Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні монохромні пристрої формату А4)
Очікувана вартість
189 600,00 UAH
UA-2019-04-19-001913-c 0025ce09d308492096c40f16a662526d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 14:46
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 14:46
Початок аукціону: 06 травня 2019 11:41
Очікувана вартість: 189 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 896,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Багатофункціональні монохромні пристрої формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд.27, к.611а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 70% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Аванс 10 Банківські 70
Поставка товару Решта вартості Договору у розмірі 30% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання на підставі рахунку-фактури Пiсляоплата 7 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:43
Проект договору МФУ.docx
19 квітня 2019 14:43
ТД МФУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 10:23
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній пропозиції допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Тендерної документації, подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник процедури закупівлі - це фізична особа, у тому числі фізична особо-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до п.1 розділу V Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. При цьому в Тендерній документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої тендерні пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас, рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже відповідно до частини 2 статті 31 Закону замовник може скористатися своїм правом та визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування вказаної закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-001913-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 25 квітня 2019 12:09
Вимога усунути дискримінаційні умови
Щановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. У Додатку №1 до тендерної документації містяться технічні вимоги до БФП, яким за сукупністю відповідає лише одна модель. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додатоку № 1 тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) , а саме : Кольоровий сенсорний, діагональ не менше 12 см - виключити, або змінити до 7 см; Швидкість сканування Чорно-біле одностороннє – 50 зобр/хв., двостороннє – 100 зобр/хв.; кольорове одностороннє – 20 зобр/хв., двостороннє – 34 зобр/хв. - виключити або змінити на Однопрохідне DADF на 100 зобр/хв.; Двостороння відправка/отримання факсів - виключити або змінити на односторонній. Звертаємо вашу увагу що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки, не погіршують технічних характеристик, і надають можливість розширити конкуренцію, що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 16:24
Технічні вимоги до предмету закупівлі були визначені ДП “Енергоринок”, виходячи із власних потреб. При цьому, наявно щонайменше два виробники, а саме Brother та Kyocera, технічні характеристики товару яких повністю відповідають технічним вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації. Таким чином технічні вимоги до предмету закупівлі не містять дискримінаційних вимог та не обмежують конкуренцію. Також, маємо зазначити, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” під час встановлення технічних вимог у тендерній документації Замовник повинен обґрунтувати свою вимогу лише у випадку, коли технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У тендерній документації не вказано виробника чи конкретну торгівельну марку предмета закупівлі, тому допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені в Додатку 1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО Вайтер ЮГ 144 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 188 172,00
UAH з ПДВ
188 172,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 189 450,00
UAH з ПДВ
189 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 13:32
Електронний підпис
03 травня 2019 12:14
Пропозиція.pdf
03 травня 2019 12:14
Технічна частина.pdf
03 травня 2019 12:14
Кваліфікаційні вимоги.pdf
03 травня 2019 12:13
Стаття 17.pdf
03 травня 2019 12:13
Установчі.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 15:40
документи переможця
03 травня 2019 14:23
Електронний підпис
03 травня 2019 14:21
статут.pdf
03 травня 2019 14:21
ст17_санкції.pdf
03 травня 2019 14:21
аналог_дог_досвід.pdf
03 травня 2019 14:21
кваліфікація.pdf
03 травня 2019 14:21
пропозиція_А4.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 14:19
Електронний підпис
03 травня 2019 14:12
22.Проект Договору.pdf
03 травня 2019 14:12
21.Довідка щодо санкцій.pdf
03 травня 2019 14:12
19.Гарантійний лист .pdf
03 травня 2019 14:12
9.1.Аналогічний Договір.pdf
03 травня 2019 14:12
8.Статут .pdf
03 травня 2019 14:12
4.Паспортні дані .pdf
03 травня 2019 14:12
2.Витяг з ЄДРПОУ завір.pdf
03 травня 2019 14:12
1.Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 14:23
Електронний підпис
02 травня 2019 14:21
інші документи.pdf
02 травня 2019 14:21
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО Вайтер ЮГ

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО Вайтер ЮГ
#34552637
Відхилено 144 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:47
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 17:34

Документи

10 травня 2019 15:46
Електронний підпис
10 травня 2019 15:46
Протокол

Документи

11 травня 2019 17:34
Електронний підпис
11 травня 2019 17:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 17:34
Електронний підпис
11 травня 2019 17:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 17:03
Договір укладений
27 травня 2019 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 000,00 UAH)