Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000329-b 5c745671a383458b873850a5530d5e59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шостак Максим Юрійович

+380536162245 shostakm57@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999388
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26
Контактна особа: Шостак Максим Юрійович
+380536162245
shostakm57@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 11:16
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 11:16
Початок аукціону: 10 травня 2019 11:17
Очікувана вартість: 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер (до комплекту персонального комп'ютера входить: системний блок, програмне забезпечення, ЖК монітор, клавіатура, маніпулятор "мишка", джерело безперебійного живлення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 комплекти
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2019 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2019 08:39
Тендерна документація (квітень 2019)-2.1.doc
22 квітня 2019 11:12
Тендерна документація (квітень 2019)-2.doc
30 квітня 2019 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2019 08:39
Тендерна документація (квітень 2019)-2.1.doc
22 квітня 2019 11:12
Тендерна документація (квітень 2019)-2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-000329-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 26 квітня 2019 17:30
скарга щодо дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Уважно ознайомившись з умовами ТД щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару згідно коду «ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер» виявлені дискримінаційні порушення що до умов проведення торгів за державні кошти.
По перше, предметом закупівлі є персональний комп’ютер як одна одиниця, яка складається з 6 (шести ) складових - Системний блок, Програмне забезпечення, ЖК монітор, Клавіатура, Маніпулятор мишка, Джерело безперебійного живлення.
В Розділі II. п.1.6, Додатку №5 та згідно Розділу II. п.1.10 Додатку №5 тендерної документації на підтвердження відповідності технічних вимог персональних комп’ютерів ви вимагаєте: авторизаційний лист від виробника системних блоків та моніторів або його уповноваженого представника на території України із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника.
Але, зауважуємо ще раз що комп’ютер складається з 6 частин. Чому Ви тоді для підтвердження відповідності якісним та технічним характеристикам товару не вимагаєте надання авторизаційних листів від виробника клавіатури, маніпулятора миша, джерела безперебійного живлення. Це обладнання також не виробляється в України ?
По друге, в технічних вимогах до монітору є вимога надання монітору с часом реакції матриці – не більше 1мс.
Шановний замовник, на даний час с такими параметрами є лише одна модель монітору та лише у одного виробника. Це модель виробника Acer монітор Acer Nitro VG220Qbmiix, інших моделей моніторів більше ні у кого із виробників немає. Також зауважу, що даний параметр використовується лише одному випадку - в комп’ютерних іграх. Ця модель монітору є ігровою. Також ця модель монітора недешева, та приблизно на 35-40 відсотків дорожче ніж аналог с часом реакції матриці – 5 мс. Зауважу, що людське око не бачить різниці між часом відгуку 1 мс або 5 мс. Поясніть чому «Комунальне підприємство «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради» планує купити ігрові монітори в кількості 46 штук для лікарні, які на 35-40 відсотків дорожче ніж їх аналоги с часом відгуку 5 мс ?
Вважаємо, що ці занадто високі вимоги до монітору, по перше ні яким чином не вплинуть на економію бюджетних коштів, а по друге штучно обмежують (дискримінують) коло потенційних Учасників у відкритих торгах.
Наше товариство звернулось до представників виробника ACER в України, де чітко була надана відповідь, що авторизаційний лист для участі в даних торгах надан іншому Учаснику, та іншим Учасникам лист не надається. А якщо є лише одна модель монітора і тільки у одного виробника, та цей виробник надає авторизаційний лист лише одному Учаснику, то скажіть будь ласка, про які чесні торги, конкуренцію, доступ всіх учасників та виробників до торгів, відкритість та прозорість ми можемо говорити?
Тому просимо вас скасувати вимогу надання авторизаційного листа від виробника моніторів, а залишите лише надання авторизаційного листа від виробника персонального комп’ютера.
Підтвердити відповідність якісним та технічним характеристикам товару Ви зможете умовами які прописані в тендерної документації (Розділ І, п.4, Додаток №5 тендерної документації) а саме: «на підтвердження відповідності технічним характеристикам, Учасник, який запропонував найменшу ціну за результатами проведеного аукціону (або за результатом відхилення пропозиції учасника(ів), якщо системою в автоматичному порядку визначено його пропозицію найбільш економічно вигідною) протягом 4 робочих днів, з дня завершення аукціону або оприлюднення інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника на веб-порталі Уповноваженого органу, повинен надати Замовнику зразки своєї запропонованої продукції (складових частин конструкції) із обов’язковим складанням акту прийому-передачі, для подальшого ознайомлення з метою підтвердження відповідності товару, що пропонується».
Також зобов'
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2019 08:37
Звернення стосовно документації конкурсних торгів повністю задоволено.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-000329-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 10 травня 2019 13:21
Недостовірність
Шановний замовнику!
Просимо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" по причині надання не достовірної інформації, а саме згідно технічних умов таблиці 2 додатку 5 ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не вказав назву виробника та моделі такого обладнання як: (монітора клавіатури та маніпулятора мишки). Що унеможливлюе їх ідентифікацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2019 14:33
Характеристики предмету закупівлі повністю відповідають технічним вимогам замовника. Модель монітора вказана в проекті Договору, а саме додатку 1 "Специфікація" та відповідає технічним вимогам, а модель клавіатури та маніпулятора "миша" не мають принципового значення оскільки повністю відповідають технічним вимогам наведених в додатку 5 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-000329-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 13 травня 2019 11:36
немає можливості перевірки відповідності технічним вимогам
Згідно розділу тендерної документації зазначено:
1. Відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність».
2. У разі виявлення Замовником невідповідності запропонованого товару визначеним вимогам в технічному завданні, або запропонований товар не може використовуватись за призначенням, така пропозиція учасника за рішенням Замовника може відхилитись, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним в тендерній документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі.
Оскільки ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надав лише опис технічних характеристик запропонованого обладнання, без чіткого найменування моделей та виробників, ні Замовник, ні інші Учасники, ні контролюючі органи не мають можливості перевірити правдивість інформації, наданої в таблиці відповідності технічним вимогам Замовника. Замовник та ін. повинні лише покладатися на слово о правдивості інформації, яку надав ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" без можливості її перевірки

Також звертаємо увагу, що в технічних вимогах також значилося, що треба надати:
1.7. Копію чинної на дату подання пропозиції декларації про відповідність регламенту низьковольтного електричного обладнання на монітори.
1.8. Копію чинної на дату подання пропозиції декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на монітори.
Але для цього треба розуміти який саме монітор пропонує Учасник. Той факт, що ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надав модель монітору в проекті договору ніяк не відповідає розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якому значиться, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 5 тендерної документації. Інформація щодо технічної частини має надаватися в технічній частині тендерної пропозиції, а не в проекті договору. Згідно статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
В зв'язку з вищевикладеними невідповідностями чинному законодавству і вимогам тендерної документації пропонуємо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 12:40
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради, Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію становить 100%).
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
1) Учасником надана в повному обсязі інформація стосовно «Характеристик предмету закупівлі» що пропонується як того вимагав Додаток № 5 до тендерної документації. Інша інформація не вимагалась тендерною документацією. Модель монітора вказана в проекті Договору, а саме Додатку № 1, модель клавіатури та маніпулятора не вимагалась Додатком № 5, отже запропонований товар Учасником повністю відповідає технічним вимогам наведеним в Додатку № 5 тендерної документації. Також надано файл Технічна документація.pdf в якому є необхідні декларації щодо технічних регламентів низьковольтного електричного обладнання та з електромагнітної сумісності обладнання , які вимагав замовник.
Номер вимоги: UA-2019-04-22-000329-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 20 травня 2019 00:41
Дискримінація та не відповідність
Відповідно до п.3 Ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація вважається дискримінаціюною така що не відповідає нормі закону, а саме "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_publichni_zakupivli/22.htm" таким чином відповідно до Додатку №5 тендерної документації вказана відповідна торгівельна марка процессора та його модель та не вказано про можливість поставки іншого процесорра (іншої торгівельної марки) тобто суперечіть п.3 Ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Також відповідно до данної статті повинен бути детальний опис товару, робіт чи послуг такої інформації ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надав надав лише загальни технічні вимоги та опис загальних характеристик до Додатку №5 ТД. Також ми вважаємо не дійсними сертифікати "декларації про відповідність регламенту низьковольтного електричного обладнання на монітори" та "декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на монітори" відповідно до понктів 1.7 та 1.8 відповідно до технічних вимог ТД. Таким чином ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушує закон а саме Ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. Просимо дискваліфікувати переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2019 15:38
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», ст. 23 - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Але все ж, стосовно питання першого, в технічних вимогах до тендерної документації вказана сумісна модель процесора з необхідною материнською платою з чіпсетом А320 де вказано що можливий аналог, тобто це не суперечить п.3 Ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По другому питанню ТОВ «ДІАВЕСТ КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав в повному обсязі інформація стосовно «Характеристик предмету закупівлі» що пропонується, як того вимагав Додаток № 5 до тендерної документації.
Учасником надано файл Технічна документація.pdf в якому є необхідні декларації щодо технічних регламентів низьковольтного електричного обладнання та з електромагнітної сумісності обладнання , які вимагав замовник.
Тому причини дискваліфікації переможця відсутні.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 774 594,00
UAH з ПДВ
749 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 777 285,00
UAH з ПДВ
749 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ" 810 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 934 999,68
UAH з ПДВ
888 002,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 15:39
Довідка_КорупціяЮр_.pdf
17 травня 2019 15:39
МВС_02.05.2019.pdf
08 травня 2019 11:13
Електронний підпис
08 травня 2019 11:13
Технічна документація.pdf
08 травня 2019 11:08
Електронний підпис
08 травня 2019 11:07
проект договору.pdf
08 травня 2019 11:07
НАКАЗ на печатку.pdf
08 травня 2019 11:07
довідка печатка.pdf
08 травня 2019 11:07
Статистика зав.pdf
08 травня 2019 11:07
Виписка зав.pdf
08 травня 2019 11:07
Витяг 26.04 копія.pdf
08 травня 2019 11:07
витяг ПДВ_копія.pdf
08 травня 2019 11:07
статут.pdf
08 травня 2019 11:07
наказ на директора.pdf
08 травня 2019 11:07
протокол директора.pdf
08 травня 2019 11:07
довідка санкції.pdf
08 травня 2019 11:07
Технічна документація.pdf
08 травня 2019 11:07
Договір СЦ Комел.pdf
08 травня 2019 11:07
Баланс_1 кв 2019 р.pdf
08 травня 2019 11:07
11383629_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 749 998,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 12:52

Документи

14 травня 2019 12:51
Електронний підпис
14 травня 2019 12:49
Протокол 35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
749 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 12:51
Електронний підпис
14 травня 2019 12:49
Протокол 35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2020 09:03
Договір укладений
06 січня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 14:47
Договір укладений
28 травня 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 749 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 124 999,67 UAH)