки паспортів GD.pdf
07 травня 2019 09:32
Статут товариства.pdf
07 травня 2019 09:32
Протокольні рішення.pdf
07 травня 2019 09:32
Довідка ст17.PDF
07 травня 2019 09:32
Лист уповноваж особа.PDF
07 травня 2019 09:32
3. ГАРАНТІЯ.rar

Публічні документи

03 травня 2019 15:53
ст. 17 закону україни.pdf
03 травня 2019 15:53
підписант.pdf
03 травня 2019 15:53
заявка.pdf
03 травня 2019 15:53
дослідження.pdf
03 травня 2019 15:53
додаток 11.pdf
03 травня 2019 15:53
додаток 9.pdf
03 травня 2019 15:53
додаток 5.pdf
03 травня 2019 15:53
додаток 4.pdf
03 травня 2019 15:53
довкілля довідка.pdf
03 травня 2019 15:53
декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Гидростандарт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ТОВ Будинок рукавів

ТОВ ОПТТОРГСНАБ

ТОВ "ОЛ ЕНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Гидростандарт
#33470962
Відхилено 156 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 15:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
#36549406
Відхилено 181 990,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 11:50
ТОВ Будинок рукавів
#38855270
Відхилено 399 997,60
UAH з ПДВ
17 травня 2019 11:53
ТОВ ОПТТОРГСНАБ
#41098351
Переможець 402 417,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 09:49

Документи

15 травня 2019 15:34
Електронний підпис
15 травня 2019 15:33
Протокол 139-19-ТК.pdf

Документи

17 травня 2019 11:50
Електронний підпис
17 травня 2019 11:49
Протокол 140-19-ТК.pdf

Документи

17 травня 2019 11:52
Електронний підпис
17 травня 2019 11:52
Протокол 141-19-ТК.pdf

Документи

21 травня 2019 09:49
Електронний підпис
21 травня 2019 07:54
Протокол 151-19-ТК.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОПТТОРГСНАБ
#41098351
402 417,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 09:49
Електронний підпис
21 травня 2019 07:54
Протокол 151-19-ТК.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:21
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:32
ДУ 19095.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:31
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 09:02
ду 19095.pdf зміни до договору
07 червня 2019 09:01
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 17:02
19095.pdf укладений
03 червня 2019 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При підписанні договору з переможцем торгів була допущена технічна помилка у п/п 9 Специфікації Договору, а саме невірно вказана сума за одиницю продукції. На нараді договірної комісії було розглянуто дане питання та вирішено повідомити контрагента про необхідність виправлення технічної помилки шляхом підписання додаткової угоди. Додаткова угода повністю відповідає тендерній пропозиції переможця торгів після проведення аукціону.
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19095
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦРЕКМ/В-19095
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19095
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 402 417,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 069,50 UAH)