Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютерне обладнання в комплекті (ноутбук вчителя та техніка для друкування, копіювання, сканування та ламінування з витратними матеріалами для початкової школи), ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, мережевий фільтр
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000401-b d9dbcc0b1e054506a4dd575c0e2154a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маліченко Ірина Миколаївна

+380957802941 irina.malichenko37700@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оржицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145626
Місцезнаходження: 37700, Україна , Полтавська обл., Оржиця, вул.Центральна,24
Контактна особа: Маліченко Ірина Миколаївна
+380957802941
irina.malichenko37700@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 13:07
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
комп’ютерне обладнання в комплекті (ноутбук вчителя та техніка для друкування, копіювання, сканування та ламінування з витратними матеріалами для початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 шт
мережевий фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 11:41
Проект договору.docx
22 квітня 2019 11:41
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати ISO
Дата подання: 27 квітня 2019 11:59
Дата відповіді: 02 травня 2019 16:48
Згідно вимог чинного законодавства України сертифікати ISO 9001, ISO 14001 не є обов'язковими при поставці обладнання до навчальних закладів. Вимога надання таких сертифікатів може розглядатися такою що обмежує конкуренцію серед учасників та порушує закон Україи "Про публічні закупівлі" (п.1 Ст.3) на який повинен спиратися тендерний комітет при складанні документації. Чи буде тендерний комітет приймати до розгляду цінові пропозиції без вказаних сертифікатів ISO, але з копіями висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи та деклараціями про відповідність які є обов'язковими згідно наказу МОН? Чи не буде у такому разі відсутність сертифікатів ISO привідом для відхилення пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитанням (зверненням) повідомляє наступне:
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно до умов визначених пункту 3 частини 2 розділу статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На виконання визначених Законом вимог, замовником установлено умови щодо підтвердження якості кожного окремого найменування предмета закупівлі, із обов’язковим наданням учасниками у складі тендерних пропозицій документального підтвердження вимог відносно якості пропонуємих товарів.
Радимо уважно ознайомитись з тендерною документацією, так як саме в переліку документів, які має надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження якості товару, окрім сертифікатів ISO 9001, ISO14001, має надати копію чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копії декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів електромагнітної сумісності обладнання та безпеки низьковольтного електричного обладнання, які саме і зазначені у наказі Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів». Зокрема, технічне завдання розроблено замовником відповідно до вимог Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", який зареєстровано у Міністерстві юстиції України за № 1050/29180 від 28 липня 2016 року. Наказ №704 МОН України встановлює перелік і мінімальні технічні вимоги до обладнання, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги профільних органів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Стосовно питання щодо надання сертифікатів, то їх отримання/неотримання учасниками є їх власним волевиявленням, тобто правочином з вольовою дією.

З урахуванням визначених у тендерній документації умов, учасниками надається інформація про наявність чинних сертифікатів (декларацій) про відповідність та/або сертифікатів на систему якості відносно кожного окремого найменування предмета закупівлі згідно до визначених вимог Таблиці 2 Додатку 5 тендерної документації.
У разі невідповідності пропозиції учасника встановленим вимогам у тендерній документації, у тому числі вимог щодо якості товарів,що є предметом закупівлі, така пропозиція буде визначена, як така що не відповідає умовам тендерної документації, що в подальшому призведе до подальшого відхилення. З повагою, Голова тендерного комітету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-000401-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Луценко Валерій Володимирович, Код ЄДРПОУ:3080701851
Дата подання: 27 квітня 2019 11:47
Програмне забезпечення
Шановний замовник тендерна документація містить вимогу про надання посилання на сайт виробника програмного забезпечення для скачування пробної версії, яка повинна мати термін пробного використання не меньше 45 днів. Програмне забезпечення є інтелектуальною власністю тому обов'язкове наявність у вільному доступі пробної версії с обмеженим терміном дії може привести до незаконного копіювання та використання певних функції програмного забезпечення та медотів їх реалізації. Вимагаємо встановити вимогу що до розгляду будуть прийматися пропозиції без посилання на сайт виробника програмного забезпечення за умови що учасник, пропозиція якого розглядається, надасть тендерному комітету програмне забезпечення для його перевірки на відповідність без можливості передачі тендерним комітетом данного програмного забезпечення третім особам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 16:52
Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вимогою повідомляє наступне:
Відповідно до ст. 54 Закону України «Про освіту» № 2145-VIII від 5 вересня 2017 року, педагогічні працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів, освітніх програм і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, педагогічну ініціативу, доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності.
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Наказ МОН України №704 від 22.06.2016р, встановлює мінімальні вимоги до обладнання, що закуповується, проте не забороняє вимагати якісніших за показниками зразків, що забезпечить довший термін працездатності обладнання, більший технічний та програмний функціонал для формування освітніх програм та використання їх на практиці. Також, згідно Положення про електронні освітні ресурси, яке затверджене Наказом МОН України №1060 від 01.10.2012р., електронні освітні ресурси повинні відповідати таким вимогам: - відповідність міжнародним технічним стандартам (SCORM, Experience API тощо). Замовник має пересвідчитись, що програмне забезпечення, що пропонується учасником торгів, відповідає встановленим вимогам, шляхом скачування демоверсій (пробних копій з обмеженим терміном дії) з сайту виробника, що унеможливлює зараження персональних комп'ютерів учбових закладів шкідливими програмами та гарантує оригінальність ПЗ. Під час навчання планується використовувати планшетні ПК, ноутбуки, смартфони, тощо з різними операційними системами і версіями. Щодо використання різного програмного забезпечення ви можете звернутися до виробників цього ПЗ.
Всі запропоновані до закупівлі товари можуть бути надані з аналогічними або кращими характеристиками та будуть розглядатись у відповідності до тендерної документації
Згідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не встановлено умов щодо уточнення та/або надання додаткової інформації або інших документів (матеріалів) в ході розгляду пропозицій учасника.
Тому забезпечити вашу вимогу щодо надання тендерному комітету програмного забезпечення для його перевірки на відповідність встановленим вимогам у тендерній документації, без можливості передачі тендерним комітетом данного програмного забезпечення третім особам, не має законодавчого підґрунтя. З повагою, Голова тендерного комітету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 558 198,00
UAH з ПДВ
552 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 552 936,00
UAH з ПДВ
552 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2019 23:22
Електронний підпис
19 травня 2019 23:22
Копія довідки УВМС.pdf
19 травня 2019 23:22
Довідка ДФС.pdf
15 травня 2019 18:32
Електронний підпис
06 травня 2019 16:32
Електронний підпис
06 травня 2019 16:25
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

08 травня 2019 11:34
UA-2019-04-22-000401-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Рішення скасоване 552 900,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 15:22
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 552 900,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
552 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 15:59
звіт про виконання договору укладений
19 червня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 15:39
договір укладений
30 травня 2019 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 552 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 960,00 UAH)