Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
55 991 007,60 UAH
UA-2019-04-22-000487-b ● de244f34fc3146e7b87962ea484a8a7d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38715770 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Пустовіт Олександр Володимирович 380472337742 ukbck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2019 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2019 15:59 |
Очікувана вартість: | 55 991 007,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 279 955,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Чехова (від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2019 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
07 травня 2019 16:23 |
тендерна документації_зміни.docx | |
22 квітня 2019 12:17 |
Технічне завдання щодо предмету закупівлі.rar | |
22 квітня 2019 12:17 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx |
07 травня 2019 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2019 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
07 травня 2019 16:23 |
тендерна документації_зміни.docx
|
|||
22 квітня 2019 12:17 |
Технічне завдання щодо предмету закупівлі.rar
|
|||
22 квітня 2019 12:17 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо розрахунку розміру кошторисної заробітної плати
Дата подання: 23 квітня 2019 18:09
Дата відповіді: 26 квітня 2019 11:57
Згідно вимог тендерної документації учасникам чомусь до аукціону необхідно надати розрахунок договірної ціни, в т.ч. розрахунок розміру кошторисної заробітної плати. При цьому названий розрахунок розміру кошторисної заробітної плати здійснюється з урахуванням вимог «Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів», затвердженого Наказом № 281 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 р.
Виникає питання: "Який зміст та потреба в цьому розрахунку?" Якщо вид договірної ціни "тверда", то замовника взагалі не повинно турбувати це питання. Відсутні наразі правові підстави у Вас запитувати надання такого розрахунку. Просимо надати чітку відповідь щодо підставності запитування Вами його (розрахунку) та реальної необхідності надання учасниками цього розрахунку ?? Адже це ніяким чином не є підтвердженням кваліфікації учасників та не вппливає на оцінку пропозицій учасників, не впливає на можливість виконання учасниками робіт за предметом закупівлі. Очікуючи від Вас якусь необґрунтовану відповідь, відразу вимагаємо усунути такі вимоги, що по суті є якимось видуманим Вами штучним навмисним інструментом дискримінації ! В противному випадку будемо змушені звернутися до компетентних органів влади, звернувши їх увагу на такі умови тендерної документації, зокрема: до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби, прокуратури та громадських організацій !!! Певно, слід звертати увагу названих органів, аби не було дискримінації та не розігрувався тендер серед "своїх" підрядників !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Пунктом 5 Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 р. № 281 (зі змінами внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196) (далі – Порядок) передбачено: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об'єкті будівництва».
Крім того, пунктом 6 Порядку визначено, що в подальшому при взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні.
Накази Мінрегіону, видані в межах повноважень, передбачених законом, є обов’язковими до виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами та місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами, що передбачено частиною 4 пункту 8 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 р. № 197.
Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни, в тому числі розрахунку розміру кошторисної заробітної плати жодним чином не обмежує конкуренцію, тому що визначення розміру кошторисної заробітної плати це прямий обов’язок підрядника при формуванні ціни тендерної пропозиції.
А тому, відповідно до вищезазначеного в Замовника відсутні правові підстави для виконання вашої вимога та внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 5 Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 р. № 281 (зі змінами внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196) (далі – Порядок) передбачено: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об'єкті будівництва».
Крім того, пунктом 6 Порядку визначено, що в подальшому при взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні.
Накази Мінрегіону, видані в межах повноважень, передбачених законом, є обов’язковими до виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами та місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами, що передбачено частиною 4 пункту 8 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 р. № 197.
Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни, в тому числі розрахунку розміру кошторисної заробітної плати жодним чином не обмежує конкуренцію, тому що визначення розміру кошторисної заробітної плати це прямий обов’язок підрядника при формуванні ціни тендерної пропозиції.
А тому, відповідно до вищезазначеного в Замовника відсутні правові підстави для виконання вашої вимога та внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-22-000487-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Черкасиміськбуд, Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 17 червня 2019 18:15
Дата подання: 17 червня 2019 18:15
Скарга
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС»
22 квітня 2019 року на офіційному веб-порталі з публічних закупівель «PROZORRO» Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради (в подальшому – Замовник) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон) було оголошено процедуру закупівлі «Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси» (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
16 травня 2019 року відбувся електронний аукціон в якому прийняли участь сім учасників.
Згідно частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником було дискваліфіковано чотири учасники.
07.06.2019 року Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» на відповідність вимогам тендерної документації було прийнято рішення про визнання переможцем відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси» ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» та рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №67 від 07.06.2019р.).
Скаржник провівши аналіз відповідності тендерної пропозиції ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» вимогам тендерної документації вважає зазначене рішення Замовника незаконним, безпідставним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Повний текст скарги у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 19:38
Рішення від 20.06.2019 № 8069.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 19:37
Рішення від 01.07.2019 № 8621.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 18:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2019 16:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМИСЛОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРТЕПЛОСТРОЙ» |
48 437 426,00
UAH з ПДВ
|
41 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" |
51 000 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
52 483 024,80
UAH з ПДВ
|
43 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД |
50 266 107,60
UAH з ПДВ
|
46 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" |
52 075 720,80
UAH з ПДВ
|
51 795 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Черкасиміськбуд |
52 591 452,08
UAH з ПДВ
|
51 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
55 921 686,00
UAH з ПДВ
|
52 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМИСЛОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРТЕПЛОСТРОЙ» #38375633 |
Відхилено |
41 990 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 17:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" #42631655 |
Відхилено |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 17:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
43 500 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 13:37
|
|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД #39699671 |
Відхилено |
46 200 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 13:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459 |
Переможець |
51 795 760,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 09:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 червня 2019 12:22 |
Коментар щодо відміни: | з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
24 червня 2019 12:21
|
Рішення про скасування та відміну.pdf |