Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-04-19-002160-c ec6e4ad89ec64492a6e3267a39c3dc65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 15:52
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
604 штука
24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий ріг, вул.Кемерівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:21
ТД Дезінфекційні засоби (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-002160-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 21 квітня 2019 17:18
порушення
упереджені дії замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 13:46
По перше, вміст активнодіючих речовин не обмежено конкретними відсотками допускається коливання, згідно медико-технічних вимог до засобів. Також зауважуємо, що затвердження асортименту дезінфікуючих засобів для закупівлі проводиться тільки після тестування засобу та розробки алгоритму використання у відділеннях. Тому саме засоби з таким співвідношенням активно-діючих речовин були випробувані в нашому закладі і як наслідок відзначена: відсутність проявів алергічних реакцій персоналу і пацієнтів та висока антимікробна активність засобів.

По друге, медичний заклад не є органом, який проводить лабораторні дослідження, на визначення хімічних властивостей активно діючих речовин, які містяться у складі дезінфікуючих засобів. Заклад обирає засоби за властивостями. Вище перелічені засоби володіють пролонгованою дією.

По третє, повідомляємо, що ця вимога надає додаткові гарантії поставки дезінфікуючих засобів, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Слід зауважити право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування медичного закладу. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
Також на Ваше зауваження , а саме : «Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги до складу, фасування та температури зберігання від мінус 40градусів, адже це не відповідає правилам зберіганні деззасобів та й нагадуємо- йде літо, то ж ця вимога навіть не актуальна та абсурдна», рекомендуємо уважно читати МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ДЕЗІНФЕКЦІЙНІ ЗАСОБИ тендерної документації п 2 п.п 8 де зачиться : «Можливість зберігання засобу в щільно закритому пакуванні виробника від -30°С до +40°С.»

Й на останок, щодо звинувачень про «дискримінаційні вимоги, які мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного учасника» викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб обласної лікарні у «корупційному зговорі», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради, як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником. Якщо Ви продовжите безпідставно звинувачувати посадових осіб Замовника в якихось «домовленостях», ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації.
То ж ваша скарга є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.

Документи подані скаржником

21 квітня 2019 17:18
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 116 628,00
UAH з ПДВ
116 628,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" 179 991,60
UAH з ПДВ
179 991,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кулак Євген Анатолійович 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

16 травня 2019 16:23
IMG_0003.pdf
16 травня 2019 16:23
IMG_0002.pdf
03 травня 2019 15:32
Електронний підпис
03 травня 2019 15:23
тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 15:23
документи дези.pdf
03 травня 2019 15:23
документи.rar

Публічні документи

03 травня 2019 11:31
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"

ФОП Кулак Євген Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 116 628,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:09
ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
Переможець 179 991,60
UAH з ПДВ
15 травня 2019 11:06

Документи

14 травня 2019 16:09
Електронний підпис
14 травня 2019 16:07
Протокол ІМЕД.pdf

Документи

15 травня 2019 11:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
179 991,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 11:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 12:23
Додаткова угода 2 до Дог 21 Єврофармгруп.PDF зміни до договору
06 березня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 08:48
Додаткова угода 1 до Дог 21 Еврофармгруп.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 08:44
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 12:28
Договір Єврофармгруп.pdf укладений
30 травня 2019 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії договору до 31.03.2020
Номер договору про закупівлю: 21/м
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму договору в межах 20%
Номер договору про закупівлю: 21/м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 215 974,20
UAH (в тому числі ПДВ 35 995,70 UAH)