Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ремонтно - реставраційні роботи (капітальний ремонт) щойновиявленого об’єкту культурної спадщини, будівлі казарма військової частини 3052 Національної гвардії України Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України у складі комплексу військових будівель "Червоні казарми" по вул. Пушкарівська, 5, в м. Полтава
Очікувана вартість
48 163 031,00 UAH
UA-2019-04-19-002906-c e56c73b532114596b59e5fc2d3da3427
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергійович Дугарь

+380500759926 tul-3052@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3052 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 08803781
Місцезнаходження: 36002, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Лесі Українки, будинок 24-А
Контактна особа: Олександр Сергійович Дугарь
+380500759926
tul-3052@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 23:45
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 23:45
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:51
Очікувана вартість: 48 163 031,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 489,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ремонтно - реставраційні роботи (капітальний ремонт) щойновиявленого об’єкту культурної спадщини, будівлі казарма військової частини 3052 Національної гвардії України Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України у складі комплексу військових будівель "Червоні казарми" по вул. Пушкарівська, 5, в м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Пушкарівська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 квітня 2019 09:42
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:53
Чи повинен учасник мати власну ліцензію або залучити субпідрядника з ліцензією, що включає в себе реставрацію, консервацію, ремонтні роботи, реабілітацію пам'яток культурної спадщини?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитанням (зверненням) повідомляє наступне:
Згідно до умов визначених частиною 7 розділу III тендерної документації визначено, що учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином учасником для виконання робіт що є предметом закупівлі можуть залучатись інші організації, в якості субпідрядників, на яких будуть покладені відповідні обов’язки згідно до умов договору, який буде укладений за результатом проведення процедури закупівлі.
Підпунктом 1.5. пункту 1 та підпунктом 2.7. пункту 2 розділу III Додатку 5 тендерної документації, на виконання вимоги частини 2 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником переможцем надається копія(ї) ліцензії(й) / дозволу(ів) на провадження господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, що відповідає предмету закупівлі, передбачено чинним законодавством та копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
У разі залучення субпідрядної(их) організації(й) учасником у складі пропозиції надається інформація . яка повинні відповідати умові встановленій пунктом 7.1. Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації. Зокрема, надається інформація про наявність усіх необхідних для виконання робіт дозволів та/або ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які заплановано залучити субпідрядника(ів).
З урахуванням визначених у тендерній документації умов. учасником надається інформація про наявність чинних ліцензії та дозвільної документації відносно кожного окремого виду робіт, який планується виконуватись учасником та/або його субпідрядної(их) організації(й) у тій відповідності відносно найменувань робіт, які виконуватимуться такими організаціями.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 24 квітня 2019 15:26
Дата відповіді: 26 квітня 2019 16:53
Умовами тендерної документації передбачено надання довідок Учасниками з зазначенням інформації щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) виконання роботи(іт), що є аналогом предмета закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору). Просимо надати роз'яснення, що мається на увазі під аналогом предмета закупівлі. Це може бути аналогічний договір на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції, реставрації, технічного переоснащення будь-якого об'єкту будівництва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитанням (зверненням) повідомляє наступне:
Згідно до розділу "Примітки" Додатку 1 тендерної документації надано визначення поняттю «аналогічний договір»: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі, що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного роботі, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо». Дане поняття визначено виходячи з поняття «аналогія» з - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо.
Надання документів про наявність досвіду виконання аналогічного(ів) довору(ів) за предметами, що передбачали виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції, реставрації, технічного переоснащення будь-якого об'єкту будівництва, які, в свою чергу достовірно підтвердять подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо, повинно максимально можливо забезпечувати виконання визначеної умови та вимогам технічного завдання тендерної документації. Зауважуємо, що додаткових критеріїв відносно повної або часткової відповідності щодо виконаних аналогічних предмету закупівлі робіт не встановлено. В ході розгляду пропозиції учасника в цій частині застосовується індивідуальний підхід, враховуючи умови та особливості, визначені наданими документами (договорами, актами, відгуками тощо) від такого учасника.
Для забезпечення виконання умови, визначеної тендерною документацією, щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасникам слід дотримуватись принципу подібності робіт відносно визначеного предмета закупівлі та технічного завдання даної процедури закупівлі. Звертаємо увагу на те що, не обмежується право учасників, які тим чи іншим способом були задіяні на об’єктах в якості субпідрядних організацій по виконанню робіт за предметом, який має аналогічних характер відносно даної процедури закупівлі. У разі наявності подібного досвіду виконання робіт, вважаємо доцільним рекомендувати надавати у складі тендерної пропозиції додаткові документи, які підтверджують досвід виконання генерального аналогічного договору на виконання робіт генеральним підрядником, яким залучалось учасника даної процедури закупівлі в якості субпідрядної організації, із додатковим наданням інформації, яка достовірно підтверджує наявність виконаних зобов’язань між усіма сторонами таких зобов’язань.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000033 ● 8ff52575670f419f82d6d0456d2b1bbf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.04.2019 № 20
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.04.2019 № 20

