Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
4 015 750,00 UAH
UA-2019-04-22-000637-a 15840b10800e4244952b5e00ba93f462
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлов Богдан

+380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:27
Очікувана вартість: 4 015 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 031,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20078.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41370 кг
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 16:16
м'ясо тендерна документація зі змінами (05.06).pdf
05 червня 2019 16:16
зміни ТД м'ясо 05.06.2019.pdf
31 травня 2019 16:55
зміни ТД м'ясо 31.05.2019.pdf
25 квітня 2019 18:13
зміни ТД м'ясо.pdf
22 квітня 2019 19:20
м'ясо проект договору.pdf
05 червня 2019 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 18:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 19:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 16:16
м'ясо тендерна документація зі змінами (05.06).pdf
31 травня 2019 16:55
м'ясо тендерна документація зі змінами (31.05).pdf
25 квітня 2019 18:13
м'ясо тендерна документація зі змінами (25.04).pdf
22 квітня 2019 19:20
м'ясо тендерна документація.pdf
05 червня 2019 16:16
зміни ТД м'ясо 05.06.2019.pdf
31 травня 2019 16:55
зміни ТД м'ясо 31.05.2019.pdf
25 квітня 2019 18:13
зміни ТД м'ясо.pdf
22 квітня 2019 19:20
м'ясо проект договору.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-22-000637-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 02 травня 2019 23:59
Щодо дискримінаційних умов
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-04-22-000637-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 20:34
рішення від 06.05.2019 № 5451 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 20:34
рішення від 22.01.2019 № 6428.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2019 17:20
Номер скарги: UA-2019-04-22-000637-a.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 03 червня 2019 23:58
Повторна скарга щодо дискримінаційних умов ТД
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-04-22-000637-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2019 17:27
Рішення від 06.06.2019 № 7290.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 17:27
Рішення від 24.06.2019 № 8289.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 19:20

Документи Органу Оскарження

06 червня 2019 17:27
Рішення від 06.06.2019 № 7290.pdf
27 червня 2019 19:20
Рішення від 24.06.2019 № 8289.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000014 ● f36e8e0f8fb0460181fe75c929045713
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
40 UA-2019-04-22-000637-a 22.04.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 жовтня 2021 14:36
Коментар щодо відміни: 1. Відмінити торги по закупівлі: «М'ясо, код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-22-000637-a)» відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
05 жовтня 2021 14:36
Протокол_ відміна ВТ 3 шт.docx