Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
329 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000839-c b729b17e03d946cba38fc4c4a47e1582
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олександрівна

+380626141275 cpmsdliman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37894885
Місцезнаходження: 84401, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, 64 А
Контактна особа: Ірина Олександрівна
+380626141275
cpmsdliman@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 11:51
Очікувана вартість: 329 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 тони
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84400, Україна, Донецька область, Лиманський район, за адресами структурних підрозділів КНП «ЦПМСД» Лиманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 12:31
Тендерна_документацiя.docx
22 квітня 2019 12:31
Додаток 1.docx
22 квітня 2019 12:31
Додаток 2.docx
22 квітня 2019 12:31
Додаток 3.docx
22 квітня 2019 12:31
Додаток 4.docx
22 квітня 2019 12:31
Додаток 5.docx
22 квітня 2019 12:31
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 23 квітня 2019 13:26
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:18
Ваша тендерна документація включає наступні вимоги: «1. Для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів. Призначення Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію втановлюється ДСТУ 7146:2016, у якому йдеться: «6. Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).» «Додаток А Перелік параметрів, що зазначають у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. (позначення згідно з ГОСТ 27313–95 (ISO 1170–81)) А.1 Основні параметри для визначення14-знакового коду». Зрозуміло, що цей сертифікат не має жодного відношення до «підтвердження відповідності товару технічним вимогам». На підставі показників якості, отриманих при лабораторному дослідженні окремої проби вугілля (близько 5 кг), складається сертифікат, головна іноформація в якому – 14-знаковий код згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів, але він не має жодного відношення до вимог Замовника та до вугілля, яке буде запропоноване учасниками. Вимоги про надання цього документу неодноразово були розглянуті на засіданнях уповноваженого органу та визначені як незаконні. Прошу вилучити цю вимогу з тендерної документації. «4. Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником.» Цими вимогами ви намагаєтесь смуттєво звузити коло учасниів торгів. Участь у торгах здійсненна лише за наявності у учасника «договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем». Ваша вимога «У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником.» робить участь у торгах захоплюючою грою, або нікому не потрібним розслідуванням питання: хто саме видобув це вугілля?. Вимоги про надання цих документів неодноразово були розглянуті на засіданнях уповноваженого органу та визначені як незаконні. Здається, свою документацію Ви складали під учасника, який вже має такі документи. Прошу вилучити цю вимогу з тендерної документації. Не повторюйте чужих помилок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики вугілля кам’яного, що закуповується замовником, у тому числі показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива. При цьому зазначено, що для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів. Дана вимога тендерної документації встановлена з огляду на ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», пунктом 7.10 якого передбачено: «Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки. (*Виданий ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення».)». Додаток А (обов’язковий) до ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» містить перелік параметрів, що зазначаються у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристиках вугілля згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів (позначення згідно ГОСТ 27313-95 (ISO 1170–81)), серед яких, зокрема: зольність на сухий стан палива (п.А.1.6.), загальна волога на робочий стан палива (п. А.2.1.) та нижча теплота згорання на робочий стан палива (п. А.2.9). Зрозуміло, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію в повній мірі відображає інформацію про відповідність або невідповідність товару, що пропонується учасниками, технічним характеристикам, встановленим замовником в тендерній документації. Не вбачаємо за необхідне вилучати з тендерної документації вимогу про надання в складі пропозиції копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження спроможності учасника забезпечити поставку товару, замовником в тендерній документації встановлено вимогу до учасників підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником. Жодним чином дана вимога не обмежує коло учасників адже допускає співпрацю учасника з будь-яким виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем. Незрозуміло яким чином дана вимога може створювати перешкоду для участі в торгах учасникам, які в своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України. Не вважаємо за необхідне вилучати з тендерної документації дану вимогу.
показники якості предмета закупівлі
Дата подання: 24 квітня 2019 08:34
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:50
У тендерній документації Замовника (Додаток 2) міститься неприпустиме посилання на джерело походження або виробника предмету закупівлі, а саме – вугільні підприємства Західного Донбасу. Зазначені у Додатку 2 показники якості вугілля не відповідають вимогам діючого ДСТУ 7146:2010. Звертаємо увагу Замовника на те, що він намагається здійснити закупівлю вугілля за достойну ціну, якість якого на 10% гірша, ніж та, яка передбачена діючим ДСТУ 7146:2010. Теплота згоряння вугілля, яке Замовник планує закупити, – 5600 ккал/кг. Згідно вказаного ДСТУ – нижча теплота згоряння для вугілля марки ДГ 25-100 - 6100 ккал/кг. Крім того, замість передбаченої ДСТУ вологи вугілля ДГ 25-100 – до 10%, Замовник планує закупити вугілля гіршої якості – з вологою 16%. Тобто, Замовник планує направити у повітря ще 6% (16% -10%) бюджетних коштів у вигляді пари. За цих обставин, твердження Замовника про те, що «Посилання на конкретну марку є необхідним, оскільки за основними характеристиками даний товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника і в той же час являється економічно вигідними та надійним, що є значною економією бюджетних коштів.» виглядає дивним та таким, яке суперечить інтересам держави і може призвести до марної витрати до 16% бюджетних коштів. Прошу Вас привести якісні показники вугілля, яке Ви плануєте закупити, у відповідність до ДСТУ 7146:2010. Доречі, вимога Замовника «В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати скановані копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару тому, який зазначено у цій документації» може бути розцінена як посилання на конкретного учасника торгів, який має відносини з вугільними підприємствами Західного Донбасу. Прошу видалити цей пункт з тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Твердження про те, що у тендерній документації Замовника (Додаток 2) міститься неприпустиме посилання на джерело походження або виробника предмету закупівлі, а саме – вугільні підприємства Західного Донбасу є безпідставним. Так, загальна волога на робочий стан палива, має бути НЕ БІЛЬШЕ НІЖ 16%, нижча теплота згорання на робочий стан палива НЕ МЕНШЕ НІЖ 23,446 (5600) МДЖ/кг (ккал/кг), що повністю відповідає якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля марки ДГ (у т.ч. вугілля марки ДГ Західного Донбасу), зазначеним в ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та не заважає учасникам пропонувати товар з кращими технічними та якісними характеристиками.
Щодо посилання на конкретну марку товару. Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Згідно ДСТУ 3472-96 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» вугілля України поділяється на марки: буре (Б), довгополум’яне (Д), довгополум’яне-газове (ДГ), газове (Г), жирне (Ж), коксівне (К), піснуване-спікливе (ПС), пісне (П), антрацит (А). Замовником в рамках даної процедури планується закупівля вугілля марки ДГ оскільки за основними характеристиками даний товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника, що забезпечує ефективність його використання та відповідно економію бюджетних коштів. При цьому, учасники мають право запропонувати товар, що за своїми технічними та якісним характеристиками, а також розміру кусків є еквівалентним тому, що зазначений в тендерній документації, надавши при цьому в складі пропозиції документи, що підтверджують його еквівалентність. Звертаємо увагу, що зазначення конкретної марки – ДГ є умовним позначенням, передбаченим існуючим національним стандартом та не може бути розцінено як посилання на конкретного учасника торгів, який має відносини з вугільними підприємствами Західного Донбасу. Не вважаємо за необхідне вилучати з тендерної документації даний пункт.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2019 13:10
Дата відповіді: 26 квітня 2019 13:59
Ваша тендерна документація включає наступні вимоги: 1. Що до надання копій аналогічних договорів. «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням». Чи буде вважатися Вами аналогічним укладений та виконаний договір з бюджетною установою на постачання вугілля будь-якої марки? 2. В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати скановані копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару тому, який зазначено у цій документації. Прошу відповісти, саме які документи вимагає Замовник та на підставі яких нормативних актів. В мережі інтернет відсутні будь-які посилання на документи, які підтверджують еквівалентність вугілля. 3. Посилання на конкретну марку є необхідним, оскільки за основними характеристиками даний товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника і в той же час являється економічно вигідними та надійним, що є значною економією бюджетних коштів. В розпоряджені Замовника знаходяться 9 котелен. Замовник, на підставі відомостей, отриманих з системи «Прозоро», у попередні роки закуповував вугілля інших марок. Вугілля марки, яку Замовник планує закуповувати, жодного разу ним не використовувалось.Чим обгрунтована «необхідність» закупівлі вугілля саме марки ДГ 25-100?. Чи буде вважатися порушенням умов текндерної документації надання пропозиції на вугілля марки ДГ 13-100? Якщо ні – на яких підставах? Здається, Замовник намагається звузити коло учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо надання копій аналогічних договорів. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. При цьому вимоги щодо поставки вугілля якоїсь конкретної марки за аналогічним договором в тендерній документації відсутні – відповідно договір на постачання вугілля будь-якої марки буде вважатись аналогічним.
2. Щодо документів, які підтверджують еквівалентність товару. Замовником в рамках даної процедури планується закупівля вугілля марки ДГ 25-100 оскільки за основними характеристиками даний товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника, що забезпечує ефективність його використання та відповідно економію бюджетних коштів. Учасники мають право запропонувати товар, що за своїми технічними та якісним характеристиками, а також розміру кусків є еквівалентним тому, що зазначений в тендерній документації, надавши в складі пропозиції документи, що підтверджують його еквівалентність. Вимога про надання документів, що підтверджують еквівалентність товару встановлена з огляду на частину третю статті 22 Закону, якою передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Документами, що підтверджують еквівалентність товару мають бути документи, що містять інформацію про технічні та якісні характеристики товару, а також марку та розмір кусків.
3. Необхідність закупити вугілля марки ДГ 25-100 (або еквівалент) обґрунтована тим, що за основними характеристиками даний товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Звертаємо увагу, що згідно п. 3.1. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6—100 мм) – ГОСТ 19242. Згідно «ГОСТ 19242–73 Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» вугілля буре, кам’яне та антрацит поділяється на класи [далі – мовою оригіналу]: плитный (П) – 100-200(300) мм, крупный (К) – 50-100 мм, орех (О) – 25-50 мм, мелкий (М) – 13-25 мм, семечко (С) – 6-13 мм, штыб (Ш) – 0-6 мм, рядовой (Р) – 0-200(300) мм.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 травня 2019 10:59
Коментар щодо відміни: На підставі абзацу третього частини першої статті 31 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
10 травня 2019 10:59
Електронний підпис