Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина(03413000-8-паливна деревина) для загальноосвітніх шкіл та дитячих садочків Верховинського району
Очікувана вартість
573 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000841-c b11f2d56d7fa4c368ee8371e5ec31cab
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутчак Галина Федорівна

+380686295539 tenosver@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верховинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143488
Місцезнаходження: 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, вул.Франка,21, смт.Верховина
Контактна особа: Дутчак Галина Федорівна
+380686295539
tenosver@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 12:36
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 12:36
Очікувана вартість: 573 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Тендерна документація

22 квітня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 12:32
Документація.doc
22 квітня 2019 12:32
Додаток 4.docx
22 квітня 2019 12:32
додаток 3.docx
22 квітня 2019 12:32
Додаток 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-06-000006 ● 487aa3c443a5408399d490e0cebe2ca5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019 14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.05.2019 № 22

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.05.2019 №22

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-22-000841-c 22.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Паливна деревина для Стебнівської ЗОШ (90 м3) та Стебнівського ДНЗ (25 м3)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 345,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

115 м³
ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина(03413000-8-паливна деревина)
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78722, Україна, Івано-Франківська область, с.Стебні, Стебнівська ЗОШ, Стебнівський ДНЗ
Дата доставки: 30 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
07 травня 2019 12:36
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій