Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам"яне
Очікувана вартість
802 000,00 UAH
UA-2019-04-22-000046-a 2ddab1df8852413dbaeab85b6b45b4b5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глущенко Марина Василівна

+380554850485 ShevchenkoNN82@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Новотроїцька протитуберкульозна лікарня
Код ЄДРПОУ: 24957607
Місцезнаходження: 75300, Україна , Херсонська обл., Новотроїцьк, смт.Новотроїцьке, вулиця Банкова, 40
Контактна особа: Глущенко Марина Василівна
+380554850485
ShevchenkoNN82@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2019 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 12:11
Очікувана вартість: 802 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 т
вугілля кам"яне марки АС (6-13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, смт.Новотроїцьке, вул.Банкова, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
26 т
вугілля кам"яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, смт.Новотроїцьке, вул.Банкова, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 08:42
ТД вугілля квітень.2019 зміни.doc
26 квітня 2019 08:42
Перелік змін до Т.Д..docx
22 квітня 2019 09:56
проект договору.docx
22 квітня 2019 09:56
ТД вугілля квітень.2019 - сканкопия.doc
03 травня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 08:42
ТД вугілля квітень.2019 зміни.doc
26 квітня 2019 08:42
Перелік змін до Т.Д..docx
22 квітня 2019 09:56
проект договору.docx
22 квітня 2019 09:56
ТД вугілля квітень.2019 - сканкопия.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 квітня 2019 12:27
Дата відповіді: 23 квітня 2019 15:44
Тендерною жокументацією встановлено дискримінаційні вимоги щодо надання: оригінал протоколу випробування виданого на ім’я учасника торгів щодо предмету закупівлі у 2019 році. * сертифікат якості, відповідності виданий не раніше дати оголошення. По-перше, дані документи видаються на товар який оє в наявності. По- дуге така вимога дискримінує учасників які мають сертифікаті та протоколи зроблені у 2018 році. Вимагаємо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що відповідно до ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для забезпечення заклада якісним вугіллям замовник має бути впевненим в якості товару що планується поставити учасником. По-перше, так протокол випробувань та посвідчення якості можуть бути видані лише на вже придбані партії вугілля, тому в тендерній документації передбачено, що учасники повинні надати гарантійний лист в довільній формі, щодо підтвердження наявності в учасника не менше 50% вугілля що є предметом закупівлі на складі учасника..З огляду на вищезазначене, вважаємо, що вимоги стосовно надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів на товар не є дискримінаційною вимогою.
Щодо другого питання тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін до документації тендерних торгів. Зміни будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за питання.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 23 квітня 2019 15:54
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:35
Щановний замовнику! Вимагати наявність на складах товару є дискримінаційною вимогою, відповідно до рішень АМКУ. Приберіть дискримінаційні вимоги з тендерної документації: наявніст на складі товару, сертифікаті и протоколи на товар 2019 року. Просимо діяти у рамках чиного ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що відповідно до ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності в учасника не менше 50% вугілля що є предметом закупівлі на складі учасника, жодним чином не спрямована на перешкоджання участі у тендері, а зумовлена лише теперішнім станом на енергетичному ринку України та обов’язком Замовником торгів забезпечити безперебійне протікання опалювального сезону. Адже не маючи товару в наявності, Учасник не зможе поставити його не пізніше трьох днів з моменту одержання заявки Замовника. Чому Учасник не може спочатку закупити товар, отримати всі можливі сертифікати, щоб бути впевненим в якості товару, а потім продавати його? Адже, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форм власності. Основною метою сертифікації є, передусім , запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров»я та майна громадян і навколишнього середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні взяти участь у цьому тендері особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності, сертифікат якості на товар, що є предметом закупівлі і подати його у складі тендерної пропозиції. Адже Постачальники несуть відповідальність за якість товару, що постачається.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що вимоги стосовно наявності на складі товару, надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів на товар та протоколу випробування не є дискримінаційною вимогою. Дякуємо за питання
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 квітня 2019 13:42
