Код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи)
Очікувана вартість
1 239 422,40 UAH
UA-2019-04-19-002096-c 59255f5ac0024efca614392ece184805
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144660
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
Контактна особа: Ілик Надія Іванівна
+380324420027
drogobych_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 11:08
Очікувана вартість: 1 239 422,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 197,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1020 комплекти
Код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, м. Стебник, загальноосвітні навчальні заклади мм. Дрогобич та Стебник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000020 ● 1158bf935d2b4ce6b2f668187c054762
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-17 17:33:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.03.2020 № 50

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.03.2020 № 50.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-19-002096-c 19.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради, 02144660, Україна, Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
  2. Інформація про предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи), 1239422.4UAH, 39160000-1, ДК021, 1020, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: 59255f5ac0024efca614392ece184805, 2019-04-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого органу Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.04.2019; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Дрогобицького меблевого підприємства «КАРПАТИ» Українського товариства глухих (далі – Дрогобицьке МП «КАРПАТИ» Українського товариства глухих) (щодо правомірності її відхилення); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МІРОС ГРУП» (далі - ТОВ «МІРОС ГРУП», переможець); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2019, від 14.05.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.06.2019 № 120/Т-19, додаткова угода від 05.07.2019 № 1. Відповідно до підпункту 2.2. частини 2 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» вимог тендерної документації Замовника вказано, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 24.04.2019 внесено зміни (до Додатку 2 тендерної документації «Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі»), не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зокрема, з переліку документів для підтвердження учасниками відповідності технічних та якісних характеристик товару у Додатку 2 вилучено наступні пункти: 1. Копії сертифікатів якості/відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції; 2. Копії чинних на дату розкриття пропозиції сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на виробника товару. Водночас в новій редакції тендерної документації (Додатку 2) вказані зміни не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду. Крім цього, проведеним моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, проведеним моніторингом своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону, Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Таке повідомлення про внесення змін в електронній системі опублікувано на 4 день після укладення додаткової угоди (09.07.2019). Слід вказати, що відповідно дана додаткова угода № 1 (пункт 4) є невід'ємною частиною Договору № 120/Т-19. Також, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «МІРОС ГРУП», з яким 03.06.2019 укладено Договір № 120/Т-19 (на суму 1 217 880,00 грн з ПДВ. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю, тендерної документації та Договору № 120/Т-19 строк поставки товарів - до 31.08.2019 року. Постачання товару здійснюється відповідно до заявки Замовника. Відпуск-приймання товару оформляється накладними, які підписуються Сторонами Замовник зобовязаний приймати поставлений товар згідно з накладною (пункт 4.1., 4.7. та 9.1 Договору № 120/Т-19). Строк дії укладеного Договору № 120/Т-19 – до 31.12.2019, але до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за договором (пункт 10.1 договору). За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-19-002096-с, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником здійснено оплату за Договором № 120/Т-19 на користь ТОВ «МІРОС ГРУП» в сумі 1 217 880,00 грн (07.08.2019 – 464 453,00 грн, 19.08.2019 – 282 610,00 грн, 29.08.2019 – 365 364,00 грн, 18.09.2019 -105 453,00 грн), за столи, стільці для початкових класів нової української школи, підставою для оплати зазначено накладну № 103 від 01.08.2019). Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 120/Т-19. Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівлень інформації та документів по закупівлі UA-2019-04-19-002096-с строк дії Договору № 120/Т-19 не продовжувався (відповідні додаткові угоди щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Отже, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після повного виконання зобов’язань за Договором № 120/Т-19 (здійснення поставки товару столи, стільці для початкових класів нової української школи (1020 комплекти) та його оплати в повному обсязі станом на 19.09.2019), а також закінчення строку дії вказаного договору станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (20.03.2020) не оприлюднено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ 1 218 900,00
UAH з ПДВ
1 212 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП" 1 231 344,00
UAH з ПДВ
1 217 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Панадій Сергій Сергійович 1 238 900,00
UAH з ПДВ
1 238 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 19:03
sign.p7s
06 травня 2019 15:15
Довідка з банку.jpg
06 травня 2019 12:12
sign.p7s
06 травня 2019 11:41
Висновки СЕС н.pdf
03 травня 2019 17:18
sign.p7s
03 травня 2019 13:06
Цінова пропозиція Д.pdf
03 травня 2019 13:06
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 20:36
Довідка МВС від 26.04.jpg
15 травня 2019 14:33
sign.p7s
04 травня 2019 14:41
sign.p7s
04 травня 2019 14:41
Статут ТОВ МІРОС ГРУП.pdf
04 травня 2019 14:41
Наказ про директора (1).pdf
04 травня 2019 14:41
ІПН Павлюк В.К..pdf
04 травня 2019 14:41
ID карта Павлюк В.К. (1).pdf
04 травня 2019 14:41
70_6 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 20:34
Витяг з РПЄП.pdf
03 травня 2019 20:34
Виписка з ЄДРПОУ КОПІЯ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972658
Рішення скасоване 1 212 700,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 13:07
ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972658
Відхилено 1 212 700,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 14:14
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
Переможець 1 217 880,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 10:09

Документи

07 травня 2019 16:15
sign.p7s

Документи

15 травня 2019 14:14
sign.p7s

Документи

16 травня 2019 10:09
sign.p7s
15 травня 2019 17:01
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
1 217 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 10:09
sign.p7s
15 травня 2019 17:01
протокол розгляду

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 червня 2019 12:10
підписаний договір укладений
03 червня 2019 12:02
sign.p7s зміни до договору
23 березня 2020 15:54
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 17:35
додаток 120 Т 19.pdf зміни до договору
09 липня 2019 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 120/T-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/T-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 217 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 202 980,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку