Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000223-b 9d7a5a70331e4fc780af93a7602e88f4
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Буднікова Марина

380627226586 r77@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костянтинівсько-Дружківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42171400
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, Ціолковського, буд. 25
Контактна особа: Буднікова Марина
380627226586
r77@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 14:12
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

папір офісний А4, папір ЛПФ, конверти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 пачка
папір (ZOOM, COMPASS, Copier, SvetoCopy) для друку офісний формату А4, кількість аркушів у папці -500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вулиця Ціолковського буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 ящик
папір стрічка перфорована фальцована, папір для друку на матрічних принтерах, без вмісту шкідливих хімічних речовин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вулиця Ціолковського буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
кронверт з відривною стрічкою (С-4 229*324 мм для аркушів формату А-4, з силиконовою стрічкою, клапан розташовується збоку по короткому краю, без вікна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вулиця Ціолковського буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1250 штуки
конверт з відривною стрічкою (С-5 162*229 мм для аркушів формату А-5, з силіконовою стрічкою, клапан розташовується зверху по широкому краю, без вікна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вулиця Ціолковського буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200030 штуки
Конверт з відривною стрічкою (С-6 114*162 мм для аркушів формату А-4, з силіконовою стрічкою, клапан розташовується зверху по широкому краю, без вікна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Ціолковського,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 10:34
77_бумага2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

выдвантаження
Дата подання: 23 квітня 2019 09:23
Дата відповіді: 23 квітня 2019 10:41
Постачання буде однією партією?
Відповідь: Доброго дня! так, однією партією
аналоги?
Дата подання: 24 квітня 2019 15:32
Дата відповіді: 25 квітня 2019 10:53
Чи можна пропонувати аналоги?
Відповідь: Доброго дня!нам потрібен папір, згідно характеристик, які наведені в оголошенні. Тому, аналоги не пропонуйте

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2019 14:39
Коментар щодо відміни: Було виявлено невідповідність внесених електронних даних з паперовим носієм оголошення про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель в частині предмета закупівлі ((некоректно внесено дані щодо кількості конвертів з з відривною стрічкою (С-6 114*162 мм для аркушів формату А-4, з силіконовою стрічкою, клапан розташовується зверху по широкому краю, без вікна): замість кількості 2000 внесено 200030).
Документи:
06 травня 2019 14:37
povidoml.pdf