Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-04-19-001879-c ● e75041e2fd654ddeafed4ac3de5b7641
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40223907 |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернiвецька обл., НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47 |
Контактна особа: |
Берегеч Кароліна Григорівна +380373351098 novosvita_tender@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Комплекти мультимедійного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комп.
Комплекти мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернiвецька область, НОВОСЕЛИЦЯ, за адресою закладів освіти, підвідомчих замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2019
—
01 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 14:38 |
Проект договору про закупівлю.doc | |
19 квітня 2019 14:38 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 24 квітня 2019 12:34
Дата відповіді: 26 квітня 2019 11:21
Доброго дня! Відповдно до умов ТД Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо.
Ми маємо бажання взяти участь в Вашій закупівлі. Просимо Вас внести зміни в вищевказаний пункт ТД і дозволити надавати на підтвердження наявності працівників (виконавців послуг) цивільно-правові договори.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов Тендерної документації учасник підтверджує свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: 1) довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід роботи; 2) копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо). При цьому, замовником передбачено, що учасник має право надавати в складі своєї тендерної пропозиції копії будь-яких інших документів що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно довідки (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо). Додатково інформуємо Вас про те, що абз. 4 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації визначено, що учасник повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства України (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник повинен додати до тендерної пропозиції заповнену форму пояснювальної записки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-19-001879-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 квітня 2019 17:36
Шановний тендерний комітет!
Просимо Вас внести зміни в технічну частину закупівлі, а саме:
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці гарачих клавіш УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці гарачих клавіш УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 11:55
Повідомляємо Вам, що комплекти мультимедійного обладнання, що є предметом закупівлі закуповуються замовником для оснащення кабінетів природничо-математичних предметів. Вимоги та технічне завдання до комплектів мультимедійного обладнання для оснащення кабінетів природничо-математичних предметів визначені Наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» від 22.06.2016 № 704 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 1036 від 14.07.2017, надалі – Наказ). Відповідно до Наказу, засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, що є підтвердженням відповідності технічним характеристикам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
1 005 480,00
UAH з ПДВ
|
969 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНЯ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ |
1 028 000,00
UAH з ПДВ
|
992 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 027 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
1 054 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Відхилено |
969 480,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 15:26
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНЯ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ #2730909875 |
Переможець |
992 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 20:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 20:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 16:39
|
Додаткова угода №01 до договору №101 від 20.05.2019.pdf | зміни до договору |
18 червня 2019 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 09:51
|
Договір №101 від 20.05.2019.pdf | укладений |
20 травня 2019 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращено якість предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |