Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої формату А3 та А4)
Очікувана вартість
513 120,00 UAH
UA-2019-04-19-002106-c 25fb466346db47aa86caf4e64ffc3761
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 15:18
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 15:18
Початок аукціону: 06 травня 2019 12:51
Очікувана вартість: 513 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
багатофункціональні пристрої формату А3 та А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 611а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 70% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Аванс 10 Банківські 70
Поставка товару Решта вартості Договору у розмірі 30% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником та перевірки його працездатності, в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Пiсляоплата 7 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:14
Проект Договору.docx
19 квітня 2019 15:14
ТД БФП.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-002106-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 25 квітня 2019 13:41
Вимога усунути дискримінаційні умови
Ш ановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. В Додатку 1 - лазерна кольорова технологія друку не обґрунтованa,тому що поряд із лазерною широко використовується така технологія друку як світлодіодна, що так само, як і лазерна, використовує тонер та принцип його закріплення на папері через нагрівання, та є наступним більш новим «технологічним кроком». Світлодіодна та лазерна система друку використовують однаковий принцип роботи (засвітка світлочутливого валу),відрізняються лише методи засвітки світочутливого фотобарабану: лазером чи світлодіодами. Вибір замовником лише лазерної технології без належного обґрунтування є дискримінаційним по відношенню до інших всесвітньовідомих виробників обладнання та учасників, які бажають прийняти участь в даній закупівлі.
- Формат матеріалів для друку SRA3 - виключити, або змінити на А3
- Щільність паперу - змінити до загально принятих 60 – 250 г/м2
- Швидкість сканування - зменшити до 55 зобр/хв.
- Виключити із вимог бездротову локальна мережа (IEEE 802.11 b/g/n) оскільки даний інтерфейс застосовується в форматі А4, для обладннання А3 більш необхідний інтерфейс NFC Tap-to-Pair
Звертаємо вашу увагу що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки, не погіршують технічних характеристик, і надають можливість розширити конкуренцію що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 15:58
Технічні вимоги до предмету закупівлі були визначені ДП “Енергоринок”, виходячи із власних потреб. При цьому, для кожного з типів багатофункціональних пристроїв наявно щонайменше два виробники, технічні характеристики товару яких повністю відповідають технічним вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, а саме: Canon, Ricoh для багатофункціональних пристроїв формату А3 та Brother, Pantum для багатофункціональних пристроїв формату А4. Таким чином технічні вимоги до предмету закупівлі не містять дискримінаційних вимог та не обмежують конкуренцію. Також, маємо зазначити, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” під час встановлення технічних вимог у тендерній документації Замовник повинен обґрунтувати свою вимогу лише у випадку, коли технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У тендерній документації не вказано виробника чи конкретну торгівельну марку предмета закупівлі, тому допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені в Додатку 1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" 436 200,00
UAH з ПДВ
436 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 507 000,00
UAH з ПДВ
507 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 512 916,00
UAH з ПДВ
512 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 11:43
Електронний підпис
03 травня 2019 11:38
Електронний підпис
03 травня 2019 11:37
Технічна частина.pdf
03 травня 2019 11:32
Установчі документи.pdf
03 травня 2019 11:32
Відсутність підстав.pdf
03 травня 2019 11:31
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 14:24
Електронний підпис
03 травня 2019 14:18
кваліфікація.pdf
03 травня 2019 14:18
пропозиція_а3_а4.pdf
03 травня 2019 14:17
статут.pdf
03 травня 2019 14:17
досвід.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 17:10
Електронний підпис
02 травня 2019 17:10
інші документи.pdf
02 травня 2019 17:10
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МП "ІНВАР"

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар"
#13852785
Рішення скасоване 436 200,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 15:03
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар"
#13852785
Відхилено 436 200,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 15:08
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 507 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 13:11

Документи

10 травня 2019 15:50
Електронний підпис
10 травня 2019 15:48
Протокол

Документи

16 травня 2019 15:08
Електронний підпис
16 травня 2019 15:06
Протокол

Документи

20 травня 2019 13:11
Електронний підпис
20 травня 2019 13:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
507 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 13:11
Електронний підпис
20 травня 2019 13:07
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 11:36
Договір укладений
31 травня 2019 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 507 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 500,00 UAH)