Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000907-b da35059c7e1b46f388dd79e4daffd177
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюк Наталія Павлівна

+380486531385 ptu24@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північний центр професійної освіти
Код ЄДРПОУ: 02546370
Місцезнаходження: 66200, Україна , Одеська обл., смт Саврань, Вул. Соборна, 28
Контактна особа: Семенюк Наталія Павлівна
+380486531385
ptu24@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону. Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тендерним комітетом Північного центру професійної освіти (далі-Замовник) двічі розпочиналась процедура закупівлі - Відкриті торги за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти). Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене вище, а також враховуючи потребу Замовника у забезпеченні відповідним видом товару для нормальної організації процесу харчування дітей, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти), застосовуючи переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року 2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-02-27-001612-a від 27.02.2019 року 3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-03-20-000049-c від 20.03.2019 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 16:18
Оскарження наміру укласти договір: 03 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10980 кг
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66100, Україна, Одеська область, м. Балта, вул. Ломоносова, буд.179, 66000, Одеська область, м. Кодима, провулок Перемоги, буд.1, 66200, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6410 кг
Фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66100, Україна, Одеська область, м. Балта, вул. Ломоносова, буд.179, 66000, Одеська область, м. Кодима, провулок Перемоги, буд.1, 66200, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

22 квітня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мельник Віктор Дмитрович
#2450123134
Переможець 400 000,00
UAH
22 квітня 2019 16:18

Документи

22 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
22 квітня 2019 15:33
Протокол про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мельник Віктор Дмитрович
#2450123134
400 000,00
UAH
Документи

Документи

22 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
22 квітня 2019 15:33
Протокол про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 12:09
дод.угода 5.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 08:37
дод.угода 3.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 08:35
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:02
угода 2.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 09:01
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 08:59
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 14:13
Дод. угода _ 1 договір _23.pdf зміни до договору
07 травня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 16:45
Підписаний договір укладений
03 травня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): меншення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 23
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 208 130,75
UAH