Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі створення системи контролю доступу (перепускна система)
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2019-04-19-001565-a 19e0c5360e6c4010941e2e6879fe6b90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрко Інна Анатоліївна

380444813223 tendermon@mon.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство освіти і науки України
Код ЄДРПОУ: 38621185
Вебсайт: http://www.mon.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 10
Контактна особа: Єрко Інна Анатоліївна
380444813223
tendermon@mon.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 10:30
Початок аукціону: 08 травня 2019 15:13
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 51220000-0 Послуги зі встановлення контрольного обладнання
(Послуги зі створення системи контролю доступу (перепускна система) у адміністративній будівлі Міністерства освіти і науки України за адресою місто Київ, проспект Перемоги, 10)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення системи контролю доступу (перепускна система) у адміністративній будівлі Міністерства освіти і науки України за адресою місто Київ, проспект Перемоги, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 51220000-0 — Послуги зі встановлення контрольного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 17:31
2019_Тенедерна документація_послуги СКД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 квітня 2019 18:15
Дата відповіді: 26 квітня 2019 18:19
Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо видалити вимогу щодо кількості та посад працівників, критерієм успішного виконання договору є документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Історична цінність та архітектурна складність будівлі, короткі строки створення перепускної системи вимагають наявність кваліфікованих спеціалістів.
Враховуючи положення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.», виходячи з специфіки об'єкту та завдання, яке покладається на виконавця послуг зі створення системи контролю доступу (перепускна система), нами встановлені кваліфікаційні вимоги для відбору учасників, які мають у своєму штаті спеціалістів, що зможуть кваліфіковано та якісно надати послуги, що є предметом закупівлі.
вимоги по схемі розміщення обладнання
Дата подання: 25 квітня 2019 18:22
Дата відповіді: 26 квітня 2019 18:17
Шановні колеги! Згідно п.3.4 Додатку 2 до тендерної документації «Невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника є схема розміщення та підключення обладнання та календарний графік надання послуг.», чим керуватися при розробці схеми та чи буде причиною відхилення нашої тендерної пропозиції Ваша не згода з наданою учасником схемою розміщення та підключення обладнання?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та місце надання послуг» передбачено основні вимоги до предмету закупівлі, якими повинен керуватися Учасник при формуванні тендерної пропозиції. За необхідності отримання додаткових вихідних даних,
При розробці схеми розміщення ви можете здійснити попереднє обстеження об’єкту та оформити належним чином пропозицію.
вимога до тендерної документації
Дата подання: 26 квітня 2019 19:40
Дата відповіді: 02 травня 2019 20:58
Керуючись принципами системи прозоро та Законом України, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме дозволити долучати до виконання предмету закупівлі працівників на основі цивільно-правового договору (ЦПД) –угоди між сторонами: громадянином і організацією на виконання першим певної роботи, предметом якого є надання певного результату праці. Чинне законодавство України не містить обов’язкових приписів, у яких випадках сторони зобов’язані укладати трудові договори, а в яких — ЦПД на виконання певних робіт, тому сторони договору (роботодавець і працівник) вільні у своєму виборі щодо форми оформлення відносин, і на власний розсуд вправі визначати вид такого договору. Вимога Замовника закупівлі про наявність трудового договору між працівниками та організацією – є дискримінаційною та порушує принципи добросовісної конкуренція серед учасників. Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - є підтвердженням відповідності пропозиції учасників вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерною документацією передбачено підтвердження трудових відносин учасника з працівниками, що залучатимуться до надання послуг виходячи з наступного:
Надання послуг передбачають виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, пов’язаних з доступом до постійної напруги живлення. Стара електрична мережа будівлі нестійка та у випадку короткочасного замикання, можуть виникнути високі струми, здатні викликати ушкодження устаткування й привести до нещасних випадків. Роботи з електричними мережами відносяться до робіт підвищеної небезпеки.
Враховуючи правову природу ЦПД та трудового договору, лише за трудовим законодавством власник зобов’язаний забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін, а також забезпечити дотримання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. За виконання цих вимог роботодавець несе безпосередню відповідальність. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон), працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. До роботи не допускаються працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Що неможливо забезпечити у зв’язку з укладанням ЦПД.
Окрім того, надання послуг, що є предметом закупівлі передбачає наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (клас наслідків СС2, СС3) з переліком видів робіт. Для отримання зазначеної ліцензії здобувач повинен підтвердити наявність інформація про виробничо-технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, наявну систему контролю якості виконання робіт, виконані відокремленим підрозділом будівельно-монтажні роботи.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 квітня 2019 19:43
Дата відповіді: 02 травня 2019 20:57
Згідно статті 16 закону України "про публічні закупівлі" замовником передбачено наявність працівників, але вважаємо що перелік зазначених посад є дискримінаційною вимогою, бо це звужує коло учасників. На кожному підприємстві посади мають різні найменування, і це ні як не впливає на кваліфікацію працівників, які мають відповідну освіту та досвід! Прошу видалити найменування посад з вимоги про наявність працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерною документацією, а саме Додатком 1 у відповідності до положення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв відбору Учасників передбачено «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Перелік посад передбачено у відповідності до специфіки предмета закупівлі (враховуючи складність та історичну цінність об’єкту), враховуючи рівень освіти, спеціалізацію та кваліфікаційний рівень робіт, на підставі Національного класифікатора України «Класифікатора професій ДК 003:2010», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327 (зі змінами) та кадрових вимог встановлених постановою КМУ від 30.03.2016р. №256.
технічна вимога
Дата подання: 26 квітня 2019 19:46
Дата відповіді: 02 травня 2019 20:56
Оскільки тендерною документацією Замовником не прописано чітких вимог до схеми розміщення обладнання і не вимагається попереднє обстеження об'єкту, прошу надати план/схему приміщення для якісної підготовки тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику! Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та місце надання послуг» передбачено основні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі перелік обсягів послуг, матеріалів та обладнання та технічні вимоги до систем, якими повинен керуватися Учасник при формуванні тендерної пропозиції. У зв’язку з відсутністю актуального схематичного зображення приміщення, з метою отримання додаткових вихідних даних, ви можете самостійно здійснити попереднє обстеження об’єкту.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" 488 407,00
UAH з ПДВ
488 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" 489 200,00
UAH з ПДВ
489 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 13:30
Електронний підпис
14 травня 2019 13:29
молочник 25.04.2019.zip
14 травня 2019 13:29
Довідка ДФС.pdf
06 травня 2019 15:11
Електронний підпис
06 травня 2019 15:10
22.imd
06 травня 2019 15:08
Електронний підпис
06 травня 2019 15:07
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2019 15:07
Проект договору .pdf
06 травня 2019 15:07
Пояснювальна записка .pdf
06 травня 2019 15:07
Копія Статуту_.pdf
06 травня 2019 15:07
копія витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2019 15:07
Договірна ціна.pdf
06 травня 2019 15:07
Sertificate_2019_TDB панасоник.pdf
06 травня 2019 15:07
Sertificate_2019_TDB зктеко.pdf
06 травня 2019 15:07
20190124131754388 CAME.PDF
06 травня 2019 15:07
__1492006684.jpg

Публічні документи

07 травня 2019 09:35
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2019 09:35
Статут.pdf
07 травня 2019 09:35
Протокол зборів.pdf
07 травня 2019 09:35
Проект договору.pdf
07 травня 2019 09:35
Обладнання та МТБ.pdf
07 травня 2019 09:35
Наявність працівників.pdf
07 травня 2019 09:35
Наказ про призначення.pdf
07 травня 2019 09:35
Лист про санкції.pdf
07 травня 2019 09:35
Зміни до Статуту.pdf
07 травня 2019 09:35
Довідка довкілля.pdf
07 травня 2019 09:35
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#22396671
Переможець 488 407,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 18:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" #22396671

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 травня 2019 18:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 18:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#22396671
488 407,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 18:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 19:57
Договір 17_19 СКД.pdf укладений
31 травня 2019 19:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 488 407,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 401,17 UAH)