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:09
Шановний Замовнику, Предмет закупівлі АС 6-13 та ДГ 13-100 є дость популярним на ринку України, тому ніяких перепон для своечасної поставки не сворює відстутність наявності на складі учасника даного товару. Ваші вимоги прямовані на перешкоджання участі у тендері. Крім того. учасник не зобовязаний законом "Про публічні закупівлі" виготовлючати сертифікати якості під конкретного замовника! Задля законності проведення даної закупівлі - просимо самостійно виключити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
26.04.2019 року були внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації, згідно яких Учасники повинні надати: - гарантійний лист в довільній формі, щодо підтвердження наявності в учасника не менше 50% вугілля, що є предметом закупівлі на складі учасника, .. – або гарантійний лист від виробника товару.
Також тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що відповідно до ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вправі вимагати від потенційних постачальників постачання продукції виготовленої у 2019 році, тому що вугілля, яке зберігається тривалий строк, підлягає фізико-механічному впливу (стає хрупким, погіршується його якість) та ставить під сумнів його відповідність умовам Документації та ДСТУ 7146:2010. Тому, при бажанні взяти участь у цьому тендері особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності, сертифікат якості на товар, що є предметом закупівлі і подати його у складі тендерної пропозиції. Адже Постачальники несуть відповідальність за якість товару, що постачається.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що вимоги стосовно надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів на товар не є дискримінаційною вимогою. Дякуємо за питання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-22-000046-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 26 квітня 2019 13:35
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога про наявність на складі 50% вугілля є дискримінаційною щодо учасників які не мають в наявності на складі товару, що є предметом закупівлі з сертифікатами якості 2019 року, так як учасник бере участь в численній кількості торгів та не може закуповувати для кожного замовника продукцію наперед, ще не здобувши перемогу в торгах, оскільки це економічно необґрунтовано.
Учасним не зобов’язаний мати в наявності НА МОМЕНТ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ товару, а планує його придбання у разі перемоги в торгах та укладання договору за результатами процедури закупівлі для конкретного Замовника та із якісними показниками, які ним вимагаються та отримати посвідчення якості та зробити сертифікати якості.
Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах для учасників, які закуповують вугілля за фактом постачання у кількості та з якісними показниками, що відповідають потребам конкретного Замовника.
Багаточисленими рішеннями АМКУ вимогу щодо наявності на складі у учасника товару та сертифікатів якості 2019 року ВИЗНАНО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, приводим у приклад «найсвіжіше» Рішення АМКУ від 10.04.2019 № 4340.
Крім того, вимога щодо надання сертифікатів 2019 року є дискримінаційною вимогою, адже учасники могли придбати товар у 2018 році і зробити відповідні сертифікати якості.
ВИМАГАЄМО: Привести тендерну документацію у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
У разі Вашої відмови від виключення з тендерної документації дискримінаційних, ми, будемо вимушені звернусь за захистом своїх прав в орган оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 травня 2019 13:23
Шановний Учаснику!
26.04.2019 року були внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації, згідно яких Учасники повинні надати: - гарантійний лист в довільній формі, щодо підтвердження наявності в учасника не менше 50% вугілля, що є предметом закупівлі на складі учасника, .. – або гарантійний лист від виробника товару.
Також тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що відповідно до ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вправі вимагати від потенційних постачальників постачання продукції виготовленої та перевіреної у 2019 році, тому що вугілля, яке зберігається тривалий строк, підлягає фізико-механічному впливу (стає хрупким, погіршується його якість) та ставить під сумнів його відповідність умовам Документації та ДСТУ 7146:2010. Тому, при бажанні взяти участь у цьому тендері особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності, сертифікат якості на товар, що є предметом закупівлі і подати його у складі тендерної пропозиції. Адже Постачальники несуть відповідальність за якість товару, що постачається.
З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що вимоги стосовно надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів на товар не є дискримінаційною вимогою та не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-22-000046-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018", Код ЄДРПОУ:42070321
Дата подання: 05 червня 2019 13:07
Скарга
№ 04-06/3 від 04.06.2019 року Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м.Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦПОСТАЧ 2018» Юридична адреса: вул. Єлізавети Чавдар,1кв, м. Київ, 02072. Фактична адреса: вул. Єлізавети Чавдар,1кв, м. Київ, 02072 Телефон: Факс: +380506453887 Адреса електронної пошти: 64garant@gmail.com КЗ НОВОТРОЇЦЬКА ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ 75300, Україна, Херсонська обл., Новотроїцьк, смт.Новотроїцьке, вулиця Банкова, 40 +380554850485 ShevchenkoNN82@yandex.ru Процедура – відкриті торги предмет закупівлі: вугілля кам’яне Оголошення UA-2019-04-22-000046-a СКАРГА щодо визначення переможця в процедурі закупівлі UA-2019-04-22-000046-a 22 квітня 2019 року КЗ Новотроїцькою протитуберкульозною лікарнею (далі – Замовник) було оголошено тендер на закупівлю вугілля кам’яне, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-22-000046-a. 13-го травня 2019 року відбувся аукціон, в якому приймали участь чотири учасники. Після розгляду тендерних пропозиції учасників, на етапі кваліфікації, три пропозиції які були нижчими по ціні були дискваліфіковані. Пропозицію ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД, з найвищою ціною за результатом аукціону, було визнано найкращою. Протокол про обрання переможця було опубліковано 28 травня 2019 року. Підчас проведення аналізу пропозиції ТОВ «СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД», Замовник не звернув увагу на очевидну не відповідність вимогам тендерної документації, при тому, що за ці самі невідповідності було відхилена інших учасників даної закупівлі. А саме: До Атестату про акредитацію Випробувального центру ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не надані всі сторінки додатку (267 сторінок як було зазначено в самому Атестаті), які є його невід’ємними частинами. Згідно акту відбору проб замовника ТОВ «Спецвугілля Трейд» до Випробувального центру ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» надано 3 кг. Вугілля марки ДГ(13-100), але згідно ДСТУ 4096-2002 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети» Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань чітко вказано про необхідність відбору з 16 точок вагою не менше 0,06х100= 6кг., де 100 максимальний розмір кусків вугілля. Таким чином згідно ДСТУ 4096-2002, ТОВ «Спецвугілля Трейд» зобов’язано був надати не менш як 16х6=96 кг. вугілля для отримання реальних показників якості вугілля. Відповідно результати показників якості вугілля (протокол випробувань, сертифікат якості та сертифікат відповідності), надані до пропозиції, не повинні прийматися до розгляду тендерним комітетом Замовника, оскільки є недостовірними. Згідно наданих ТОВ «Спецвугілля Трейд» сторінок додатку до атестату Випробувальний центр ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у межах своєї сфери має право випробувати Тверде паливо: «Визначення загальної вологи вугілля - ГОСТ 6382-91, ГОСТ 11014-81. Визначення масової частки вологи в твердому паливі – ГОСТ 27314-91», але в Протоколі випробувань, сертифікаті якості та посвідченні якості вказаний інший стандарт ДCTY EN 14774.3:2O09, що вказує на некомпетентність цього «Центру» в проведених випробуваннях та ставить під сумнів надані результати. Згідно наданих сторінок додатку до атестату Випробувальний центр ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у межах своєї сфери має право випробувати Тверде паливо: «Визначення масової частки золи в активному вугіллі - ГОСТ 12596-67», але в Протоколі випробувань, сертифікаті якості та посвідченні якості вказаний інший стандарт ГОСТ-11022-95, що вказує на некомпетентність цього «Центру» в проведених випробуваннях та ставить під сумнів надані результати. З вище наведеного можемо робити висновок, що документи які надав ТОВ «Спецвугілля Трейд» не можуть свідчити про якість запропонованого товару. Виходячи з вище викладеного стає очевидним, що рішення про визнання переможцем ТОВ «Спецвугілля Трейд» суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з чим керуючись та статями 16; 17; 18 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О С И Т Ь 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника відмінити протокол про визнання переможцем ТОВ «Спецвугілля Трейд». Додатки: 1. Платіжне доручення на перерахування плати за подання скарги – 1 арк. Фінансовий директор Дмитрієв О.С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 червня 2019 19:54
Рішення від 07.06.2019 № 7378.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 19:54
Рішення від 26.06.2019 № 8440.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом прийнято рішенння №13 від 05.07.2019 р. про відміну процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2019 11:48

