Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 48820000-2 "Сервери" (Сервер)
Очікувана вартість
369 300,00 UAH
UA-2019-04-22-000987-c c54cefdd957548619d5c564fb9a4e845
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Николаевна Бондаренко

+380482427765 finance@odeku.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний екологічний університет
Код ЄДРПОУ: 26134086
Вебсайт: http://www.odeku.edu.ua
Місцезнаходження: 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 15
Контактна особа: Валентина Николаевна Бондаренко
+380482427765
finance@odeku.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 14:46
Очікувана вартість: 369 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 846,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Закупівля відбувається за рахунок коштів міжнародного проекту, що фінансується Європейським Союзом та здійснюється Замовником за умовами Проекту без ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65016, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Львівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 13:08
ТД сервер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 квітня 2019 10:49
Дата відповіді: 23 квітня 2019 14:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника надає відповіді на запитання:
1) По першому питанню:
У ПРИМІТЦІ* Додатку №4 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено наступне:
У випадку, якщо технічна частина цієї документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у свої пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Тобто у випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням вираз «або еквівалент» відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі, якщо учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика у довільній формі на відповідність технічним вимогам Замовника. Будь-які еквіваленти будуть розглядатися тендерним комітетом у разі, якщо запропоновані параметри еквівалента будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані у технічному завданні.

2) По другому питанню: Оцінювання та закупівля Серверу буде здійснюватися без ПДВ. Роз’яснення надані у пункті 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, де зазначено наступне:
«Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (без ПДВ). Закупівля Товару відбувається за рахунок коштів міжнародного Проекту, що фінансується Європейським Союзом та здійснюється Замовником за умовами Проекту без ПДВ. Відповідно до Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006р. (ратифікованою із заявою Української Сторони Законом України від 03.09.2008 № 360-VI), Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (з усіма наступними змінами) та Податковим Кодексом України, постачання товару звільняється від оподаткування як міжнародна технічна допомога.» В Додатку № 6 до Тендерної документації приведена реєстраційна картка Проекту (програми) № 4045 від 18.02.2019 року.
У відповідності до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації надані роз’яснення по підготовці пропозиції юридичними особами та фізичними особами-підприємцями.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖУКОВ ВАДИМ ВІТАЛІЙОВИЧ 366 000,00
UAH
366 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" 369 200,00
UAH
369 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 15:35
Довідка ДФС 16.05.2019р..pdf
17 травня 2019 15:35
Довідка МВС 15.05.2019р..pdf
13 травня 2019 13:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 12:46
Електронний підпис
13 травня 2019 12:45
технічне завдання.pdf
13 травня 2019 12:45
проект договору.pdf
13 травня 2019 12:45
документи.zip
13 травня 2019 12:45
Аналогічні договори.zip
13 травня 2019 12:45
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖУКОВ ВАДИМ ВІТАЛІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖУКОВ ВАДИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
#2582010232
Переможець 366 000,00
UAH
17 травня 2019 14:26

Документи

17 травня 2019 14:26
Електронний підпис
17 травня 2019 14:26
Протокол 06_05.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖУКОВ ВАДИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
#2582010232
366 000,00
UAH
Документи

Документи

17 травня 2019 14:26
Електронний підпис
17 травня 2019 14:26
Протокол 06_05.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 10:21
Д_Сервер.pdf укладений
03 червня 2019 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 366 000,00
UAH