Персональні комп’ютери в заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2019-04-20-000064-a 474e1dcc873a4ebdbd8f8d4cae94bd07
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт замовника: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа замовника: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:20
Очікувана вартість: 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Персональні комп’ютери в заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Персональні комп’ютери в заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, місто Київ, Київ, вул. Зоологічна, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 квітня 2019 19:25
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2019 19:25
ЗМІНИ до ТД.doc
25 квітня 2019 19:25
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2019 19:25
ЗМІНИ до ТД.doc
22 квітня 2019 00:04
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000025 ● 3f225c1805ae45cf950e61a84a2a13c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-12 15:07:59
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.06.2019 № 166

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-20-000064-a 20.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-20 11:51:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі персональних комп’ютерів в заклади освіти Шевченківського р-ну, м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-20-000064-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо ID номера, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, 37470086, Україна, Київ, Зоологічна, 6-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Персональні комп’ютери в заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва, 1750000UAH, 30210000-4, ДК021, 90, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 474e1dcc873a4ebdbd8f8d4cae94bd07, 2019-04-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 12 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.04.2019 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Еменс», протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.05.2019 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 11.05.2019, договір від 23.05.2019 № 299. За результатами моніторингу установлено, що Замовник 22.04.2019 оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу тендерну документацію, чим порушив вимогу абзацу другого частини першої статті 10 Закону через оприлюднення тендерної документації пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, яке відбулося 06.05.2019. Також за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника на порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону: містить вимогу про надання учасниками торгів інформації передбаченої пунктами 1, 7 частини першої статті 17 Закону; не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2 та 9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо надання переможцем торгів документів про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім цього Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону., 25 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 1 741 500,00
UAH з ПДВ
1 680 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 1 743 030,00
UAH з ПДВ
1 680 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 17:14
sign.p7s
14 травня 2019 17:11
Довідка корупц.pdf
14 травня 2019 17:11
Довідка корупц (1).pdf
06 травня 2019 17:54
sign.p7s
03 травня 2019 16:59
sign.p7s
03 травня 2019 16:58
Витяг ЄДР 220419.pdf
03 травня 2019 16:58
Сес ACER.pdf
03 травня 2019 16:58
Технічна частина.pdf
03 травня 2019 16:58
СТАТУТ ТОВ ЕМЕНС.pdf
03 травня 2019 16:58
Є-підручники.pdf
03 травня 2019 16:58
Проект договору.pdf
03 травня 2019 16:58
Наказ директор.pdf
03 травня 2019 16:58
ЕОІР.pdf
03 травня 2019 16:58
ACER.pdf
03 травня 2019 16:58
Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2019 16:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:33
Паспорт код.pdf
03 травня 2019 12:33
Опис документів.pdf
03 травня 2019 12:33
Довідки до пропозиції.pdf
03 травня 2019 12:32
Витяг ЄДР.pdf
03 травня 2019 12:32
Витяг Єдиний податок.pdf
03 травня 2019 12:32
Виписка ЄДР.pdf
03 травня 2019 12:32
Аналогічний договір 2.pdf
03 травня 2019 12:32
Аналогічний договір 1.pdf
03 травня 2019 12:32
Технічні вимоги.pdf
03 травня 2019 12:32
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 1 680 480,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 16:27

Документи

11 травня 2019 16:26
sign.p7s
11 травня 2019 16:25
Протоколи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
1 680 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 16:26
sign.p7s
11 травня 2019 16:25
Протоколи.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 травня 2019 19:53
Договір.pdf укладений
23 травня 2019 19:52

Актуальні тендери

До пошуку