Документи подані скаржником

05 червня 2019 13:07
Скарга вугілля.docx
05 червня 2019 13:07
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

19 червня 2019 14:14
пояснення по скарзі
19 червня 2019 14:14
пояснення по скарзі
19 червня 2019 14:14
ТД
19 червня 2019 14:14
протокол №9
19 червня 2019 14:14
інформація по процедурі
19 червня 2019 14:14
протокол №11
19 червня 2019 14:14
лист АМКУ
05 липня 2019 11:47
протокол

Документи Органу Оскарження

07 червня 2019 19:54
Рішення від 07.06.2019 № 7378.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАТАНЕЛЬ" 709 200,00
UAH з ПДВ
629 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018" 759 600,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 802 000,00
UAH з ПДВ
661 878,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД 798 264,00
UAH з ПДВ
798 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 11:36
Електронний підпис
10 травня 2019 11:11
Довідки к Додатку 4.pdf
10 травня 2019 11:11
Устав.pdf
10 травня 2019 11:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 12:48
Електронний підпис
07 травня 2019 12:45
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2019 12:45
Технічні вимоги.pdf
07 травня 2019 12:45
Сертифікати якості.pdf
07 травня 2019 12:45
Протоколи випробувань.pdf
07 травня 2019 12:45
Проект договору.pdf
07 травня 2019 12:45
Лист щодо статуту.pdf
07 травня 2019 12:45
Копія рішення.pdf
07 травня 2019 12:45
Копія протоколу.pdf
07 травня 2019 12:45
Копія видаткової.pdf
07 травня 2019 12:45
Генетичні сертифікати.pdf
07 травня 2019 12:45
Відомості ЄДРПОУ.pdf
07 травня 2019 12:45
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 16:54
Електронний підпис
30 травня 2019 16:51
Документи переможця
07 травня 2019 22:50
Електронний підпис
07 травня 2019 22:48
Проект договора.pdf
07 травня 2019 22:48
Копії ттн.pdf
07 травня 2019 22:48
Наказ.pdf
07 травня 2019 22:48
Копія статуту.pdf
07 травня 2019 22:48
Копії відгуків.pdf
07 травня 2019 22:48
Відгуки.pdf
07 травня 2019 22:48
Виконаний договір 2.pdf
07 травня 2019 22:48
Виконаний договір 1.pdf
07 травня 2019 22:48
Довідка МТБ.pdf
07 травня 2019 22:48
Довідка щодо ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАТАНЕЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАТАНЕЛЬ"
#40930545
Очікує рішення 629 500,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 11:48
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАТАНЕЛЬ"
#40930545
Рішення скасоване 629 500,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 11:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018"
#42070321
Рішення скасоване 630 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 11:48
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Рішення скасоване 661 878,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 11:48
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД
#42436754
Рішення скасоване 798 264,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 11:48

Документи

17 травня 2019 12:49
Електронний підпис
17 травня 2019 12:11
Протокол pdf.pdf

Документи

22 травня 2019 13:53
Електронний підпис
22 травня 2019 13:49
протокол

Документи

24 травня 2019 13:37
Електронний підпис
24 травня 2019 13:32
протокол

Документи

28 травня 2019 13:31
Електронний підпис
28 травня 2019 13:29
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2019 11:55
Коментар щодо відміни: п.2 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
05 липня 2019 11:55
протокол 13 відміна торгів.pdf