Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонери
Очікувана вартість
12 950,00 UAH
UA-2019-04-19-002708-c 5fd322aa4dee4af7b4430b8df1e1253f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichyk@khm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 17:40
Початок аукціону: 07 травня 2019 13:55
Очікувана вартість: 12 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 17:36
ТД тонери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 09:06
Дата відповіді: 23 квітня 2019 16:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. У відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно п. 3.6.3. тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.

Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника
Запитання
Дата подання: 22 квітня 2019 11:56
Дата відповіді: 24 квітня 2019 17:03
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись п.3 та п.5 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі", необхідно зазначити, що тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У відповідності до п.6 Наказу ДП "Прозорро" №10 від 19.03.2019 року Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції приймається за умови наявності підстав, визначених ст. 30 Закону "Про публічні закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 10 875,00
UAH з ПДВ
10 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 12 560,00
UAH з ПДВ
12 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 19:09
Довідка ДФС.pdf
17 травня 2019 19:09
Довідка МВС .pdf
05 травня 2019 20:09
Електронний підпис
05 травня 2019 20:08
17 Загальні відомості.pdf
05 травня 2019 20:08
15 Досвід з відгуком.pdf
05 травня 2019 20:08
14 Документи ФОП Кізима.pdf
05 травня 2019 20:08
13 ДОГОВІР.pdf
05 травня 2019 20:08
7 Гарантійний лист.pdf
05 травня 2019 20:08
6 Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2019 20:08
4 ДОГОВІР.pdf

Публічні документи

04 травня 2019 10:52
ДОВІДКА документи.pdf
04 травня 2019 10:52
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
04 травня 2019 10:52
Гарантія на документи.pdf
04 травня 2019 10:52
Vityag.PDF
04 травня 2019 10:52
Vipiska2.PDF
04 травня 2019 10:52
Vipiska.PDF
04 травня 2019 10:52
Pasport 12-13ST.PDF
04 травня 2019 10:52
Pasport 2ST.PDF
04 травня 2019 10:52
Pasport 1ST.PDF
04 травня 2019 10:52
ID KOD.PDF
04 травня 2019 10:52
Dovidka SCHET.PDF
04 травня 2019 10:52
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3488607996
Переможець 10 875,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 19:50

Документи

13 травня 2019 19:50
Електронний підпис
13 травня 2019 18:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 19:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3488607996
10 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 19:50
Електронний підпис
13 травня 2019 18:34
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 10:03
Дог123.PDF укладений
28 травня 2019 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 875,00
UAH