Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери (Серверні blade-модулі)
Очікувана вартість
259 200,00 UAH
UA-2019-04-19-001495-a 646a1316c9b24b22b7885165a932cb24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 16:31
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 16:31
Початок аукціону: 06 травня 2019 12:48
Очікувана вартість: 259 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Серверні blade-модулі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 425
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 70% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Аванс 10 Банківські 70
Поставка товару Решта вартості Договору у розмірі 30% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання та перевірки працездатності Обладнання в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Пiсляоплата 7 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 16:27
Проект Договору.docx
19 квітня 2019 16:27
ТД Сервери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 09:08
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній пропозиції допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Тендерної документації, подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник процедури закупівлі - це фізична особа, у тому числі фізична особо-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до п.1 розділу V Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. При цьому в Тендерній документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої тендерні пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас, рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже відповідно до частини 2 статті 31 Закону замовник може скористатися своїм правом та визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування вказаної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ДШ" 174 000,00
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон 258 700,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Макотек 258 500,00
UAH з ПДВ
258 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" 259 200,00
UAH з ПДВ
259 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:20
Електронний підпис

Публічні документи

05 травня 2019 14:51
Електронний підпис
05 травня 2019 14:47
Сертифікати.pdf
05 травня 2019 14:47
Довідка Форма 1.pdf
05 травня 2019 14:47
Лист авторизація.pdf
05 травня 2019 14:47
Довідка ст.17.pdf
05 травня 2019 14:47
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 13:28
Електронний підпис
03 травня 2019 13:27
statut2018_signet.pdf
03 травня 2019 13:27
protokol_1.pdf
03 травня 2019 13:27
nakaz_1.pdf
03 травня 2019 13:27
maf.pdf
03 травня 2019 13:27
maf lenovo makotek.pdf
03 травня 2019 13:26
технічні.pdf
03 травня 2019 13:26
пропозиція.pdf
03 травня 2019 13:26
кваліфікація.pdf
03 травня 2019 13:26
документи.pdf
03 травня 2019 13:26
довідка про назву.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 17:30
Електронний підпис
03 травня 2019 17:28
цінова пропозиція.PDF
03 травня 2019 17:28
Тендерна пропозиція.PDF
03 травня 2019 17:28
Статут.pdf
03 травня 2019 17:28
Протокол №1.pdf
03 травня 2019 17:28
лист-згода.PDF
03 травня 2019 17:28
Довідка Форма№1.PDF
03 травня 2019 17:28
Держ реестр.pdf
03 травня 2019 17:28
Гарантійний лист.PDF
03 травня 2019 17:28
Выписка с ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ДШ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон

ТОВ Макотек

ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ДШ"
#37585623
Відхилено 174 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон
#37096369
Відхилено 255 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 17:32
ТОВ Макотек
#35031823
Переможець 258 500,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 17:35

Документи

10 травня 2019 15:42
Електронний підпис
10 травня 2019 15:41
Протокол

Документи

11 травня 2019 17:32
Електронний підпис
11 травня 2019 17:30
Протокол

Документи

11 травня 2019 17:35
Електронний підпис
11 травня 2019 17:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Макотек
#35031823
258 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 17:35
Електронний підпис
11 травня 2019 17:34
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 14:15
Договір укладений
23 травня 2019 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 258 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 083,33 UAH)