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-04-19-002906-c 19.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-26 13:59:59

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-19-002906-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з питання, а саме – встановлено, що замовником в тендерній документації встановлено вимоги до учасників понад визначені в частині другій статті 16 та частині другій статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині надання інформації про субпідрядника. Просимо надати інформацію щодо законодавчого обґрунтування зазначеної вимоги до субпідрядника.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-02 14:27:50

Надання пояснень щодо моніторингу процедури закупівлі

Ознайомившись із запитом розпочатого моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-04-25-000033, відносно процедури закупівлі за предметом згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація "ремонтно - реставраційні роботи (капітальний ремонт) щойновиявленого об’єкту культурної спадщини, будівлі казарма військової частини 3052 Національної гвардії України Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України у складі комплексу військових будівель "Червоні казарми" по вул. Пушкарівська, 5, в м. Полтава» шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2019-04-19-002906-c, яка розпочата Військовою частиною 3052 Національної гвардії України, повідомляємо наступне:
Військова частина 3052 Національної гвардії України (далі – Замовник) 19 квітня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-04-19-002906-c (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-19-002906-c) щодо закупівлі за предметом «ремонтно - реставраційні роботи (капітальний ремонт) щойно виявленого об’єкту культурної спадщини, будівлі казарма військової частини 3052 Національної гвардії України Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України у складі комплексу військових будівель "Червоні казарми" по вул. Пушкарівська, 5, в м. Полтава» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922).
Процедура відкритих торгів розпочата за рішенням тендерного комітету №47 від 19.04.2019 р., яким затверджено положення тендерної документації.
Частинами 1 та 2 статті 16 Закону №922 встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і повинен установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. При цьому Законом №922 не встановлено обмежень або умов щодо вимог, які можуть бути встановлені у тендерній документації, якими вимагається надання підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, які можуть підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, які повинен підтвердити учасник та/або його субпідрядна(і) організація(ї).
Оскільки до виконання робіт можуть залучатись інші юридичні суб’єкти господарювання, яких учасник, з яким в подальшому може бути укладено договір про закупівлю, залучати до виконання робіт в якості субпідрядників, замовник має необхідність, при проведенні кваліфікації учасників, пересвідчитись у наявності достатньої кваліфікації усіх працівників, яких учасник планує залучати до виконання робіт, у тому числі працівників субпідрядної(их) організації(й). Дана умова замовником передбачена з урахуванням дотримання принципу добросовісного та відповідального виконання якісних робіт, із дотриманням основних принципів здійснення закупівлі - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Згідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону №922 тендерна документація повинна містити (у разі закупівлі робіт) - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Частиною 3 статті 22 Закону №922 встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У зв’язку з цим замовником може бути встановлено вимогу щодо кваліфікації учасника, який в подальшому може бути обраний для виконання робіт, який, в свою чергу, повинен мати досвідчений персонал, який залучатиметься до виконання робіт за об’єктом.
Вважаємо необхідним зауважити, що абзацом 11 частини 1 статті 19 Закону №922 передбачено, що у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначаються, у разі закупівлі робіт, - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Дані умови Закону №922 свідчить про те, що при закупівлі робіт замовником повинна вноситись до звіту про результати проведення процедури закупівлі інформація про субпідрядну(і) організацію(ї), у разі залучення таких учасником до виконання робіт, що є предметом закупівлі. При цьому, дана вимога забезпечує участь найбільшого кола потенційних учасників (виконавців робіт), усуваючи при цьому передумову дискримінаційних вимог відносно учасників процедури закупівлі, що обумовлено частиною 4 статті 22 Закону №922.
У зв’язку з вище викладеним, згідно до вимог встановлених чинним законодавством, замовник зобов’язаний вимагати документальне підтвердження кваліфікації працівників, усіх, яких учасником планується залучити до виконання умов договору, який може бути укладений за результатом проведеної процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись із висновком моніторингу закупівлі за №UA-2019-04-19-002906-c, відносно процедури закупівлі за згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація "ремонтно - реставраційні роботи (капітальний ремонт) щойновиявленого об’єкту культурної спадщини, будівлі казарма військової частини 3052 Національної гвардії України Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України у складі комплексу військових будівель "Червоні казарми" по вул. Пушкарівська, 5, в м. Полтава» шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2019-04-19-002906-c, яка розпочата військовою частиною 3052 Національної гвардії України, повідомляємо наступне: Військовою частиною 3052 Національної гвардії України (далі – Замовник) 19 квітня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-04-19-002906-c (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-19-002906-c) щодо закупівлі за предметом «ремонтно - реставраційні роботи (капітальний ремонт) щойновиявленого об’єкту культурної спадщини, будівлі казарма військової частини 3052 Національної гвардії України Центрального оперативно-територіального об’єднання Національної гвардії України у складі комплексу військових будівель "Червоні казарми" по вул. Пушкарівська, 5, в м. Полтава» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922). Процедура відкритих торгів розпочата за рішенням тендерного комітету № 47 від 19.04.2019 р., яким затверджено положення тендерної документації. Вважаємо необхідним зауважити, що абзацом 11 частини 1 статті 19 Закону № 922 передбачено, що у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначаються, у разі закупівлі робіт або послуг, - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Дана умова Закону № 922 свідчить про те що при закупівлі послуг або робіт замовником повинна вноситись до звіту про результати проведення процедури закупівлі інформація про субпідряну(і) організацію(ї), у разі залучення виконання робіт або надання послуг. Частинами 1 та 2 статті 16 Закону № 922 встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і повинен установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. При цьому Законом № 922 не встановлено обмежень або умов щодо вимог, які можуть бути встановлені у тендерній документації, якими вимагається надання підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, які можуть підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, які повинен підтвердити учасник та/або його субпідрядна(і) організація(ї). Оскільки до виконання робіт можуть залучатись інші юридичні суб’єкти господарювання, яких учасник, з яким в подальшому може бути укладено договір про закупівлю, залучати до надання послуг (виконання робіт) в якості субпідрядників, замовник має необхідність, при проведенні кваліфікації учасників, пересвідчитись у наявності достатньої кваліфікації усіх працівників, яких учасник планує залучати до виконання робіт, у тому числі працівників субпідрядної(их) організації(й). Дана умова замовником передбачена з урахуванням дотримання принципу добросовісного та відповідального надання якісних робіт, із дотриманням основних принципів здійснення закупівлі - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Частиною 3 статті 22 Закону № 922 встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У зв’язку з цим, чинним законодавством замовнику не заборонено вимагати документальне підтвердження кваліфікації працівників, усіх, яких учасником планується залучити до виконання умов договору, який може бути укладений за результатом закупівлі. Керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Частиною 1 статті 26 Закону № 922 встановлено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема згідно з умовами, зазначеними в договорі, розмір якого не повинен перевищувати 5 (п’яти) відсотків вартості договору. Пропонуємий замовником проект договору (згідно до Додатку 4 тендерної документації) на виконання частини 1 статті 651 передбачають умови щодо розірвання договору сторонами, що свідчить про те, що ці умови проекту договору матимуть місце при укладенні договору і викладатимуться його положеннями. Згідно до вимог частини 2 статті 24 Закону № 922 умови надання забезпечення виконання договору встановлюється замовником у тендерній документації. Натомість проект договору, викладений у додатку 4 тендерної документації, згідно до умов викладених в другому абзаці частини 3 розділу VI тендерної документації, - "інші умови договору, крім істотних, можуть бути змінені, в тому разі якщо у Учасника або Замовника будуть вмотивовані причини для внесення таких змін. Зміни до договору вносяться шляхом взаємних письмових (усних) переговорів до його підписання, або шляхом укладення додаткових угод до вкладеного договору". Поміж з цим проект договору, який може бути вкладений між замовником та учасником-переможцем процедури закупівлі, не є остаточним, а тому може бути узгоджений в момент його підписання сторонами. У зв’язку з вище викладеним, зазначені зауваження у висновку про результати моніторингу закупівлі не можуть слугувати підставою для встановлення умов, які позбавляють можливості учасників здійснювати єдиний підхід при підготовці тендерних пропозицій. За рішенням тендерного комітету №48 від 03.05.2019 р. замовником визначені торги такими, що не відбулись на підставі визначеній абзацом 3 частини 2 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому, керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу, замовником в подальшому буде прийнято до уваги викладені у висновку зауваження.

2019-05-16 09:50:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 травня 2019 14:45
Коментар щодо відміни: абз.3 ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи:
03 травня 2019 14:45
Електронний підпис
03 травня 2019 14:44
Протокол відміни процедури закупівлі.PDF