Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021:2015  50240000-9 (Ремонт судов, плавпірсов).
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021: 2015 – 50240000-9 Repair of ships, floating piers
Очікувана вартість
3 995 000,00 UAH
UA-2019-04-19-001483-a ea6fd59646f34c5ab8ce8e5a3b5aefb6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подорян Вікторія Григорівна

+38(048)7294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Подорян Вікторія Григорівна
+38(048)7294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Podoryan Viktoriya
+38(048)7294744
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 3 995 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119000 UAH
Publication date: 19 квітня 2019 16:25
Enquiries until: 01 червня 2019 12:00
Complaints submission until: до 07 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 червня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 3 995 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 39 950 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт судов, плавпірсов
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair of ships, floating piers
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату у розмірі _____ % (за пропозицією учасника переможця, але не більше 50 (п’ятдесяти) відсотків від ціни цього Договору) відсотків від ціни цього Договору, що складає ______ грн. без ПДВ, (за пропозицією учасника переможця), сума ПДВ ______ грн. (за пропозицією учасника переможця), всього з ПДВ ______ грн. (за пропозицією учасника переможця), (ПДВ нараховується відповідно до діючого законодавства України), протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після набрання чинності цього Договору та отримання Замовником листа Виконавця щодо готовності прийняття Судна в ремонт із зазначенням дати та місця його прийняття, з дати складання та підписання Акту прийняття судна в ремонт на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Аванс 15 Банківські 50
Iнша подія Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на весь обсяг наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту та Виконавчої ремонтної відомості, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Пiсляоплата 15 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 12:48
Тендерна документація в новій ред-ції №2 (ремонт ПК-4-63).docx
03 червня 2019 12:48
Перелік змін до тендерної документації .docx
03 червня 2019 12:48
Announcement of procurement.docx
17 травня 2019 14:44
Проект договору.docx
17 травня 2019 14:44
Тендерна документація (ремонт плавкрану ПК-4-63).docx
17 травня 2019 14:44
Перелік змін до тендерної документації.docx
17 травня 2019 14:44
Announcement of procurement.docx
19 квітня 2019 16:22
Тендерна документація (ремонт плавкрану ПК-4-63).docx
19 квітня 2019 16:22
Проект договору.docx
19 квітня 2019 16:22
Announcement of procurement.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій