Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво пішохідної доріжки по вул.Данила Галицького в смт.Славсько Сколівського району Львівської області
Очікувана вартість
1 765 642,00 UAH
UA-2019-04-22-000593-a 1fcfd70f5c1d4af993ecd23cd6608e25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіраль Олег Миколайович

+380325142534 slavske_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Славська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04370314
Місцезнаходження: 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. Івасюка, 10
Контактна особа: Кіраль Олег Миколайович
+380325142534
slavske_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 23:59
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:06
Очікувана вартість: 1 765 642,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 828,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво пішохідної доріжки по вул.Данила Галицького в смт.Славсько Сколівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт. Славське, вул. Д.Галицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 17:13
Славс_к_загал_не_(3)-Model_(1).pdf
22 квітня 2019 17:13
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-000593-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 24 травня 2019 14:44
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, що проводяться Кульчицькою сільською радою
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Будівництво пішохідної доріжки по вул.Данила Галицького в смт.Славсько Сколівського району Львівської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) , що проводяться
Славською селищною радою
1. Зауваження до пропозиції учасника:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНИШИН ІГОР СТЕПАНОВИЧ
Зауваження до пропозиції учасника Вимоги тендерної документації
Учасником у складі пропозиції надано копію договору з Славською селищною радою на реконструкцію площу біля монументу «Невідомому солдату». Згідно ст. 11 цього договору додатком до договору є договірна ціна. Однак зазначений документ не долучений учасником у складі пропозиції, що означає, що договір наданий не в повному обсязі. До такого висновку прийшов Антимонопольний комітет України у Рішенні №12874-р/пк-пз від 18.12.2018р. на стор. 2-3. П. 5 Розділу ІІІ
На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
3.2. Копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3).

В складі пропозиції учасником не надано лист-відгук від замовника Славської селищної ради на реконструкцію площу біля монументу «Невідомому солдату». ТД документацією не надано можливості винятків щодо ненадання листа-відгука, в разі, якщо замовником робіт був Замовник. А отже не виконання цієї вимоги не відповідає умовам ТД, незважаючи на надання листа-пояснення. П. 5 Розділу ІІІ
На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
Учасником у складі пропозиції надано копію паспорту, проте, без 6 сторінки, що суперечить вимогам ТД. Аналогічна правова позиція викладена у Рішенні Антимонопольного комітету України №12874-р/пк-пз від 18.12.2018р.
на стор. 2-3. П.1 Розділу ІІІ
Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами.
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Зазначений документ у складі пропозиції учасником не наданий, і в листі-поясненні не зазначено правових підстав його неподання. Отже вимоги ТД учасником не виконані. П.2 Розділу V
Учасник у складі пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України
Примітка до Додатку №4
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.

Учасником надано у складі пропозицію довідку про обладнання, яке буде використовуватися під час виконання робіт, серед обладнання містяться дані і щодо транспортних засобів. Однак у складі пропозиції відсутні розрахунки вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, що суперечить вимогам ТД. П.6 Розділу ІІІ
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності).

Розрахунок ціни наданий учасником лише у форматі word. Всупереч даним положенням ТД, розрахунок ціни у форматі imd у складі пропозиції відсутній. П.6 Розділу ІІІ
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і яка повинна бути надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів та форматі word.


Також виявлені наступні недоліки у розрахунках цінової пропозиції учасника:
Тендерна пропозиція що надана претендентом викликає сумнів щодо достовірності визначення вартості будівельних робіт згідно положень ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ,,ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’. Згідно п.6.2.1 цього стандарту- ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.Розрахунок прямих витрат здійснено на основі ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи (РЕКН) (ДСТУ Б.Д.2.2) в яких відображено вищевказані нормативні потреби. Так при обчислені в тендерній пропозиції однієї із складових прямих витрат як вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, претендент виключив ряд будівельної техніки яка передбачена потребами ресурсних норм для здійснення цих будівельних робіт і тим самим знизив ціну вартості будівельних робіт. Також підлягає сумніву вартість маш/год експлуатації будівельних машин і механізмів у складі ціни пропозиції.Вона має бути підтверджена розрахунками здійснених на підставі ДСТУ-НБД.1.1-4:2013 ,,Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин і механізмів у вартості будівництва’’ідостовірно об’єктивно відображати вартість цієї складової прямих витрат у вартості тендерної пропозиції.
Також не чітко сформовано технічне завдання до тендерної документації на виконання робіт (Додаток 2) . Зокрема назва Розділу 3 зазначено як улаштування поребриків, а роботи в розділі зазначенояк –Установлення бортових каменів на бетонну основу. Якщо брати улаштування поребриків – тоді роботи визначаються згідно по прямій ресурсній нормі (ДСТУ Б.Д.2.4) (РЕКНр ) Р18-30-1 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу.Якщо брати вид робіт -установка бетонних бортових каменів на бетонну основу до 100 мм, а не поребриків, тоді цей вид робіт визначається з застосуванням прямих ресурсних норм (ДСТУ Б.Д.2.4) (РЕКНр) РН18-29-2 Установлення бортових каменів бетонних або залізобетонних при інших видах покриттів , або по ресурсній нормі на будівельні роботи (РЕКН) (ДСТУ Б.Д.2.2) ЕН27-66-4 Установлення бортових каменів на бетонну основу. Якщо роботи по факту будуть здійснюватись по улаштуванню поребрика, то має застосовуватись пряма норма по влаштуванню поребрика (РН18-29-2) , якщо по влаштуванню бортових каменів – тоді (ЕН27-66-4) або (РН18-29-2).
Тоді якщо по факту (згідно проектного рішення) буде ставитись поребрик, то норма ЕН27-66-4 приймається стосовно. Стосовно елементні ресурсні кошторисні норми приймаються у тому випадку, коли в нормативній базі відсутні прямі норми на здійснення цього виду робіт.
Враховуючи вищезазначені недоліки тендерної пропозиції цього учасника, вимагаємо невідкладно відхилити її як таку, що не відповідає вимогам ТД, та скасувати рішення про визнання його переможцем (Протокол №58 від 17.05.2019р.). Ми заявляємо Вам, що у випадку незадоволення наших законних вимог, ми подамо офіційне звернення для проведення моніторингу державної аудитслужбою України вашої закупівлі, також нами готується звернення в Кабінет Міністрів України та безпосередньо в Міністерство Регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України ДФФР з метою доцільності використання коштів фонду, які виділені вам для даної закупівлі! А також нами буде написано звернення у Національну поліцію України, Верховну Раду України в Комітет з питань будівництва, для припинення корупції і відвертої змови Голови Тендерного Комітету з потенційними Учасниками-Переможцями, а також готуємо звернення в обласну прокуратуру і СБУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 15:50
Скаргу не може бути задоволено (протокол тендерного комітету № 64).

Документи

27 травня 2019 15:49
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНИШИН ІГОР СТЕПАНОВИЧ 1 596 438,00
UAH з ПДВ
1 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Спецбудтехніка 1 647 612,00
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІТЕССБУД" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 498 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 11:34
Довідка Податкова.PDF
22 травня 2019 11:34
Довідка МВС.PDF
10 травня 2019 23:21
Електронний підпис
10 травня 2019 23:21
Витяг платника.PDF
10 травня 2019 23:21
Витяг з ЄДР.PDF
10 травня 2019 23:21
Виписка.PDF
10 травня 2019 23:21
Лист гарантія санкції.pdf
10 травня 2019 23:21
Дозвіл.pdf
10 травня 2019 23:21
копія Ліцензії.PDF
10 травня 2019 23:21
Проект договору.pdf
10 травня 2019 23:21
Паспорт, іпн.PDF
10 травня 2019 23:21
Nakaz_savchenko.zip
10 травня 2019 23:20
Licenzia.zip
10 травня 2019 23:20
Doverka_savchenko.zip
10 травня 2019 23:20
201417_19_11_3_7 500.pdf.zip
10 травня 2019 23:20
Календарний графік (2).PDF
10 травня 2019 23:20
тр.rar
10 травня 2019 23:20
КК Оренда Шимко.PDF
10 травня 2019 23:20
Відгук Сколе.pdf
10 травня 2019 23:20
АВР, ДЦ.PDF
10 травня 2019 23:20
Аналогічний Договір.PDF
10 травня 2019 23:20
Довідка про досвід.pdf
10 травня 2019 23:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 14:40
інші документи.pdf
10 травня 2019 14:40
технічні вимоги.pdf
10 травня 2019 12:09
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 19:55
Статут.pdf
10 травня 2019 19:55
Паспорт.pdf
10 травня 2019 19:55
Проект договору.pdf
10 травня 2019 19:55
Договірна ціна.pdf
10 травня 2019 19:55
Гарантійні листи.pdf
10 травня 2019 19:55
Виписка.pdf
10 травня 2019 19:55
ВПВ 17.pdf
10 травня 2019 19:55
Протокол.pdf
10 травня 2019 19:55
Витяг податкова.pdf
10 травня 2019 19:55
Довідка з банку.pdf
10 травня 2019 19:55
Ліцензія.pdf
10 травня 2019 19:55
Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 19:55
Механізми.pdf
10 травня 2019 19:55
Працівники.pdf
10 травня 2019 19:55
Опис до статуту.pdf
10 травня 2019 19:55
Рекомендаційний лист.pdf
10 травня 2019 19:55
Лист-згода.pdf
10 травня 2019 19:55
459.imd
10 травня 2019 19:55
Графік.pdf
10 травня 2019 19:55
Лист-гарантія.pdf
10 травня 2019 19:55
Гарантія.zip
10 травня 2019 19:55
Довідка субпідряд.pdf
10 травня 2019 19:55
459_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
10 травня 2019 19:55
r_459_ДЦ_ДЦ.xls
10 травня 2019 19:55
459_ДЦ_ИВР.xls
10 травня 2019 19:55
459_ДЦ_ОС_2-1.xls
10 травня 2019 19:55
459_ДЦ_ССР.xls
10 травня 2019 19:55
459_ДЦ_ОПР.xls
10 травня 2019 19:55
459_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНИШИН ІГОР СТЕПАНОВИЧ

ПП Спецбудтехніка

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІТЕССБУД"

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНИШИН ІГОР СТЕПАНОВИЧ
#2955610694
Переможець 1 419 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 15:41

Документи

17 травня 2019 15:41
Електронний підпис
17 травня 2019 15:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНИШИН ІГОР СТЕПАНОВИЧ
#2955610694
1 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 15:41
Електронний підпис
17 травня 2019 15:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:07
акт укладений
22 січня 2021 12:05
акт укладений
22 січня 2021 12:05
акт укладений
22 січня 2021 12:05
акт укладений
22 січня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:03
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 09:37
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:35
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 11:18
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 12:41
додаткова угода.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 12:37
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 15:19
договір укладений
11 червня 2019 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 01/235
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу фінансування об'єкту на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 01/235
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу бюджетного фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 01/235
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/574
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу бюджетного асигнування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 01/235
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/651
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 812 313,20
UAH