Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. (Пісок)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-04-19-002778-c eab425f9c8224e82852dab7d7a1f9afe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисова Світлана Георгіївна

0553751136 skad_mkpos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32503478
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., СКАДОВСЬК, вул. Незалежності(Чапаєва), буд.№113
Контактна особа: Борисова Світлана Георгіївна
0553751136
skad_mkpos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:55
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. (Пісок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 т.
код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. (Пісок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, СКАДОВСЬК, пляжі міста Скадовськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019  —  01 червня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 18:33
Додаток 7 Проект договору.doc
19 квітня 2019 18:33
Додаток_6__Технічні вимоги.docx
19 квітня 2019 18:33
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-11-000041 ● 1c0856c5b6c24eee8b87d5ac5e8d7af6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2019 № 153

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-19-002778-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-21 16:34:03

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі піску, що проводить КП «Очисні споруди» Скадовської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-19-002778-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:

1) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не передбачається надання учасниками інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля?
2) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
3) Яким чином ви можете пояснити те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
4) Чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю № 1/06-П від 01.06.2019 протягом двох днів з дня його укладання?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДРА" 284 000,00
UAH з ПДВ
281 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СЛАВУТА" 295 776,00
UAH з ПДВ
295 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 13:50
Електронний підпис
02 травня 2019 13:49
установчі документи.PDF
02 травня 2019 13:49
Технічна специфікація.PDF
02 травня 2019 13:49
тендерна пропозиція (2).PDF
02 травня 2019 13:49
Додвідки 1-8.PDF

Публічні документи

23 травня 2019 11:47
Справка ДФС (2).pdf
23 травня 2019 11:47
Копія довідки МВС.pdf
22 травня 2019 11:20
Довідка банкутство.pdf
22 травня 2019 11:20
Якість.pdf
22 травня 2019 11:20
пропозиція аукціон (1).pdf
05 травня 2019 11:53
Електронний підпис
05 травня 2019 11:53
6 Інші вимоги.pdf
05 травня 2019 10:01
5 Проект договору.pdf
05 травня 2019 10:01
4Технічні вимоги.pdf
05 травня 2019 10:01
3Відповідість ст. 17.pdf
05 травня 2019 10:01
2ВIДОМОСТI_ПРО_УЧАСНИКА.pdf
05 травня 2019 10:01
1Пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДРА"

ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СЛАВУТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДРА"
#31848219
Відхилено 281 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 19:50
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СЛАВУТА"
#30069323
Переможець 295 776,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 20:23

Документи

21 травня 2019 19:50
Протокол №53.pdf
11 травня 2019 14:55
Електронний підпис
11 травня 2019 14:54
Протокол №50.pdf

Документи

21 травня 2019 20:23
Електронний підпис
21 травня 2019 20:12
Протокол №53.pdf
21 травня 2019 20:00
Протокол №53.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 20:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СЛАВУТА"
#30069323
295 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 20:23
Електронний підпис
21 травня 2019 20:12
Протокол №53.pdf
21 травня 2019 20:00
Протокол №53.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 18:25
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
14 червня 2019 18:25
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 20:27
Додаткова угода №1.pdf укладений
04 червня 2019 20:26
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 20:23
Договір №1 06-П.pdf укладений
04 червня 2019 20:22
Договір №1 06-П.pdf укладений
04 червня 2019 20:21
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 20:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання дії договору до 10 липня 2019року.
Номер договору про закупівлю: 1/06-П
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 295 776,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 296,00 UAH)