Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція з термосанацією будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 за адресою: м. Миколаїв, вул. 4 Поздовжня, 58
Очікувана вартість
18 918 250,30 UAH
UA-2019-04-22-001048-c ● 00edfda3409348c5b9573dc6aab3ff26
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41210490 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Білоусова Оксана Олександрівна +380512370129 rc.if11042017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 18 918 250,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 189 182,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94591.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з термосанацією будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 за адресою: м. Миколаїв, вул. 4 Поздовжня, 58
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. 4 Поздовжня, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 13:28 |
Додаток 6_ПД.doc | |
22 квітня 2019 13:28 |
Додаток 5_технічне завдання.rar | |
22 квітня 2019 13:28 |
Додаток 4_інформація про субпідрядника.doc | |
22 квітня 2019 13:28 |
Додаток 3_АД.doc | |
22 квітня 2019 13:28 |
Додаток 2_Працівники.doc | |
22 квітня 2019 13:28 |
Додаток 1_Обладнання.doc | |
22 квітня 2019 13:28 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-22-001048-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 21 травня 2019 17:36
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний замовнику!
Просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможця на закупівлю робіт з Реконструкції з термосанацією будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 за адресою: м. Миколаїв, вул. 4 Поздовжня, 58.
Тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС", яка не відповідає вимогам тендерної документації визнано переможцем. Невідповідність тендерної документації ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" полягає в наступному:
1. Відповідно до пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів від дати розкриття тендерної пропозиції. Учасником ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" надано банківську гарантію від 02.05.2019 № BG/UA/03-2-1911, строк дії якої з 07.05.2019 до 15.08.2019. (розкриття тендерних пропозицій-08.05.2019. Отже, пропозиція учасника ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" не відповідає пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку із зазначеним тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.
2. Щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано довідку від 25.04.201496 №18, відповідно до якої зазначено перелік обладнання, проте не зазначено ні офісу, ні складу, чим порушено вимоги пункту 3.5 розділу ІІІ ТД та додатку 1 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
2. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації:
В підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення на посаду та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці.
Учасником ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" не надано у складі документів щодо працівників, а саме: наказу на Бершадського О.П., чим порушено вимогу пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання:
Для документального підтвердження надається:
1) Сканований договір, який був зазначений у довідці (з усіма додатками, передбаченими договором);
2) Скановані форми №КБ-3, №КБ-2в до аналогічного договору, що свідчать про виконання зазначеного в довідці договору;
3) Сканований відгуку від контрагенту, що вказаний у довідці. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові директора та номер телефону), інформацію про якість та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку.
у довідці про аналогічний договір від 25.04.2019 №147 зазначено суму договору - 3 939 734,44 грн., у відгуку -3 939 734,40 грн., а договорі від 30.08.2017 №6-33, сума 3 939 734,44 грн. отже відгук не містить ціну договору, що не відповідає вимогам пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
Також, у відгуку не зазначено повне найменування контрагента, адреса контрагента, прізвище, ім’я, по-батькові директора та номер телефону контрагента, що не відповідає вимогам пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
4. Сума виконаних робіт по довідці про аналогічний договір від 25.04.2019 №147 - 3 219 063,60 грн.. сума по актам кб-2в на суму 3 020 355,60 грн., отже не форми №КБ-2в до аналогічного договору, що свідчать про невиконання зазначеного в довідці договору, чим порушено вимоги пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів на закупівлю Реконструкції з термосанацією будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 за адресою: м. Миколаїв, вул. 4 Поздовжня, 58 тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможця на закупівлю робіт з Реконструкції з термосанацією будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 за адресою: м. Миколаїв, вул. 4 Поздовжня, 58.
Тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС", яка не відповідає вимогам тендерної документації визнано переможцем. Невідповідність тендерної документації ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" полягає в наступному:
1. Відповідно до пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів від дати розкриття тендерної пропозиції. Учасником ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" надано банківську гарантію від 02.05.2019 № BG/UA/03-2-1911, строк дії якої з 07.05.2019 до 15.08.2019. (розкриття тендерних пропозицій-08.05.2019. Отже, пропозиція учасника ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" не відповідає пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку із зазначеним тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.
2. Щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано довідку від 25.04.201496 №18, відповідно до якої зазначено перелік обладнання, проте не зазначено ні офісу, ні складу, чим порушено вимоги пункту 3.5 розділу ІІІ ТД та додатку 1 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
2. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації:
В підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення на посаду та скан-копій заповненої частини трудових книжок працівників або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці.
Учасником ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС" не надано у складі документів щодо працівників, а саме: наказу на Бершадського О.П., чим порушено вимогу пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання:
Для документального підтвердження надається:
1) Сканований договір, який був зазначений у довідці (з усіма додатками, передбаченими договором);
2) Скановані форми №КБ-3, №КБ-2в до аналогічного договору, що свідчать про виконання зазначеного в довідці договору;
3) Сканований відгуку від контрагенту, що вказаний у довідці. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові директора та номер телефону), інформацію про якість та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку.
у довідці про аналогічний договір від 25.04.2019 №147 зазначено суму договору - 3 939 734,44 грн., у відгуку -3 939 734,40 грн., а договорі від 30.08.2017 №6-33, сума 3 939 734,44 грн. отже відгук не містить ціну договору, що не відповідає вимогам пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
Також, у відгуку не зазначено повне найменування контрагента, адреса контрагента, прізвище, ім’я, по-батькові директора та номер телефону контрагента, що не відповідає вимогам пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
4. Сума виконаних робіт по довідці про аналогічний договір від 25.04.2019 №147 - 3 219 063,60 грн.. сума по актам кб-2в на суму 3 020 355,60 грн., отже не форми №КБ-2в до аналогічного договору, що свідчать про невиконання зазначеного в довідці договору, чим порушено вимоги пункту 3.5. розділу ІІІ ТД та Додатку 2 до ТД та пропозиція підлягає відхиленню.
На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів на закупівлю Реконструкції з термосанацією будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45 за адресою: м. Миколаїв, вул. 4 Поздовжня, 58 тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2019 10:20
Відмовити у скасуванні рішення тендерного комітету про визначення переможця переможця закупівлі та наміру про укладення договору.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-22-001048-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 24 травня 2019 23:43
Дата подання: 24 травня 2019 23:43
Скарга АМКУ UA-2019-04-22-001048-c
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення Учасника Переможцем торгів.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 21:25
рішення від 29.05.2019 № 6813 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 21:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2019 № 7774.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 15:38
рішення від 13.06.2019 № 7774.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 00:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС” |
17 972 337,79
UAH з ПДВ
|
17 972 337,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд" |
17 972 337,79
UAH з ПДВ
|
17 972 337,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
18 449 501,09
UAH з ПДВ
|
18 449 501,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ПІВДЕНЬ-БУДСЕРВІС” #38525001 |
Переможець |
17 972 337,79
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:27
|
Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 14:08
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 15:32
|
ОПЗ - ЗОШ _45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
ОВОС ЗОШ _45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
16 ГП-3_ ЗОШ _45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
ЗОШ 45 - 3 поверх.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
ЗОШ 45 - 2 поверх.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
15 ГП-2_ ЗОШ _45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
ЗОШ 45 - 1 поверх.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
14 ГП-1_ ЗОШ _45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
Енергоефективність_школа-45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
12 ПОС-2_ ЗОШ _45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
Вентиляція схеми.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
11 ПОС-1_ ЗОШ _45.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 11:03
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:16
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 12:29
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 09:04
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 11:43
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 11:31
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 12:16
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 09:51
|
Договір | укладений |
25 червня 2019 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми лімітних призначень на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 263 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми лімітних призначень на 2019 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми лімітних призначень на 2019 рік та внесення змін до п.п. 3.5., 3.6. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження суми лімітних призначень на 2020 рік та внесення змін до п.п. 3.6., 4.1., 23 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми лімітних призначень на 2020 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження суми лімітних призначень на 2021 рік та внесення змін до п.п. 3.6., 23 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Проектно-кошторисна документація до Договору №263 від 25.06.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження суми лімітних призначень на 2021 рік та внесення змін до п.п. 3.6., 4.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми лімітних призначень на 2021 рік та внесення змін до п. 3.6. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |